Ъпгрейд климатик - > климатроник, какво ми е нужно

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 23 май 2008 22:11


theone написа:
Жоро написа:
Ако колегата, който твърди обратното, има наблюдение върху разни Деута, Кий и други разни такива странни марки - може и да има право, не знам. Радвам се за него обаче, че е с троник, иначе щеше вече да е с ишиас...
айде сега да не се обиждаме,а :!:




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 24 май 2008 10:25


Трайте колеги, че те тия от варна са супер разбирачи на 99% .... разбира се има и страхотни изключения в нашия форум ... ама за този колега ... не го твърдя! :) Но нелка хората които не слушат и не се учат от другите ... да си живечт в "страхотната" заблуда в която се намират и да си кретат! :)


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 24 май 2008 17:55


Koksan написа:Трайте колеги, че те тия от варна са супер разбирачи на 99% .... разбира се има и страхотни изключения в нашия форум ... ама за този колега ... не го твърдя! :)

Еми какво да правим че сме от Варна?вие само можете дани завиждате :wink: :wink:
А иначе по темата явно греша,признавам си без бой :beat_butt2


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Съб 24 май 2008 18:03


Dorian написа: А иначе по темата явно греша,признавам си без бой :beat_butt2


Aз пък искам съвсем искрено да ти благодаря за признанието!! 1 на 1000 са хората в този форум, които биха направили такова нещо. Току що ми се издигна в очите! Не го казвам ирнично а съвсем сериозно. Всеки греши, но никой не иска да си признае. Единствено малко твърде предубедено и аругантно тръгна... друг път бъди и малко по-внимателен когато не си 100% сигурен в нещо ;)

Съжалявам за OFF-топика - а.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 24 май 2008 19:32


theone написа:
Dorian написа: А иначе по темата явно греша,признавам си без бой :beat_butt2


Aз пък искам съвсем искрено да ти благодаря за признанието!! 1 на 1000 са хората в този форум, които биха направили такова нещо. Току що ми се издигна в очите! Не го казвам ирнично а съвсем сериозно. Всеки греши, но никой не иска да си признае. Единствено малко твърде предубедено и аругантно тръгна... друг път бъди и малко по-внимателен когато не си 100% сигурен в нещо ;)

Съжалявам за OFF-топика - а.


Няма проблеми колега все пак несъм от онези ''кочкафалии'' дето на черното бяло викат до последно :D :D


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Нед 25 май 2008 9:44


Предишната ми кола беше Форд Фиеста 1.8Д 1999г. с климатик и под волана от дясно имаше терморегулатор /като на хладилник 0-10 градуса/, и датчика му /нещо като тел и накрая е удебелено/ влизаше във въздуховода. По този начин се получаваше регулиране на температурата на студения въздух /нещо като примитивен, но супер опростен климатроник/.
Незнам само, това често пускане и спиране на компресора от този терморегулатор, дали не му вреди по някакъв начин, но до последно си работеше климатика на Форда.
То така или иначе постоянно го пускам и спирам ръчно, като тръгна на дълъг път. Мисля на VW да поставя такъв терморегулатор последователно на копчето за пускане на климатика и регулирайки температурата във въздуховодите ще се регулира и температурата в купето.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Нед 25 май 2008 9:55


На това удебеленото му се вика Термодвойка (спойка м/у разнородни метали). Спирането и пускането не му вреди, защотото той така или иначе дори постоянно пуснат от копчето си спира сам отвреме на време ... при достигане на зададени параметри! Така че не е проблем :) Но тази темепература, така или иначе се контролира от клапата за смесване на въздуха (Студен топъл) Може би трябва да са ви разграфени като на Алфа ... да пуише градуси, за да се сетите че така постигате определено смесване на студен и топъл, за постигане на добра температура!

Подсказка: Същотото е като кранчетата на студената и топлата вода .... на новите смесители! :)

П.С. Просто се шегувам ... да не ме вземете на много сериозно! :)


Потребителски аватар
chocho1208
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chocho1208 » Пон 22 сеп 2008 2:31


VWGT написа:
Dorian написа: Колега пак пишеш неподготвен май :!:
Точно за тази врътка за която ми говориш ако нее докрай към студеното,ще чакаш дасе включи компресора и да духа студено ама друг път :banghead:


и аз не мисля, че си прав, провери си климатика. Врътката на температурата има значение, за температурата, а компресора се включва от копчето AC.
Незнам но моя климатик работи само когато врътката е докрай на студено,ако малко я врътна към топлото спира веднага,незнам явно няма смисъл парното и климатика да работят заедно.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта