Трудно движение на ел. стъклата?

Техническа и сервизна информация за Passat
didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Трудно движение на ел. стъклата?

Мнениеот didoriginal » Пон 19 дек 2005 18:05


Колата е Passat B3 '90 година. Значи отпред има ел. стъкла. Забелязъл съм, че когато е вали дъжд се движат супер бавно - ще изгорят по този начин моторчетата. Август месец свалях корите и гресирах механизма... обаче пак прави така когато вали :) Помагайте:)




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 20 дек 2005 10:21


Дали нещо не е от тоците?
Ако можеш свали корите, и премери колко волта идват към моторчетата когато работят и когато не работят колко е напрежението в колата..
После погледни на фаровете например колко е напрежението когато работят...
Ако има ненормални разлики > от 1.5 V се ориентирай, към лоша връзка някъде я маса, я директното захранване на модула...
Според мен няма никаква логика, когато вали /и водата смазва самото стъкло и уплътненията/ да става по-бавно.
Иначе няма да гръмнат споко имат и бушон, имат и защита самите моторчета... Но е хубаво да го хванеш, за да няма по-големи проблеми...


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 20 дек 2005 11:13


wili98 написа:Дали нещо не е от тоците?
Ако можеш свали корите, и премери колко волта идват към моторчетата когато работят и когато не работят колко е напрежението в колата..
После погледни на фаровете например колко е напрежението когато работят...
Ако има ненормални разлики > от 1.5 V се ориентирай, към лоша връзка някъде я маса, я директното захранване на модула...
Според мен няма никаква логика, когато вали /и водата смазва самото стъкло и уплътненията/ да става по-бавно.
Иначе няма да гръмнат споко имат и бушон, имат и защита самите моторчета... Но е хубаво да го хванеш, за да няма по-големи проблеми...


Ти ме хвърли в е*аси музиката :roll: Съмнявам се да е от тоците, защото например до половината се движат по доста бавно, след това за бързват... Точно на определени места..


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 21 дек 2005 8:57


Други предположения? :(


Shadow_GL
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Shadow_GL » Сря 21 дек 2005 11:12


Само предположение: четките на електромоторчетата. Имах подобен проблем на предишната кола (Рено 21 TSE). Там обаче машинките са капсоловани и са си ядове докато ги отвориш. Вкрайна сметка преработих една четка от някаква бормашина и нещата се оправиха.
Сега на пасата имам същия проблем на задна лява врата, но механизма си бачка трудно независимо от времето.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 21 дек 2005 12:36


Red_Jetta написа:наскоро имах същия проблем. свалих кората на вратата, огледах, всичко беше нормално - чисти и добре гресирани водачи. луфтовете обаче бяха малко по големи и стъклото не се подвежда правилно при вдигане. бях готов да се отказвам когато ми хрумна една идея:

свалих стъклото до край. взех ВД-40 и напръсках по цялата дължина водачите по които се плъзгат ръбовете на стъклото. сега е екстра.
пробвай, дано се оправи.


WD-40? Какво е това? :))


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Сря 21 дек 2005 12:49


wd - 40 e спрей за смазване ,за отблъскване на влагата от контактите
и още много неща........продава се почти на всяка бензиностанция и железария


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 21 дек 2005 14:12


Значи с тоя същия спрей да смажа отстрани на стъклата? Дето има уплътнение? :roll: По ръба?


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 22 дек 2005 21:31


Red_Jetta написа:стъклата не.
няма да е грешка но много ще се изцапат и трябва да се бършат.
както писах сваляш стъклото до край, до долу да се скрие във вратата, пръскаш само там където се плъзга "канта" на стъклото.

ако искаш ела и ще напръскаме и твойта, не си струва да купуваш препарата защото при теб може да излезе друг проблем. пусни ми бележка, ще се уточним кога и къде. (сега в студеното време ще ти струва само едно кафенце :lol: )


Имаш ЛС ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 112 госта