Проблем!!! Колата прекъсва! РЕШЕН!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Вто 27 май 2008 20:25


stefan gti написа:А на каква цена купи бенз. филтър :?: Филтъра се намира до задна лява гума нали :?:

Да сега ще постна снимки да видиш 27лв е филтъра.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Сря 28 май 2008 19:22


:arrow:


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Здравей

Мнениеот Spasov_G » Сря 28 май 2008 21:32


Здравей колега с уважение към всички колеги от форума и към теб също ама много простотия са ти изписали и те объркват още повече, посочват признаци някакви който ако ги имаш колата ще ти дава тези проблеми при всички обороти на двигателя някой път при 2000, друг път при 5000 и така всеки път при различни обороти а ти до колкото те разбрах казваш , че това се появява при 2000-3000 при студена кола и така сега ще се помъча да те посъветвам нещичко и дано бъда полезен, първо провери си датчика за температурата който подава сигнал към арматурното табло намира се най отгоре до делкото или някъде около него, той ти подава сигнал към компютъра на колата в какъв режим на работа да е двигателя от към температура дали да е на смукач и кога да се изклучи и всичко свързано с температурата което касае правилната работа, това по въпросчето с това , че като ти загреее се оправя прекъсвването , а относно определените обороти ами провери си датчика на делкото който ти чете оборотите от КВ мисля , че се казва датчик на Хоу или нещо такова допускам да греша някоя буква в точното название ....... и това от мен пробвай с такива стари от добре работещ двигател и ако се оправи слагай нови ........ дано съм ти полезен и да пишеш какво е станало .......


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 29 май 2008 11:07


Колега Спасов. Мерси за съвета, имам съмнения и аз в този темп датчик колата, преди показваше под 90 , сега не съм я виждал да пада под 90. Този датчик нещо може да се е прецакал :shock . Колко горе-долу струва някои беше писал ,че пътя за Горни Лозен имало?


Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Чет 29 май 2008 12:00


Тя и мойта не пада нито под 90 нито над 90 :!: А къде се намира този датчик :?:


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 29 май 2008 12:05


:shock Значи може да е от него :idea: Над дистрибуторната капачка с 4 кабелчета ако не се лъжа.


Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Чет 29 май 2008 15:34


Другата седмица зимам заплата и ще купя един датчик и ще видим дали е от него :!:


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 29 май 2008 18:12


stefan gti написа:Другата седмица зимам заплата и ще купя един датчик и ще видим дали е от него :!:

Добре колега моля те да пишеш като го смениш дали има промяна, благодаря предварително.


Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Чет 29 май 2008 18:37


Някой беше написал и за някакво реле ще се опитам да го замеря,а ако не ще купя и него :!: Колега ако и ти оправиш колата пиши 8)


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 29 май 2008 18:46


Задължително ;) Дано успеем да открием проблема.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 29 май 2008 19:01


stefan gti написа:Някой беше написал и за някакво реле ще се опитам да го замеря,а ако не ще купя и него :!: Колега ако и ти оправиш колата пиши 8)


Реле 30 за ECU-то


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Пон 02 юни 2008 12:45


Колега stefan gti смених свещите и тествах с друга бубина и комутатор. Пак прекъсва придръпва :( . Кабелите ги гледах на тъмно нищо не се вижда. Едната от старите свещи не е работела добре , не знам дали може да е от свеща или гумички на клапаните да иска нови. Ти смени ли нещо?


Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Пон 02 юни 2008 13:19


Не съм сменил още нищо :roll: И при мен беше така,смених свещи,кабели,бобина и нищо.ето нещо интересно :!: http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=7261


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Пон 02 юни 2008 14:57


Колега при теб е малко по-различно от при мен проблема, тоест когато загрее се оправя. А при мен като позагрее се прецаква. Аз мисля ,че разбрах най-после от какво е цялата работа с това спичане, всичко идва от помпата в резервоара. Когато е студена колата няма проблеми защото и помпата е студена. Но като загрее помпата започва да не подава достатъчно гориво което води до прекъсването. Казаха ми как да тествам дали работи добре, вади се единия маркуч и се дава на контакт, пръста си го слагаш там където се слага маркуча. За да видиш дали ще ти избута струята пръста, ако няма достатъчно сила няма да може. Следователно е за смяна ако го бутне значи е ок. Но при мен мисля ,че това ще е проблема. Утре като съм свободен в нас ще го тествам, с комшията ,че сам няма как да стане :) .
Редакция:
Mechanical Feature

Stop Chasing Fault Codes When Servicing EFI Systems
Posted 6/8/1998
By Craig Gottfried


Consider the following when analyzing fault codes and determining the status of the system:

* Low fuel pressure- Vehicles may surge, stall, hesitate, lack power or misfire (imitating an ignition problem).
* High fuel pressure- Symptoms can include high CO emission, inability to start and low mileage.
* Low fuel volume- Interference with the amount of fuel reaching the injectors can lead to surging, hesitation, power loss or engine shutdown.
* No fuel- Loss of fuel pressure after engine shutdown results in fuel not being immediately available when the driver goes to start the engine. The car will come in with a hard-start or no-start complaint. The loss of rest pressure can be due to a leaking fuel pump, check valve, fuel injector, fuel line or pressure regulator.

Източник: http://www.asashop.org/autoinc/june98/mech.htm

Въпрос към колегите Някои знае ли кои номер е това реле което е за бензиновата помпа?


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Сря 04 юни 2008 22:27


Колега някакъв напредък? Аз огледах цялата система ,утре ще тествам до работа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, IvanMan и 52 госта