Проблеми със запалването - стъпки и решението
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
решението се оказа доволно идиотско и за мене лично почти нелогично обаче-факт колата си работи...
пукната бобина...
марто я е купил и сменил и всичко е ток...
а искра имаше да те утрепе-бях извадил всички свещи в един етап от борбата и се наслаждавах на дискотеката...
нямам обяснение-ще ида да си запаля всички дипломи...
don't worry 
пукната бобина...
марто я е купил и сменил и всичко е ток...
а искра имаше да те утрепе-бях извадил всички свещи в един етап от борбата и се наслаждавах на дискотеката...
нямам обяснение-ще ида да си запаля всички дипломи...



- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
niki_vw написа:А когато е под налягане в цилиндъра искрата маи и е нужна повече сила да прехвърчи между електродите от колкото при атмосферно налягане
както казваше един познат - уби коча с мотиката


- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
След проверка на компира се оказа че всичко му е наред.
Моя си пали на друга кола и туй то.
Закачване на БОШ стенд и ......
78 милисекунди
баах отново
и кво още... пукнатина в тялото на бобината (чак сега се сещам за пробса с ниските понякога).
Веднага нова и нема проблем вече
летим отново
Благодарности на Сервиз Дружба и на Пацо - спаси ми живота.
това е
Моя си пали на друга кола и туй то.
Закачване на БОШ стенд и ......
78 милисекунди
баах отново
и кво още... пукнатина в тялото на бобината (чак сега се сещам за пробса с ниските понякога).
Веднага нова и нема проблем вече
летим отново
Благодарности на Сервиз Дружба и на Пацо - спаси ми живота.
това е
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Весела коледа най-накрая!Толко мъки чак след 100 години bowdownopipva4a написа:След проверка на компира се оказа че всичко му е наред.
Моя си пали на друга кола и туй то.
Закачване на БОШ стенд и ......
78 милисекунди
баах отново
и кво още... пукнатина в тялото на бобината (чак сега се сещам за пробса с ниските понякога).
Веднага нова и нема проблем вече
летим отново
Благодарности на Сервиз Дружба и на Пацо - спаси ми живота.
това е
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
И аз да се отчета.
След проверки на какви ли не датчици, накрая почистих контактните пластини на капачката и палеца на дистрибутора и... запали. Не съм сигурен, че това точно е причината за проблема, защото нямаше много нагар. А и температурата беше +10, а мъките - при -5. Затова преди да купувам капачка ще продължа да я дебна. Докато не ме издебне тя.
Но най-добре ще е една диагностика, но това след нова година. Защото само наличието на искра явно не е достатъчно, особенно при условия отличаващи се от нормалните (напр. ниска температура и/или наличие на дефекти по компонентите на запалителната система)
След проверки на какви ли не датчици, накрая почистих контактните пластини на капачката и палеца на дистрибутора и... запали. Не съм сигурен, че това точно е причината за проблема, защото нямаше много нагар. А и температурата беше +10, а мъките - при -5. Затова преди да купувам капачка ще продължа да я дебна. Докато не ме издебне тя.

Но най-добре ще е една диагностика, но това след нова година. Защото само наличието на искра явно не е достатъчно, особенно при условия отличаващи се от нормалните (напр. ниска температура и/или наличие на дефекти по компонентите на запалителната система)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта