



Проблем с АБС на В4
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... D%EE%F1%F2
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... D%EE%F1%F2
А ето и нещо изключително полезно!!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37062
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... D%EE%F1%F2
А ето и нещо изключително полезно!!


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37062
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е , тогава ще пробвам и смяна на спирачната течност макар,че "стара спирачна течност " и "пад на напрежението" мисля ,че не би трябвало да имат нещо общо.Не ,че не е за смяна (аз поне не съм я сменял,но ми беше хрумнало преди около 2 месеца) така ,че ще пробвам и това и ще видиме какво ще стане.Ще пробвам и препоръката на radotom.Благодаря.
Колеги,така както си говорите за АБС да задам едно въпросче за Пасатите Б5.5.Паля и няма проблеми но от четири дни ми прави един номер започва да свети АБС с него и накладките,започва да пищи и колата гасне.При опит да запаля пак светва като коледна елха и не желае да пали след 15-20 до 30 мин молби като на девственица решава и пали.Ако някои се е срещал с този проблем да Хелпне на русата девоика! 

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Аз съм признал ABS-са на Пасатко като най-проблемната система в цялата кола, защото няма и седмица да мине без да е не е светнала лампичката му. Също така, тази система съм я признал и за най-често самоправящата се/саморемонтираща се
, тъй като по някакви неведоми пътища
в повечето от случаите се оправя сама.
Относно проблема който има колегата пуснал тази тема, нека и аз да споделя - аз също го имам този проблем
. Само че причината за проблема я отдавам най-вече в датчиците и влагата, тъй като съм забелязъл че след дъжд винаги първоначално светва лампата на ABS. Прекалена влага може да има не само от дъжд, може да е мъгла, роса. Необходимо е да измина няколко километра, по време на които си мисля че това което се е намокрило се изсушава и след рестартиране от ключа, вече всичко е ок, т.е. лампата си угасва.
Това е моето обяснение, "само" не мога да си обясня как влагата влияе, прониква в с-мата, след като почти всичко по системата е капсуловано или водоизолирано.


Относно проблема който има колегата пуснал тази тема, нека и аз да споделя - аз също го имам този проблем

Това е моето обяснение, "само" не мога да си обясня как влагата влияе, прониква в с-мата, след като почти всичко по системата е капсуловано или водоизолирано.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Напукана изолация на кабелите на датчиците, докторе...doktora написа:..."само" не мога да си обясня как влагата влияе, прониква в с-мата, след като почти всичко по системата е капсуловано или водоизолирано.

А относно проблема на 'русата девойка'

Какво значи 'светва като коледна елха'? Че светват и други чек-лампи по таблото ли или само тези двете, за АБС-а и накладките си светят?
Нека някой запознат с В5.5 да каже при износване на накладките дали също му е светнало индикацията за АБС, или само на накладките свети.
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
swissmad, и моя пасатор прави така - сутрин му трябват поне 15-20 сек. за да изгасне лампата. Тази, която е на таблото (за ръчната) също свети. След това няма проблем и гасне почти веднага след даване на контакт.
Преди година ми правеше същите номера, тогава смених спирачната течност и се оправи.
Този пад на напрежение може да е в моторчето на помпата. Има реле на таблото за него (не помня кой номер беше, но ако искаш ще погледна и ще ти пиша). Моето реле съм го отварял да го чистя - имаше малко нагар, но не беше в него проблема. Може би някъде другаде има слаба връзка.
Ако откриеш нещо, свиркай да знам
Преди година ми правеше същите номера, тогава смених спирачната течност и се оправи.
Този пад на напрежение може да е в моторчето на помпата. Има реле на таблото за него (не помня кой номер беше, но ако искаш ще погледна и ще ти пиша). Моето реле съм го отварял да го чистя - имаше малко нагар, но не беше в него проблема. Може би някъде другаде има слаба връзка.
Ако откриеш нещо, свиркай да знам

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 50 госта