Запазил съм си час за монтаж на ГИ следващата седмица (stefanelli) и ме интересуват най-важните неща, за които да следя или да изискам преди монтажа.
Всеки съвет е добре дошъл.
Какво да следим и изискваме при монтаж на ГИ? МОНТИРАН
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Какво да следим и изискваме при монтаж на ГИ? МОНТИРАН
Последна промяна от kickd0wn на Сря 28 май 2008 15:21, променено общо 1 път.
Re: Какво да следим и изискваме при монтаж на ГИ?
kickd0wn написа:Запазил съм си час за монтаж на ГИ следващата седмица (stefanelli) и ме интересуват най-важните неща, за които да следя или да изискам преди монтажа.
Всеки съвет е добре дошъл.
Кауза пердута (загубена кауза).Все едно да отидеш при някой хлебар и да му "държиш сметка" защо оставя да втаса тестото Х часа или защо го пече при Х градуса.Най-много да ти каже да "идеш да се разходиш или изпушиш една цигара" или в по-грубия вариянт - "донеси ми една кофа компресия за проба на налягането".Винаги ще те изкарат незапознат с "новите технологии"

Дори и да го направят естетично (няма висящи кабелчета и тем подобни) няма гарнция, че технически ще е грамотно изпълнението.Аз например след газаджията преправях цялата система защото като попрочетах няколко книжлета за газови уредби установих че, идиота ми беше монтирал изпарителят перпендикулярно по посока на движението, а в дебелите кжижки пише, че трябва да е успоредно и не трябва да е най-високата точка в огладителната система.
Успех
Re: Какво да следим и изискваме при монтаж на ГИ?
Lisho написа:Кауза пердута (загубена кауза)...
Дори и да го направят естетично (няма висящи кабелчета и тем подобни) няма гарнция...
jetttlii написа:Няма да те оставят да им висиш на главите, ще ти кажат кога да си взимеш колата и поживо поздраво......
Има една поговорка, която гласи: "който плаща, той поръчва музиката".
Всеки е длъжен да се съобрази с искането на клиента. Щом не може да го напрви, да не се захваща.
Щом са се навили да вземат 1500лв. ще търпят капризите на клиента.
Надявам се колеги които имат наблюдения да споделят опит по отношение на правилно монтиране на газови инжекциони.
Тук http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.73.239 има описание за поставяне на ГИ Фобос, което важи и за останалите монтажи на ГИ.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- archimedes
- Мнения: 371
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- archimedes
- Мнения: 371
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И така вече съм с газов инжекцион. Ще дам колкото мога информация, защото знам че много колеги се интересуват при тези цени на бензина.
Колата я закарах вчера сутринта и към 17:00 беше готова, при положение, че имаха да правят още две освен моята. Сложих си stefanelli по силна препоръка от майсторите, било много по-добри за автоматик. Разказаха ми също и че българските инжекциони били много калпави особено изпарителите им, както и полските занит, които те монтират. Мит или истина не знам, но аз им се доверих и реших да заложа на италианска газ на цена 1450лв., така и така веднъж се дават парите.
Инсталацията е направена доста чисто до колкото мога да преценя, снимки ще кача скоро. При бутилката избора ми беше 40Л. от ляво на багажника понеже тези на мястото на резервната едно, че ми се виждат малки и второ, че ти вадят гумата в багажника, което си е неудобство. Капачката за пълнене ми е ниско на бронята където и без това е пластамаса и е черна, та почти не си личи.
Относно вървежа на колата, не мога да намеря никаква разлика между бензин и газ, и като казвам никаква имам точно това предвид. Паленето винаги е на бензин, след което сама си превключва почти незабележимо на газ. Може да се пали и на газ при нужда. Имах неприятно съвсем леко прекъсване на бензин преди да сложа газта докато колата е студена и днес открих че при преминаване на газ го няма, което ме зарадва силно понеже колкото и малко да беше ме дразнеше.
Разхода е една интересна тема по която ще пиша след 1-2 седмици след като изразходя няколко бутилки газ.
Като цяло съм доволен, но за генерални изводи е все още прекалено рано.
За сервиза мога да кажа, че момчетата са отзивчиви и обясняват всичко, което ги питаш. Единствен минус, е че след монтажа трябва да се ходи за легализиране при техни колеги и си е още един разход от 20лв. Нямат право да извършват легализация, щом те поставят уредбите.
Колата я закарах вчера сутринта и към 17:00 беше готова, при положение, че имаха да правят още две освен моята. Сложих си stefanelli по силна препоръка от майсторите, било много по-добри за автоматик. Разказаха ми също и че българските инжекциони били много калпави особено изпарителите им, както и полските занит, които те монтират. Мит или истина не знам, но аз им се доверих и реших да заложа на италианска газ на цена 1450лв., така и така веднъж се дават парите.
Инсталацията е направена доста чисто до колкото мога да преценя, снимки ще кача скоро. При бутилката избора ми беше 40Л. от ляво на багажника понеже тези на мястото на резервната едно, че ми се виждат малки и второ, че ти вадят гумата в багажника, което си е неудобство. Капачката за пълнене ми е ниско на бронята където и без това е пластамаса и е черна, та почти не си личи.
Относно вървежа на колата, не мога да намеря никаква разлика между бензин и газ, и като казвам никаква имам точно това предвид. Паленето винаги е на бензин, след което сама си превключва почти незабележимо на газ. Може да се пали и на газ при нужда. Имах неприятно съвсем леко прекъсване на бензин преди да сложа газта докато колата е студена и днес открих че при преминаване на газ го няма, което ме зарадва силно понеже колкото и малко да беше ме дразнеше.
Разхода е една интересна тема по която ще пиша след 1-2 седмици след като изразходя няколко бутилки газ.
Като цяло съм доволен, но за генерални изводи е все още прекалено рано.
За сервиза мога да кажа, че момчетата са отзивчиви и обясняват всичко, което ги питаш. Единствен минус, е че след монтажа трябва да се ходи за легализиране при техни колеги и си е още един разход от 20лв. Нямат право да извършват легализация, щом те поставят уредбите.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта