помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата
помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата
помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата.дай те добър майстор МЕРСИ
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата
nako82 написа:трябва ли да шлайфам главата.
Отговора може да ти го даде само шлайфист. Мери се изкривяването с часовник и се преценява.
Но при положение, че заради температурното разширение ми се струва практически невъзможно да няма поне минимално измятане, при положение, че шлайфа ще ти легне най-много 20 лв. и малко играчка да свалиш клапаните... аз не бих се колебал, ако шлайфиста каже нещо от рода на: "Ми ще кара, ама има лекичко тук!'
- Rieger-GTO
- Мнения: 300
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 10:54
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1983
- Местоположение: Usa
- Контакти:
...
Колегата Radotom е прав!
Едно време един от даскалите при който се задържах най-много и е един от добрите шлаифисти в механото ми казваше при всяко сваляне на глава задължително шлаиф може само да е драсне(зачисти),но трябва да го има.Не зависимо какво ще правиш сваляш ли главата драсни я.Много глави съм свалял,но нито една не съм пропускал да е драсна в повечето случаи се оказваха прави като струна.Не съм сбъркал и до ден днешен с тази негова практика.п.п Ако е караш на шлаиф после и удари една водоструйка да махнеш абразива който е оставил машината за да няма последствия.
Едно време един от даскалите при който се задържах най-много и е един от добрите шлаифисти в механото ми казваше при всяко сваляне на глава задължително шлаиф може само да е драсне(зачисти),но трябва да го има.Не зависимо какво ще правиш сваляш ли главата драсни я.Много глави съм свалял,но нито една не съм пропускал да е драсна в повечето случаи се оказваха прави като струна.Не съм сбъркал и до ден днешен с тази негова практика.п.п Ако е караш на шлаиф после и удари една водоструйка да махнеш абразива който е оставил машината за да няма последствия.
- valeto 150hp
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Любимец
- Контакти:
- Spasov_G
- Мнения: 229
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Направи го ,достатъчно подкрепа .....
Ами с цел да се повторя с другите колеги и Аз съм на същото становище щом я свалиш , шлайфай задължително е и моето мнение , минал съм по този път вече и тогава послушах майстора на колата ми и мисля , че не сбърках две години да не казвам голяма дума след ремонта все още немога да се оплача , а преди това имах едно леко сълзене на Антифриз само , че на вън но от тогава си е добре Автомобилчето ........
- gero
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:31
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: AGN
- Местоположение: Нова Загора
Ами с цел да се повторя с другите колеги и Аз съм на същото становище щом я свалиш , шлайфай задължително е и моето мнение , минал съм по този път вече и тогава послушах майстора на колата ми и мисля , че не сбърках две години да не казвам голяма дума след ремонта все още немога да се оплача , а преди това имах едно леко сълзене на Антифриз само , че на вън но от тогава си е добре Автомобилчето ........
О'Е ЕДНО ЗА!
О'Е ЕДНО ЗА!
а какви сегменти да взема казват че има за първи ремот(майче с по голям диаметър) или нормални.или майстора ще кажеgero написа:Ами с цел да се повторя с другите колеги и Аз съм на същото становище щом я свалиш , шлайфай задължително е и моето мнение , минал съм по този път вече и тогава послушах майстора на колата ми и мисля , че не сбърках две години да не казвам голяма дума след ремонта все още немога да се оплача , а преди това имах едно леко сълзене на Антифриз само , че на вън но от тогава си е добре Автомобилчето ........
О'Е ЕДНО ЗА!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта