Размисли върху 9А Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 06 юни 2008 12:36


paco написа:Е ай ся ми обяснете къ ще сложиш рейка от 1.8Т на АБФ колектор :shock Леко е мишън импосибъл...нали :)
От ПроСпеед можеш да вземеш точно нищо което да приспособиш за този тип колектор. Рейката която продават те е много хубава, но е за директно фрезоване на легла и е неоправдано да се ползва в случая.

РАСО


рейката от агн е перфектна.. само 4 тръбички ти трябват за да я направиш малко по дълга и влиза перфектно..
а и чашките се режат идеално става като фабрична
помниш като говорихме с тебе по телефона ;)

така, че аз не споделям мнението на пацо и според мен ще стане бонбон ако си вземеш една рейка и за още малко парички си я направиш
а най-добрия вариянт е да дадеш на някой да ти направи :lol:
имаше един пич ама трябва да му изровя телефона беше ми казал 70лв барабар с тръбичките
мисля, че колегата shh може да даде най-актуално инфо за този човек




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 08 юни 2008 19:19


Да с рязане ще стане, но чашките няма да оцелеят..пробвал съм да ги отстраня,,просто са прекалено тънки и дори с диск за неръждавейка се предават. Като сумираш обаче всички действия дето трябва да извършиш + цената на рейка от 1.8Т то си става направо златна и пак излиза, че е по-добре да си я пройзведеш изцяло наново.
Иначе имам въпросната рейка и ми е в повече :wink: ако на някой му трябва ще се разберем за цена..няма да е 70лв....много са и, но накрая ще се убедите, че съм прав и не си заслужава мъките.

РАСО


Потребителски аватар
tania80
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот tania80 » Чет 12 юни 2008 0:09


Kолега ще има ли добар ефект от тези корекци сас траби от 9А и АBF ските???


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 12 юни 2008 12:03


tania80 написа:Kолега ще има ли добар ефект от тези корекци сас траби от 9А и АBF ските???

В този случай - да...
за да имаме оптипално пълнене...
в момента дюзата не плюе на клапана, а .....някъде си :lol: ....
затова е и целия филм :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 12 юни 2008 12:23


.:Stef4o:. написа:
tania80 написа:Kолега ще има ли добар ефект от тези корекци сас траби от 9А и АBF ските???

В този случай - да...
за да имаме оптипално пълнене...
в момента дюзата не плюе на клапана, а .....някъде си :lol: ....
затова е и целия филм :wink:


БаткУ ти сега какво написа :shock за какво плюене в/у клапана (клапаните) иде реч?!?! Я обясни, че маи се обърка :roll:

РАСО


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 12 юни 2008 12:54


paco написа:
.:Stef4o:. написа:
tania80 написа:Kолега ще има ли добар ефект от тези корекци сас траби от 9А и АBF ските???

В този случай - да...
за да имаме оптипално пълнене...
в момента дюзата не плюе на клапана, а .....някъде си :lol: ....
затова е и целия филм :wink:


БаткУ ти сега какво написа :shock за какво плюене в/у клапана (клапаните) иде реч?!?! Я обясни, че маи се обърка :roll:

РАСО

еми с тоя колектор, с тая рейка и т.н....
дюзата е на няколко см. от.......там дет трябва да е :lol: :lol: :lol: .....и бенца не се плюе директно на клапана/ите, а се стича....... :roll:
това имам предвид :wink:

е глей :lol: :

Изображение
Изображение

незнам дали се разбира нещо от снимките, ама.... :oops:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 12 юни 2008 14:32


Бах ко напрай ве колега...що си наслагал така дюзите :shock просто трябваше да развиеш оригиналните месингови легла използвани за мех. дюзи и да навиеш такива от G60. Леглата са по 2-3лв.бройката и така дюзата си идва точно на ниво без никави ядове. :да:

Затова и исках да обясниш щото ми се видя някак изчанчено па то верно си е така :)

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 12 юни 2008 14:36


Отиди в ауто+ и си купи леглата дето ти казва пацо за тях :shock кво си направил :shock


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 12 юни 2008 14:51


Нищо не съм правил! :lol:

така беше!......сега се мъчим да я възродим...
затова е и темата - всякакви идей и мнения са от полза

благодаря :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 12 юни 2008 15:00


Дай по обстойни снимки .. Пацо ги разбира доста повече от 10-тина като мен и теб взети заедно и се сеща бързо за тези неща
дай някоя друга снимка да видим как са направени някои неща и ще дадем съвети :)


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 12 юни 2008 15:02


Снимки ще направя, до няколко дни.......
какво да снимам.....рейката, дюзите или?....казвайте - не е проблем снимането :lol: :wink:


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 25 юни 2008 18:33


отново във филма...... :lol:

работата с колектор,дросел и рейка от АБФ пропадна, на дросела на АБФ няма винт за регулиране на празния ход.....тааа нищо не стана с тая работа - евентуално може да се сложи дросел от 2Е, който става на АБФския колектор,но пък е по-малък от към размер..... :roll:
въпрос: :lol:
тези легла от Г60, плъг енд плей ли са?......смисъл какъв е филма около тях?......трябва ли да се прави нещо на главата и т.н? :?

неработата на студен мотор......
каква я свършихме там.....проверен дебитомер,моторче на празен ход(м/у другото едия маркуч към него беше запушен с някаква тапа, която след като я махнахме - колата започна да прави каквото си иска, никакъв празен ход - държеше се м/у 1000 и 2000 оборота, след някаква настройка на винтчетата на дебитомера и дросела-стоковия(а може и да е от КР - незнам)започна да работи що годе добре - по-зле от преди, но задоволително......на студена е ужас - абсолютно никакъв празен ход....) - та с една дума - нищо.... :?

Сега колата си е със стоковия дросел и колектор(не изключвам вариянта да са от КР), правената рейка и кофти дюзите........ :roll:

Тук искам да помоля за ПОМОЩ!.......отчаях се, просто незнам какво да правя, колата все едно си има собствен характер......прави си каквото иска.Някакви идей?.....как забога да работи на празен ход тази кола.....и особенно на студена :roll: ??????

Стигнах до извода, че с тая ПБ инжекция нищо не става....та - :arrow:

Мегаскуирт-а, ще реши ли проблемите ми?....мога ли да го сложа когато колата е в това състояние(с инжекцията от ПБ - демек всичко е пригодено да работи с този инжекцион, колектор и дросел от механичен инжекцион и кофти дюзи)?......какво му трябва на него(мегаскуирта)? - някъде бях чел, че му трябва само мап и кнок сензори?.....искам да се разкарат всички моторчрта на празен ход, датчици и тем подобни шитни - и да има нещо което да управлява всичко.Мегаскуирта върши ли работа, и ще заработи ли НОРМАЛНО колата с него?
Колко струва мегаскуирта и всички работи към и за него?мапването?.....въобще колко зелени трябва да си приготви човек, за да се занимава с това?

Карб/ове? ....вебери? - как стои въпроса с тях? настройката също - има ли кой да ги настрой, защото бях чел, че е доста трудно.Те решават ли проблемите с колата?
От каква кола мога да се свалят тез карбове, казаха ми алфа някаква? и не на последно място - колко излиза целия филм от към разходи?

Извинето за многото въпроси(повечето глупави,но....) - много ще съм благодарен, ако някой може да ми помогне, защото вече тотално се отчаях :lol: ....някакви мисли имам да се продаде мотора и да се вземе някое Г60 или АБФ и да не се занимавам с глупости,но.....и там филма не е малък - докат се натика в коша са още доста нерви - които вече не са ми останали вече сигурно... :cry:

Еми това е, благодаря предварително :D


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 25 юни 2008 18:47


Че Дигифанта на ПБ е пълен тЪшак,си е така,колко ядове брах с него и колко пари набутах по "майстори" не е истина,тва дет го правиш,вече е правено и работи що годе добре,момчето е от форума и пише рядко,но му драсни едно ЛС http://forum.vwclub.bg/profile.php? ... c14a13e98c
За карбове,ги забрави там ще ти е още повече филм,Мегата има много хора,които могат да ти го монтират и настроят,и най-вече какво за какво ти е тази интервенция по инжекциона?


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 25 юни 2008 18:54


sin orel C20XE написа:.......
интервенция по инжекциона?

отскоро си блъскам главата покрай тази кола, и незнам какво е правено и как е правено по нея.....с този присаден ПБ...... :?
Какво ли не правихме - не и не.....проблема си остава..... :(
стигам до извода, че тази инжекция не може да управлява колата....или поне да я оправлява нормално...... :roll:

Няма никакъв празен ход, придръпва, гасне на студена, абе въобще.... - ужас...
Затова питам дали МС-а решава проблемите ми и дали ще може да управлява нормално колата..... :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 19:03


Хващаш целия моторен мениджмънт и почваш да измерваш абсолютно всичко! От съпротивления на инжектори, стъпкови мотори, температурни сензори, сравняваш всички стойности ... трябва да се премери всичко, така боб трудно се хвърля :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта