Колегата с проблема в хидравликата, ми напомни да ви попитам следното:
1. Какво хидравлично масло да долея като имате в предвид двигателя ми, защото в момента нивото е някъде около минимума?
2. Кое е по добре - изцяло да го сменя с ново или не,тъй като не знам кога е сменяно?По принцип тук в форума бях чел че хидравлично масло не се сменя, но все пак.
Обикалях по магазините, но никой със сигурност не може да ми каже какво масло мога да долея.
3. Какво трябва да погледна за да се ориентирам - цвят на сегашното масло, някакви надписи върху съдчето, или какво друго?
Хидравлично масло - какво да долея?
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
аз долях такова
аз долях такова ..един колега имаше в една бутилка от кока кола и ми даде да си долея ..малко е несериозно ама засега няма проблем вече 3-ти ден
Така и н еразбрах марката на маслото
Така и н еразбрах марката на маслото
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Аз съм със същата кола и маслото ми е зеленикаво, т.е. зелено /по-скъпото/. Доколкото знам червеното е за по-стари коли <90година.
На служебния пасат 98г. е също зелено.
Понеже и моето е на минимума бях тръгнал да го сменям /по сервизна книжка- на 2години трябва да се сменя/ но като издърпах със спринцовка да му видя цвета беше доста бистро /визирам някой които карат с такова дето вече е на цвят като двигателното след 10к/, та се отказах и сега общо взето ме "мързи" да си купя 1 литър за около 30 лв. при положение, че ще долея 100 грама. А и като гледам колко много масло има от мин. надолу в резервоарчето и по шланговете до помпата, си мисля че и под минимума да си с сантиметър два - едва ли е проблем.
Така, че виж си цвета /колко е замърсено/ и решавай сам.
Имай в предвид, че хидр.масло е силно хигроскопично и поглъща много бързо влага, което естествено му влошава качествата.
На служебния пасат 98г. е също зелено.
Понеже и моето е на минимума бях тръгнал да го сменям /по сервизна книжка- на 2години трябва да се сменя/ но като издърпах със спринцовка да му видя цвета беше доста бистро /визирам някой които карат с такова дето вече е на цвят като двигателното след 10к/, та се отказах и сега общо взето ме "мързи" да си купя 1 литър за около 30 лв. при положение, че ще долея 100 грама. А и като гледам колко много масло има от мин. надолу в резервоарчето и по шланговете до помпата, си мисля че и под минимума да си с сантиметър два - едва ли е проблем.
Така, че виж си цвета /колко е замърсено/ и решавай сам.
Имай в предвид, че хидр.масло е силно хигроскопично и поглъща много бързо влага, което естествено му влошава качествата.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Благодаря ви за съветите!
Значи маслото от 2 години от както съм я взел колата стои почти на същото равнище - в момента на минимума, или да е мръднало максимум с 2-3 мм.
Значи казвате да отида в Шкода, да им кажа че ми трябва масло за VW Passat и те ще ми дадат подходящото,т.е. то не е за Пасат но се надявам че пичовете са наясно че става и за него?!
Преди това обаче ще погледна какво е като консистенция - дали е мътно, какво е на цвят.Значи съветвате ме ако се окаже бистро маслото, само да долея от това което ще взема от Шкода, без смяна?Страх ме е да не долея, защото все пак този минимум не е сложен просто ей така.
Значи маслото от 2 години от както съм я взел колата стои почти на същото равнище - в момента на минимума, или да е мръднало максимум с 2-3 мм.
Значи казвате да отида в Шкода, да им кажа че ми трябва масло за VW Passat и те ще ми дадат подходящото,т.е. то не е за Пасат но се надявам че пичовете са наясно че става и за него?!
Преди това обаче ще погледна какво е като консистенция - дали е мътно, какво е на цвят.Значи съветвате ме ако се окаже бистро маслото, само да долея от това което ще взема от Шкода, без смяна?Страх ме е да не долея, защото все пак този минимум не е сложен просто ей така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: herodot, koko__2002, miro_hack, pe6o__ и 109 госта