айде сега да не се обиждаме,аtheone написа:Жоро написа:
Ако колегата, който твърди обратното, има наблюдение върху разни Деута, Кий и други разни такива странни марки - може и да има право, не знам. Радвам се за него обаче, че е с троник, иначе щеше вече да е с ишиас...
Ъпгрейд климатик - > климатроник, какво ми е нужно
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dorian написа: А иначе по темата явно греша,признавам си без бой
Aз пък искам съвсем искрено да ти благодаря за признанието!! 1 на 1000 са хората в този форум, които биха направили такова нещо. Току що ми се издигна в очите! Не го казвам ирнично а съвсем сериозно. Всеки греши, но никой не иска да си признае. Единствено малко твърде предубедено и аругантно тръгна... друг път бъди и малко по-внимателен когато не си 100% сигурен в нещо
Съжалявам за OFF-топика - а.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
theone написа:Dorian написа: А иначе по темата явно греша,признавам си без бой
Aз пък искам съвсем искрено да ти благодаря за признанието!! 1 на 1000 са хората в този форум, които биха направили такова нещо. Току що ми се издигна в очите! Не го казвам ирнично а съвсем сериозно. Всеки греши, но никой не иска да си признае. Единствено малко твърде предубедено и аругантно тръгна... друг път бъди и малко по-внимателен когато не си 100% сигурен в нещо
Съжалявам за OFF-топика - а.
Няма проблеми колега все пак несъм от онези ''кочкафалии'' дето на черното бяло викат до последно
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Предишната ми кола беше Форд Фиеста 1.8Д 1999г. с климатик и под волана от дясно имаше терморегулатор /като на хладилник 0-10 градуса/, и датчика му /нещо като тел и накрая е удебелено/ влизаше във въздуховода. По този начин се получаваше регулиране на температурата на студения въздух /нещо като примитивен, но супер опростен климатроник/.
Незнам само, това често пускане и спиране на компресора от този терморегулатор, дали не му вреди по някакъв начин, но до последно си работеше климатика на Форда.
То така или иначе постоянно го пускам и спирам ръчно, като тръгна на дълъг път. Мисля на VW да поставя такъв терморегулатор последователно на копчето за пускане на климатика и регулирайки температурата във въздуховодите ще се регулира и температурата в купето.
Незнам само, това често пускане и спиране на компресора от този терморегулатор, дали не му вреди по някакъв начин, но до последно си работеше климатика на Форда.
То така или иначе постоянно го пускам и спирам ръчно, като тръгна на дълъг път. Мисля на VW да поставя такъв терморегулатор последователно на копчето за пускане на климатика и регулирайки температурата във въздуховодите ще се регулира и температурата в купето.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
На това удебеленото му се вика Термодвойка (спойка м/у разнородни метали). Спирането и пускането не му вреди, защотото той така или иначе дори постоянно пуснат от копчето си спира сам отвреме на време ... при достигане на зададени параметри! Така че не е проблем
Но тази темепература, така или иначе се контролира от клапата за смесване на въздуха (Студен топъл) Може би трябва да са ви разграфени като на Алфа ... да пуише градуси, за да се сетите че така постигате определено смесване на студен и топъл, за постигане на добра температура!
Подсказка: Същотото е като кранчетата на студената и топлата вода .... на новите смесители!
П.С. Просто се шегувам ... да не ме вземете на много сериозно!
Подсказка: Същотото е като кранчетата на студената и топлата вода .... на новите смесители!
П.С. Просто се шегувам ... да не ме вземете на много сериозно!
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Незнам но моя климатик работи само когато врътката е докрай на студено,ако малко я врътна към топлото спира веднага,незнам явно няма смисъл парното и климатика да работят заедно.VWGT написа:Dorian написа: Колега пак пишеш неподготвен май![]()
Точно за тази врътка за която ми говориш ако нее докрай към студеното,ще чакаш дасе включи компресора и да духа студено ама друг път
и аз не мисля, че си прав, провери си климатика. Врътката на температурата има значение, за температурата, а компресора се включва от копчето AC.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта

