


Относно конските сили за Пасат Б5.5 1.8 Т
Да вярно е, че Passat в САЩ са 170к.с. но са по друг стандарт(SAE), а в Европа е DIN. Ако обърнеш 170к.с. от SAE към DIN се получават 150к.с. Разликата е че в Европа к.с. на двигателя се мерят с закачени климатик, динамо, ауспух и хидравликата а в САЩ само мощността на двигателя без да се закачат по-горе изброените. Аз също имам Passat който скоро ще си закарам в България, а вноса е безмитен. Незнам дали частите са същите като в Европа, ако някой знае нека да пише предполагам, че и други хора се интересуват!
- dimoboy
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ime_m написа:Да вярно е, че Passat в САЩ са 170к.с. но са по друг стандарт(SAE), а в Европа е DIN. Ако обърнеш 170к.с. от SAE към DIN се получават 150к.с. Разликата е че в Европа к.с. на двигателя се мерят с закачени климатик, динамо, ауспух и хидравликата а в САЩ само мощността на двигателя без да се закачат по-горе изброените. Аз също имам Passat който скоро ще си закарам в България, а вноса е безмитен. Незнам дали частите са същите като в Европа, ако някой знае нека да пише предполагам, че и други хора се интересуват!
Нещо хич не ми се вярва тази огромна разлика в стандартите. По тази логика Б5 преди 2001 който и в Европа се води 150 к.с. в САЩ трябва да е 120 к.с. Човека пита за пасата Б5, 2001 година(както и А4, 1.8Т) който в Европа е 163к.с. , а в САЩ е 170к.с.
Единствената разлика според мен е в електрониката(чипа).
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
ime_m написа:Да вярно е, че Passat в САЩ са 170к.с. но са по друг стандарт(SAE), а в Европа е DIN. Ако обърнеш 170к.с. от SAE към DIN се получават 150к.с. Разликата е че в Европа к.с. на двигателя се мерят с закачени климатик, динамо, ауспух и хидравликата а в САЩ само мощността на двигателя без да се закачат по-горе изброените. Аз също имам Passat който скоро ще си закарам в България, а вноса е безмитен. Незнам дали частите са същите като в Европа, ако някой знае нека да пише предполагам, че и други хора се интересуват!
Колега много бъркаш.
Horsepower is a measurement of the engine's ability to perform work.
One SAE horse is the ability to lift 33,000 lbs one foot in one minute.
One DIN horse is the ability to lift 45,000 kg one cm in one minute.
For the same power the SAE measurement is thus 98.629% of the metric DIN measurement.
Което ще рече че 150 кс DIN / 1.0139 = 147.94 кс SAE, тоест стойността по DIN (в Европа) е по висока.
Моят Пасат е 2000 година и си се води 150 кс навсякъде еднакво (явно не ги бъркат тези две конски сили и го закръгляват).
Твоят Пасат (170 кс SAE) е 172.4 по DIN
(Така че на границата не само, че ще дължиш мито защото го вкарваш от страна вън от EU но и бая акциз)
Мисля, че ме разбрахте погрешно, но може да поразгледате сайта и форума на митницата. Ето и линк към калкулатора на митницата за изчисляване на акциза той пробръща конските сили от SAE в DIN и от к.с. във KW!
Аз си поиграх с изчисленията и ето какво получих 170 к.с. по SAE=162 к.с. по DIN, така че в предният ми пост не съм прав
за което моля да ме извинете трябваше да ги сметна, а не само груба сметка.
Може и те да ги смятат грешно, но 170 к.с. по SAE е 119 KW по DIN и дължа 0лв. за акциз +безмитен внос на основание чл.668 от ППЗМ и чл.59, т.9, б."д" от Закона за ДДС.
Аз си поиграх с изчисленията и ето какво получих 170 к.с. по SAE=162 к.с. по DIN, така че в предният ми пост не съм прав

Може и те да ги смятат грешно, но 170 к.с. по SAE е 119 KW по DIN и дължа 0лв. за акциз +безмитен внос на основание чл.668 от ППЗМ и чл.59, т.9, б."д" от Закона за ДДС.

-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сащ
Мен по-скоро ме интересува ( ако някой е внесъл кола от САЩ ), как и по коя система ги смятат митничарите в българия киловатите.
То е ясно ,че 170-те американски коня всъщност са си 150 европейски, ама знят ли го това нашите служители? Имали ли сте подобни грижи?
То е ясно ,че 170-те американски коня всъщност са си 150 европейски, ама знят ли го това нашите служители? Имали ли сте подобни грижи?
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Re: сащ
mmmladenov-vw написа:Мен по-скоро ме интересува ( ако някой е внесъл кола от САЩ ), как и по коя система ги смятат митничарите в българия киловатите.
То е ясно ,че 170-те американски коня всъщност са си 150 европейски, ама знят ли го това нашите служители? Имали ли сте подобни грижи?
Не, не много ясно защото до средата на 2001 150 кс в САЩ са си 150 кс в Европа а след това Пасатите в САЩ стават 170 а в Европа са си пак 150. Така че със сигурност не е едно и също.
- dimoboy
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: сащ
20vTurbo написа:mmmladenov-vw написа:Мен по-скоро ме интересува ( ако някой е внесъл кола от САЩ ), как и по коя система ги смятат митничарите в българия киловатите.
То е ясно ,че 170-те американски коня всъщност са си 150 европейски, ама знят ли го това нашите служители? Имали ли сте подобни грижи?
Не, не много ясно защото до средата на 2001 150 кс в САЩ са си 150 кс в Европа а след това Пасатите в САЩ стават 170 а в Европа са си пак 150. Така че със сигурност не е едно и също.
@mmmladenov-vw:
На митница в БГ 1.8Т излиза 150 к.с.(проверено в митница Бургас).
@20vTurbo:
Мисля че от 2001 в САЩ 1.8Т го водят 170к.с. , а в Европа е 163 к.с(а не 150 к.с.).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта