Благодаря на gr_kanev за топлото посрещане.
Надявам се с общи усилия да стане хладно на всички след като се справим с проблема с климатроника.
Накратко докладвам:
1.Препазителат е о.к.
2.Проследих кабелът от вентилатора към купето.Има една междинна букса под пласмасовия капак над резервоара за хидравлична течност.
До тази букса идва 12V напрежение при включване на климатика на AUTO,което говори,че електрониката сработва-реле или там каквото е необходимо за комутиране на мотора на вентилатора.Като го изключиш става 0V.
3.Обаче оттук нататък тцъ!
4.Ом метър показва 15к на кабелите, които отиват към вентилатора.Не допускам, че кабелът е с проблем.Остава ел. моторът!
Въпрос:
Има ли някой идея за констукцията на ел мотора и дали подлежи на ремонт?
Втора употреба

-знаеш ли на какво ще попаднеш?
Нов :преполагам, че

!!!!
Или в края на краищата за кво ти е климатик като спреш?Нали работи като се движиш?