Грарнитура на главата на двигателя.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ivan kolev Ivanov
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Грарнитура на главата на двигателя.

Мнениеот Ivan kolev Ivanov » Пет 23 май 2008 21:20


Най напред колата ми (golf 3) загря до 100-110 градуса, на градско. След известно време, когато се върнах от дълъг път, видях че от ауспоха излизат пръски вода. После, след пътуване от 100 км. на двигателя се появи масло междо главата и блока( лек теч). На сервиза ми смениха термостата и датчика на радиатора за контрол на перката на радиатора. Изпробвах колата, оказа се, че на градско температурата на водата поддържа 90 градуса. Перката се включва нормално на 90 градуса и колата престана да загрява. При вдигане капака на двигателя, пак забелязвам лек теч междо главата и блока, при положение, че е подменен семерингът на разпределителния вал. Въпросът ми е: да сменям ли гарнитурата на главата, да притегна главата или има някаква др. причина за този теч.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 23 май 2008 21:23


Мотор,година?
Ако течът е наистина между главата и блока - сменяй.
Виж течът да не е от някое друго място.
Притягане - по-скоро не.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пет 23 май 2008 23:08


"Водата" от ауспуха е конденз и е нормално. :roll: На мене ми е супер интересно как тече масло между главата и блока.....Ма щом ти е толко мерак,преди да правиш нещо си премери компресията. :wink:

п.п Маслото може да тече от доста места. :wink:


Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megatone » Нед 25 май 2008 14:48


kaiser666 написа: На мене ми е супер интересно как тече масло между главата и блока.... :wink:
тече тече, виждал съм на един колега със същия като моя голф. Оправи се след смяна гарнитура и шлайфане на главата


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 25 май 2008 14:51


Маслените магистрали и водната риза не са чак толкова далеч от краищата на гарнурата, т.е. не е невъзможно да тече от гарн. на главата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта