Колега при теб е малко по-различно от при мен проблема, тоест когато загрее се оправя. А при мен като позагрее се прецаква. Аз мисля ,че разбрах най-после от какво е цялата работа с това спичане, всичко идва от
помпата в резервоара. Когато е студена колата няма проблеми защото и помпата е студена. Но като загрее помпата започва да не подава достатъчно гориво което води до прекъсването. Казаха ми как да тествам дали работи добре, вади се единия маркуч и се дава на контакт, пръста си го слагаш там където се слага маркуча. За да видиш дали ще ти избута струята пръста, ако няма достатъчно сила няма да може. Следователно е за смяна ако го бутне значи е ок. Но при мен мисля ,че това ще е проблема. Утре като съм свободен в нас ще го тествам, с комшията ,че сам няма как да стане

.
Редакция:
Mechanical Feature
Stop Chasing Fault Codes When Servicing EFI Systems
Posted 6/8/1998
By Craig Gottfried
Consider the following when analyzing fault codes and determining the status of the system:
* Low fuel pressure- Vehicles may surge, stall, hesitate, lack power or misfire (imitating an ignition problem).
* High fuel pressure- Symptoms can include high CO emission, inability to start and low mileage.
* Low fuel volume- Interference with the amount of fuel reaching the injectors can lead to surging, hesitation, power loss or engine shutdown.
* No fuel- Loss of fuel pressure after engine shutdown results in fuel not being immediately available when the driver goes to start the engine. The car will come in with a hard-start or no-start complaint. The loss of rest pressure can be due to a leaking fuel pump, check valve, fuel injector, fuel line or pressure regulator.
Източник: http://www.asashop.org/autoinc/june98/mech.htm
Въпрос към колегите Някои знае ли кои номер е това реле което е за бензиновата помпа?