Грарнитура на главата на двигателя.
- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Грарнитура на главата на двигателя.
Най напред колата ми (golf 3) загря до 100-110 градуса, на градско. След известно време, когато се върнах от дълъг път, видях че от ауспоха излизат пръски вода. После, след пътуване от 100 км. на двигателя се появи масло междо главата и блока( лек теч). На сервиза ми смениха термостата и датчика на радиатора за контрол на перката на радиатора. Изпробвах колата, оказа се, че на градско температурата на водата поддържа 90 градуса. Перката се включва нормално на 90 градуса и колата престана да загрява. При вдигане капака на двигателя, пак забелязвам лек теч междо главата и блока, при положение, че е подменен семерингът на разпределителния вал. Въпросът ми е: да сменям ли гарнитурата на главата, да притегна главата или има някаква др. причина за този теч.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта