За триене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

За триене

Мнениеот Каспър » Пет 06 юни 2008 17:44


Заводските обороти на този двигател на ПХ при Голф 3 са 650.И при мен след смяна на дроселовата клапа(върви комплект с ТПС и стъпково моторче) с нова са точно толкова.Проблема е, че при пускането на климатика(допълнително слаган Diavia) оборотите на ПХ падат за 1,2сек. до 350-400 преди да се усети компа и да ги вдигне до 900.При този спад колата понякога угасва.Проблема е описан тук:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Решението на проблема е вдигане на оборотите на ПХ от 650 на 700-750.
Затова колеги очаквам вашите мнения и предложения как могат да се вдигнат оборотите на пълната инжекция.Варианти:
1.Аванс,предверение,центровка(каквото и да значат :roll: );
2.Софтуерна промяна на ъгъла на отваряне на дросела(дали има и други възможни настройки освен заводската);
Очаквам вашите идей :talk:

Последна промяна от Каспър на Нед 08 юни 2008 20:06, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
ksp84
Мнения: 92
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ksp84 » Пет 06 юни 2008 19:24


на мене покрай тоя дросел ми беше дошла идеята лека да изпиля самата клапа, обаче не ми стиска все още


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 07 юни 2008 15:24


Хайде никой ли няма идей :heeeavy metal


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 07 юни 2008 15:32


Каспър написа:Хайде никой ли няма идей :heeeavy metal

На фабричен климатик/троник на ЕКУ на някой от пиновете се подава напрежение (сигнал,че компресорът е включен) и то подава повечко бензинец към двигателя.
Но как става цялата технология,на кой пин се подава ток и колко волта - изобщо си нямам идея.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 08 юни 2008 14:44


:lock:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта