отново във филма......
работата с колектор,дросел и рейка от АБФ пропадна, на дросела на АБФ няма винт за регулиране на празния ход.....тааа нищо не стана с тая работа - евентуално може да се сложи дросел от 2Е, който става на АБФския колектор,но пък е по-малък от към размер.....
въпрос:
тези легла от Г60, плъг енд плей ли са?......смисъл какъв е филма около тях?......трябва ли да се прави нещо на главата и т.н?
неработата на студен мотор......
каква я свършихме там.....проверен дебитомер,моторче на празен ход(м/у другото едия маркуч към него беше запушен с някаква тапа, която след като я махнахме - колата започна да прави каквото си иска, никакъв празен ход - държеше се м/у 1000 и 2000 оборота, след някаква настройка на винтчетата на дебитомера и дросела-стоковия(а може и да е от КР - незнам)започна да работи що годе добре - по-зле от преди, но задоволително......на студена е ужас - абсолютно никакъв празен ход....) - та с една дума - нищо....
Сега колата си е със стоковия дросел и колектор(не изключвам вариянта да са от КР), правената рейка и кофти дюзите........
Тук искам да помоля за ПОМОЩ!.......отчаях се, просто незнам какво да правя, колата все едно си има собствен характер......прави си каквото иска.Някакви идей?.....как забога да работи на празен ход тази кола.....и особенно на студена

??????
Стигнах до извода, че с тая ПБ инжекция нищо не става....та -
Мегаскуирт-а, ще реши ли проблемите ми?....мога ли да го сложа когато колата е в това състояние(с инжекцията от ПБ - демек всичко е пригодено да работи с този инжекцион, колектор и дросел от механичен инжекцион и кофти дюзи)?......какво му трябва на него(мегаскуирта)? - някъде бях чел, че му трябва само мап и кнок сензори?.....искам да се разкарат всички моторчрта на празен ход, датчици и тем подобни шитни - и да има нещо което да управлява всичко.Мегаскуирта върши ли работа, и ще заработи ли НОРМАЛНО колата с него?
Колко струва мегаскуирта и всички работи към и за него?мапването?.....въобще колко зелени трябва да си приготви човек, за да се занимава с това?
Карб/ове? ....вебери? - как стои въпроса с тях? настройката също - има ли кой да ги настрой, защото бях чел, че е доста трудно.Те решават ли проблемите с колата?
От каква кола мога да се свалят тез карбове, казаха ми алфа някаква? и не на последно място - колко излиза целия филм от към разходи?
Извинето за многото въпроси(повечето глупави,но....) - много ще съм благодарен, ако някой може да ми помогне, защото вече тотално се отчаях

....някакви мисли имам да се продаде мотора и да се вземе някое Г60 или АБФ и да не се занимавам с глупости,но.....и там филма не е малък - докат се натика в коша са още доста нерви - които вече не са ми останали вече сигурно...
Еми това е, благодаря предварително
