ABF-a ПРЕКЪСВА КОГАТО СИ ИСКА!!! - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krasun 16 V
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ABF-a ПРЕКЪСВА КОГАТО СИ ИСКА!!! - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Мнениеот krasun 16 V » Сря 28 май 2008 19:00


Здравейте колеги . Голфа ми е 05.97г. - ABF. Когато е студен работи нормално а като загрее прекъсва между 2500-4000 х. оборота. Странното е че не го прави постоянно а когато си иска. Има дни когато колата си е 6 но има и дни когато ми къса нервите. На диагностика не излиза ништо - грешки в компа няма. Тръгвайки по каналния ред до момента съм сменил:
-свещи
-кабели
-д. капачка
-палец
-бобина
- датчик на коляновия вал
- темп. датчик
-датчика на дросела
И след всички тия интервенций пак ПРЕКЪСВА!!!!!!!!!!!!
ПОМАГАЙТЕ!!!!!!!!!!! :banghead:

Последна промяна от krasun 16 V на Пон 09 юни 2008 18:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Здравей

Мнениеот Spasov_G » Сря 28 май 2008 20:47


Ами Здраевй колега незнам дали ще ти бъда полезен много но все пак това което чета написаното от теб веднага ми напомня за един приятел който преди дни се отърва от същия или по точно същия проблем само , че това му го мправеше ABS - чето , има разлика доста голяма между двата автомобила но признаците който ти посочваш са абсолютно еднакви и при двамата и той като теб премина през всички тия смени на какво ли не както и ти и накрая се оказа колкото и да не ти се вярва ИНЖЕКТОРА, ТАКА ,ЧЕ МОЯ СЪВЕК АКО ГО ПРИЕМЕШ Е ПРОВЕРИ СИ ИНЖЕКТОРИТЕ при теб са няколко, за тази кола която ти давам пример симптомите в началото бяха същите докато се стигна до такъв момент , че както си върви перфектно заведнъж изгася и няма палене и всичко това като достигне по висока Температура на двигателя, изчакваш малко и след като изтине палиш и пак газ, беше се видяло в чудо момчето ама си реши проблема и сега е екстра голфа Дано съм ти помогнал с нещо ако е така драсни да кажеш ПОЖЕЛАВАМ УСПЕХИ ........


Потребителски аватар
krasun 16 V
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasun 16 V » Сря 28 май 2008 21:48


благодаря колега . даваш ми още една тема за размисъл и ще проверя. :bowdown


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 28 май 2008 22:23


А колега,чипа на ABF-а сменян ли е,независимо преди колко време?


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Чет 29 май 2008 0:45


propparo написа:А колега,чипа на ABF-а сменян ли е,независимо преди колко време?

И каква ти е идята за чипа ... или само питаме да има за какво ......... :roll:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 29 май 2008 8:16


bugster написа:И каква ти е идята за чипа ... или само питаме да има за какво ......... :roll:


А ти тоя въпрос защо го писа,да трупнеш още едно мнение ли?
Ами сигурно щом питам имам нещо впредвид,какво ще кажеш,а?
Ама заради такива разбирачи като тебе ме е яд да пиша вече във форума и да обяснявам защо съм доуточнявал нещо си.Всеки втори тук се прави и държи тон сякаш е технически консултант в заводите на VAG.

А за колегата с проблема--на един ABF със сменен чип,след време се появиха същите признаци.Иначе може да е също и от бензиновата помпа--губене на налягането,дросела--нищо че датчика е наред и не показва грешки,възможно е просто дросела да е зацапан и да се налага да се сваля и да се оправя,както и от набора от вакууми--за съжаление ABF-а е фрашкан с вакуумчета,единия от които дори влиза в ЕКУ-то.
Всички други неща под съмнение ти вече си ги изброил като сменени или проверени--еми то почти не остана нищо :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 29 май 2008 9:16


А релетата проверявал ли си?? На ECU-то и бензиновата помпа? Ако не ти се купуват мога да ти дам назаем :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 29 май 2008 9:39


propparo написа:
bugster написа:И каква ти е идята за чипа ... или само питаме да има за какво ......... :roll:


А ти тоя въпрос защо го писа,да трупнеш още едно мнение ли?
Ами сигурно щом питам имам нещо впредвид,какво ще кажеш,а?
Ама заради такива разбирачи като тебе ме е яд да пиша вече във форума и да обяснявам защо съм доуточнявал нещо си.Всеки втори тук се прави и държи тон сякаш е технически консултант в заводите на VAG.


а ти ще обясниш ли какъв е бил проблема с чипа ? и заради него ? че ми стана интересно


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Чет 29 май 2008 9:44


propparo написа:
bugster написа:И каква ти е идята за чипа ... или само питаме да има за какво ......... :roll:


А ти тоя въпрос защо го писа,да трупнеш още едно мнение ли?
Ами сигурно щом питам имам нещо впредвид,какво ще кажеш,а?
Ама заради такива разбирачи като тебе ме е яд да пиша вече във форума и да обяснявам защо съм доуточнявал нещо си.Всеки втори тук се прави и държи тон сякаш е технически консултант в заводите на VAG.

А за колегата с проблема--на един ABF със сменен чип,след време се появиха същите признаци.Иначе може да е също и от бензиновата помпа--губене на налягането,дросела--нищо че датчика е наред и не показва грешки,възможно е просто дросела да е зацапан и да се налага да се сваля и да се оправя,както и от набора от вакууми--за съжаление ABF-а е фрашкан с вакуумчета,единия от които дори влиза в ЕКУ-то.
Всички други неща под съмнение ти вече си ги изброил като сменени или проверени--еми то почти не остана нищо :lol: :lol: :lol:


Айде без много да спамим темата на колегата ти това можеше и да го напишеш от самото начало нали? Ама не ....
Ами сигурно щом питаш имаш нещо предвид - то и на баба ми стана ясно това. Ама да го беше казал без да чакаш някой да пита защо, та след това да можеш да се изкажеш тежко а ?
Трупаш бройка мнение (същото обвинение което ми отправи) и след това някой да те бъзне и ти да се направиш на разбирач - пък дори и да си такъв.
Освен това би ли обяснил какво общо ще да има чипа с това прекъсване? Аз знам поне 10 човека с чип и не са имали такова прекъсване.

За колегата който е пуснал темата. Сори за спама по-темата.
Аз имах такова прекъсване преди да сложа чип, диагностики не го хванаха. Случайно в ХЕЕД-91 видяха че има някакво кабелче което е почти закъсано и дава накъсо някъде зад дросела и това ми беше проблема. При теб кой го знае кой дявол е!
Успех при fix-ването!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 29 май 2008 9:58


bugster написа:

Аз имах такова прекъсване преди да сложа чип, диагностики не го хванаха


Ами точно за това иде реч.Ти ПРЕДИ а аз съм виждал случай СЛЕД смяна на чипа да се получават странични ефекти и то не веднага.След връщане на заводския всичко си идва на място,но естествено колата си става ''спъната'' в ниските обороти,както си е нормално за 16V-то.

А такова прекъсане може наистина много трудно да се хване,особено щом всичко това от изброените по горе обичайни заподозрени е сменено а резултат нулев.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 29 май 2008 10:25


propparo написа:
bugster написа:

Аз имах такова прекъсване преди да сложа чип, диагностики не го хванаха


Ами точно за това иде реч.Ти ПРЕДИ а аз съм виждал случай СЛЕД смяна на чипа да се получават странични ефекти и то не веднага.След връщане на заводския всичко си идва на място,но естествено колата си става ''спъната'' в ниските обороти,както си е нормално за 16V-то.

А такова прекъсане може наистина много трудно да се хване,особено щом всичко това от изброените по горе обичайни заподозрени е сменено а резултат нулев.


Това да не ти е телефон :lol:
Ако има странични ефекти след време от чипа те ще са МЕХАНИЧЕСКИ. :wink:
И няма да се оправи с ориг.софт.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 29 май 2008 11:00


Колега същия проблем съм и аз от вече 2 месеца. Мъки смених горивния филтър. Имаше само подобрение при сутрешно палене, стария ми филтър беше на ..... км. Но придръпването си остана. На бензиностанцията се засякох с колега с голф като моя и каза, че било от бензинова помпа. Но от какъв зор ще е от нея? Просто нз доста хора гледам се оплакват от този проблем. :(


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 29 май 2008 11:28


theerazor написа:Колега същия проблем съм и аз от вече 2 месеца. Мъки смених горивния филтър. Имаше само подобрение при сутрешно палене, стария ми филтър беше на ..... км. Но придръпването си остана. На бензиностанцията се засякох с колега с голф като моя и каза, че било от бензинова помпа. Но от какъв зор ще е от нея? Просто нз доста хора гледам се оплакват от този проблем. :(


Ми тя (помпата) се мери колко бара дава.
То и това ако не сте направили - за кво говорим :roll:


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Чет 29 май 2008 13:43


VeilSide написа:А релетата проверявал ли си?? На ECU-то и бензиновата помпа? Ако не ти се купуват мога да ти дам назаем :)


Прочети това добре, релето на ECU е 31 номер ако не се лъжа. Ако това реле не ти работи добре, компютъра не запазва грешки и колкото и да е закачаш на кодочетци, грешки няма да намериш. Това реле е 10 лв. +-. смени го, покарай и виж как ще е.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 29 май 2008 14:09


andonov написа:Това да не ти е телефон :lol:
Ако има странични ефекти след време от чипа те ще са МЕХАНИЧЕСКИ. :wink:
И няма да се оправи с ориг.софт.


Колега нещо май се пообърка,а???
Кви телефони те гонят,кви МЕХАНИЧНИ????
Май се бъркаш с чиптунинга за твойто 1Z--колега тук на ABF-а няма турбина,както и чипа няма какво да надуе или да качи толкова конете че да предизвика МЕХАНИЧНИ повреди.Тук говорим за качване на мощността с 5-7 к.с. само от софтуера,и то по-скоро целия плюс е отпушването на ABF-а и в ниските обороти,поради промяна на времето на впръскване,от там и усещането за по-голяма мощност.Някой видове чипове махат и ограничителя на оборотомера--но там вече не е за всеки.Затова че айде не се обаждай,ама мооооооля тее.
И да--оправя се с връщането на оригиналния чип,представи си колкото и да ти е трудно.Казах по-горе че съм се сблъсквал с подобен случай,ама ти май не четеш,само държиш да изтъкнеш своето мнение.
А иначе вече по темата че много спам се получи--колегат над мен правилно казва и за релето,връзки между някоя от клемите или буксите.......знам ли и аз вече,остава нещо дребно да е,но те малките камъчета обръщали колата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта