помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата

Мнениеот nako82 » Съб 07 юни 2008 10:54


помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата.дай те добър майстор МЕРСИ




Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 07 юни 2008 11:08


За шлайф на глави в Княжево, сервиз "Мототехника" (мисля че беше), там са много добри и не са скъпчии :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: помощ?ще сменявам сегменти трябва ли да шлайфам главата

Мнениеот radotom » Съб 07 юни 2008 11:12


nako82 написа:трябва ли да шлайфам главата.

Отговора може да ти го даде само шлайфист. Мери се изкривяването с часовник и се преценява.
Но при положение, че заради температурното разширение ми се струва практически невъзможно да няма поне минимално измятане, при положение, че шлайфа ще ти легне най-много 20 лв. и малко играчка да свалиш клапаните... аз не бих се колебал, ако шлайфиста каже нещо от рода на: "Ми ще кара, ама има лекичко тук!'


Потребителски аватар
Rieger-GTO
Мнения: 300
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 10:54
Автомобил: bmw
Двигател: 1983
Местоположение: Usa
Контакти:

...

Мнениеот Rieger-GTO » Съб 07 юни 2008 15:53


Колегата Radotom е прав!
Едно време един от даскалите при който се задържах най-много и е един от добрите шлаифисти в механото ми казваше при всяко сваляне на глава задължително шлаиф може само да е драсне(зачисти),но трябва да го има.Не зависимо какво ще правиш сваляш ли главата драсни я.Много глави съм свалял,но нито една не съм пропускал да е драсна в повечето случаи се оказваха прави като струна.Не съм сбъркал и до ден днешен с тази негова практика.п.п Ако е караш на шлаиф после и удари една водоструйка да махнеш абразива който е оставил машината за да няма последствия.


Потребителски аватар
valeto 150hp
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец
Контакти:

Мнениеот valeto 150hp » Съб 07 юни 2008 18:46


По принцип главата като се свали е хубаво да се види от специалист ако трябва да се шлайфа докато е свалена да не излезне нещо когато я сглобиш


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 07 юни 2008 21:22


Припасни клапани и шлайфай.От полза ще ти е.

Но може и да минеш и без шлайф - ако не е прегрявана,едва ли ще има каквито и да е проблеми.

Ти си решаваш.


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Съб 07 юни 2008 21:42


Грехота ще бъде да свалиш глава и да не я шлайфаш :bishop ,няма начин да не е мръднала :D


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Направи го ,достатъчно подкрепа .....

Мнениеот Spasov_G » Съб 07 юни 2008 23:16


Ами с цел да се повторя с другите колеги и Аз съм на същото становище щом я свалиш , шлайфай задължително е и моето мнение , минал съм по този път вече и тогава послушах майстора на колата ми и мисля , че не сбърках две години да не казвам голяма дума след ремонта все още немога да се оплача , а преди това имах едно леко сълзене на Антифриз само , че на вън но от тогава си е добре Автомобилчето ........


Потребителски аватар
gero
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:31
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AGN
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот gero » Нед 08 юни 2008 7:47


Ами с цел да се повторя с другите колеги и Аз съм на същото становище щом я свалиш , шлайфай задължително е и моето мнение , минал съм по този път вече и тогава послушах майстора на колата ми и мисля , че не сбърках две години да не казвам голяма дума след ремонта все още немога да се оплача , а преди това имах едно леко сълзене на Антифриз само , че на вън но от тогава си е добре Автомобилчето ........


О'Е ЕДНО ЗА!


nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nako82 » Нед 08 юни 2008 9:47


gero написа:Ами с цел да се повторя с другите колеги и Аз съм на същото становище щом я свалиш , шлайфай задължително е и моето мнение , минал съм по този път вече и тогава послушах майстора на колата ми и мисля , че не сбърках две години да не казвам голяма дума след ремонта все още немога да се оплача , а преди това имах едно леко сълзене на Антифриз само , че на вън но от тогава си е добре Автомобилчето ........


О'Е ЕДНО ЗА!
а какви сегменти да взема казват че има за първи ремот(майче с по голям диаметър) или нормални.или майстора ще каже


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Нед 08 юни 2008 12:26


nako82 извинявай, че използвам темата ти но имам въпрос относна шлайфа на главата...

главата на кр-а колко може да се смъкне за да се сгъсти, без да се срещнат чаркуляците вътре :lol: :?:


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот Spasov_G » Нед 08 юни 2008 13:22


h4p написа:nako82 извинявай, че използвам темата ти но имам въпрос относна шлайфа на главата...

главата на кр-а колко може да се смъкне за да се сгъсти, без да се срещнат чаркуляците вътре :lol: :?:
ами този въпрос най - точен отговор може да ти даде майстора който ще ти шлайфа главата ........



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта