Проблем с компресията!!!!-Продължението!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 16 дек 2005 22:13


Съмнявам се да е по стабилно от ГТИ-то.




vanhallen
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 09 юли 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот vanhallen » Пет 16 дек 2005 22:48


g1.6s написа:1.пределно ми е ясно че мотора му е 150 коня.
2.GSI-то не го карах аз(друго е)
3.GSI 115 коня беше а на всички е ясно че то е по стабилно(без подобрения) от GTI 115 HP
обоснови се эащо е по стабилно любопитен съм да раэбера GSI срещу GTI в какво е раэликата :roll:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 17 дек 2005 20:13


Момчета извинявам ви се че съм карал с толко но ако може да пишете по темата моля ви.Искам да си карам колата и ще си я оправя!!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 17 дек 2005 22:58


Golf 3 1.8 написа:....Искам да си карам колата и ще си я оправя!!!!

Абе ако ще я цепите, я първо обърнете внимание на гарнитурата...
или ако:
-Харчи вода .. дори и малко
-Твърди маркучи
-Охл. система бълбука
-Опитва се да пресича маслото
-Имаш масло в охл. система
ще си "на далавера" само с шлайф глава и гарнитура.
Сегментите само ще закрепят работата за 15 - 30 к км.

Ама ако мислиш да я оправяш, 1000 лв не знам дали ще те оправят, и какъв ще е ефекта след това...
Ако установиш твърдо, че е за рамонт .... ПРОДАВАЙ.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 17 дек 2005 23:32


Не искам да я продавам щот ме кефи а от много време си търся 16в с кожа и климатроник!Колата си е стегната а и сега си върви така че като имам възможност след нова година малко да се постопли и ше го разпакетираме двг.-то и квото сабя покаже :? Добре защо смяната на сегменти само "ще закрепи положението за 15000км" кво трябва друго та да стане както си му е реда???


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 17 дек 2005 23:48


Нови ризи, или ако не е с ризи шлайфане на цилиндрите...
Нови бутала сегменти, лагери основни биелни, .... абе пълен основен ремонт...
А сегментите е "закрепвация" защото цилиндъра се изтърква елипсовидно, и новите сегменти първо го доизтъркват, второ, ефекта им е временен..
Ама не е ясно как ще ти го направят е друга бира....
Лично мое мнение не скачай на голям ремонт, максимум сегменти, или по-добре ако е станало нетърпимо продавай нанякъде... ма да не е приятел :) ......


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 18 дек 2005 0:01


Е това не е лада все пак, след нужните замервания може и само със сегменти и не за 15000 км , самите сегмети понякога се скапват.


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Нед 18 дек 2005 9:58


Ако я отваряш имай предвид и нова верига (ако е над 200К км)

Според мен припасване на клапаните е абсолютно задължително.

Труда е около 50лв. на цилиндър, но след ремонта разхода ще ти падне поне с 0.5л и при тези цени на бензина бързо ще си го изплатиш, а и кефа цена няма.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 18 дек 2005 10:20


незнам колко би ти излезно но бих ти препоръчал да посетиш Темпо в Младост,работят много добре ,само с истински части,дават и фактури/касови-което означава че ако има нещо може да се оплачеш,преди живеех като живеех в младост само там си карах колите за всякакви ремонти и съм доста доволен,разбират от всичко.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 18 дек 2005 18:20


Ми не знам ,не искам да я оставям сега щот като ми кажат 1000лв и са с тия празници ще ми стане лошо!След нова година сигурно, щот трябва да се отвори и да се види какво е а не да си гадаеме само ей така.Ще я правя това е сигурно ,но кога не знам. :cry:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 19 дек 2005 9:57


не е задължително със смяна на сегменти да изкара 10-15 хил.км само.
Зависи от състоянието на блока.Колкото по-рано го отвориш толкова по-добре, защото може да не се е образувала ясна елипса.На Астрата ни(дизел) сменихме сегментите и ве4е 70000км е пушка.
На вентото ми дизел въпреки 4е имаше 30 компресия на вси4ки цилиндри пак ги сменихме и разликата е много голяма, минал съм 15 хил.км и съм много доволен.
Но ако блока е много износен тогава сегменти няма да те оправят........


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 20 дек 2005 14:11


WasteLand_TD написа:не е задължително със смяна на сегменти да изкара 10-15 хил.км само.
Зависи от състоянието на блока.Колкото по-рано го отвориш толкова по-добре, защото може да не се е образувала ясна елипса.На Астрата ни(дизел) сменихме сегментите и ве4е 70000км е пушка.
На вентото ми дизел въпреки 4е имаше 30 компресия на вси4ки цилиндри пак ги сменихме и разликата е много голяма, минал съм 15 хил.км и съм много доволен.
Но ако блока е много износен тогава сегменти няма да те оправят........

A колко пари ти излезе смяната с всичко???


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 03 яну 2006 20:53


Отивам днес в сервиза надъхан за основният ремонт и решаваме да премерим компресията за всеки случай и в всички цилиндри между 10-11 при което се хванах за главата след като при първото мерене в 3ти беше 6.Не знам как стана тва ама е факт.Та викам ебал съм му майката отваряй да се види кво става свалихме глава, бутала, всичко при което равносметката е следната:Клапани-ок, биелни и основни лагери-перфектни цилиндрите нямат грам надрано, бутала-ок сегменти-трябва да са 0.5 те са 0.7 не знам тва кво е точно gruebel .И реших да правя всичко по главата:гумички клапани ,напасване и там другите му шукарии.Също реших да сменя и сегментите поне да знам че са нови и хубави взех на гейц180лв.Всичко ще ми излезе м/у 500-550 с работа и части ама ше знам поне че моторчето ми е читаво.А да кажа че по клапаните и буталата имаше доста нагар ама ги излъскаха яко.Можех да си взема колата още днес но реших да полирам всм.колектор и да разширя отворите на главата и ще се позабава няколко дни.Плюс това ще взема на килър гти изп.колектор и се надявам да се поотпуши колата :roll:


Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rumen_K » Сря 04 яну 2006 11:10


кога я купи тая кола, че аз преди година някъде щях да взимам една такава - кожа и климатроник от един пич дето си взел ауди и я продаваше. В Юнитрейд измериха компресията и третия цилиндър даде много ниска та я отказах. та ако е същата ми е интересно как може да дава ниска компресия на 3-ти ако е ОК.


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Сря 04 яну 2006 12:04


:D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта