


Diesel Blow-Off-Set
Звукът е мания, тракатрак - тракатрак - тракатрак - пссссссс, тракатрак - тракатрак - тракатрак - пссссссс.
Ако тези двигатели са имали необходимост от подобни джаджи, за да им разтоварват каквото им е в повече, със сигурност са щели да им го монтират във фабриката. Там не всички са идиоти, има и разбиращи хора.

Ако тези двигатели са имали необходимост от подобни джаджи, за да им разтоварват каквото им е в повече, със сигурност са щели да им го монтират във фабриката. Там не всички са идиоти, има и разбиращи хора.

- Kartala
- Мнения: 660
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
ittso написа:Звукът е мания, тракатрак - тракатрак - тракатрак - пссссссс, тракатрак - тракатрак - тракатрак - пссссссс.![]()
Ако тези двигатели са имали необходимост от подобни джаджи, за да им разтоварват каквото им е в повече, със сигурност са щели да им го монтират във фабриката. Там не всички са идиоти, има и разбиращи хора.
ти пък нищо не каза


- Bialkov_TDI
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 14:46
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AJM
- Местоположение: Велико Търново
то треа си с много рентабилни нерви та да ти досажда на който му пречи да не си го слага..... по тая логина кво трябва на сички с бензинови бегачки да ги дразни тва ли???
На братчед ми на БМВ-то мисля че е сложил такова нещо щот доста му свири турбото и си се чува прилично изпускане смед махане на газта..... ма той е пипал и турбото и има и чип....та според мен има смисал донякаде от това,но не и за обикновенните ''дръгели'' по 90-100 коня се пак завода е избрал най-добрите настройки.Но това си е лично мое мнение
На братчед ми на БМВ-то мисля че е сложил такова нещо щот доста му свири турбото и си се чува прилично изпускане смед махане на газта..... ма той е пипал и турбото и има и чип....та според мен има смисал донякаде от това,но не и за обикновенните ''дръгели'' по 90-100 коня се пак завода е избрал най-добрите настройки.Но това си е лично мое мнение

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
bg_man написа:то треа си с много рентабилни нерви та да ти досажда на който му пречи да не си го слага..... по тая логина кво трябва на сички с бензинови бегачки да ги дразни тва ли???
На братчед ми на БМВ-то мисля че е сложил такова нещо щот доста му свири турбото и си се чува прилично изпускане смед махане на газта..... ма той е пипал и турбото и има и чип....та според мен има смисал донякаде от това,но не и за обикновенните ''дръгели'' по 90-100 коня се пак завода е избрал най-добрите настройки.Но това си е лично мое мнение
Малко грубо като изказване,но вярно.
За сведение на ARL-а като се махне катализатора,при смяна на скоростите при отпускане на газта се чува доста ясно обратното завихряне в празното вече гърне.Значи го пооблекчава малко,а при 90-те коня разликата е почти никаква.От там ми се струва и че блоу-офа ще е плюс при мощните дизели,но при малките коне е само едно фъщене.
- STOCK_RACING
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
apchih написа:Сложих го, ефект 0. Изсъска 1 път ама набих оборотомера до към 4000 и толкоз. Явно налягането не е достатъчно силно, срязах малко пружината за да няма такова съпротивление и пак нулев ефект. Да не би да има някъде вече сложен заводски разтоварващ клапан който да трябва да се изолира?
Къде ти го сложиха ??И как точно изглежда твоят??Обясни малко повече за поставянето и как се случва..Какво управлява отварянето и затварянето на блоу-а..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dakata44 и 47 госта