Проблеми със запалването - стъпки и решението

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Пет 23 дек 2005 15:27


Вакуумно маркуче към ECU(MAP sensor).




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 23 дек 2005 18:39


решението се оказа доволно идиотско и за мене лично почти нелогично обаче-факт колата си работи...
пукната бобина...
марто я е купил и сменил и всичко е ток...
а искра имаше да те утрепе-бях извадил всички свещи в един етап от борбата и се наслаждавах на дискотеката...
нямам обяснение-ще ида да си запаля всички дипломи... :banghead: :mad: don't worry :censored


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пет 23 дек 2005 18:46


А когато е под налягане в цилиндъра искрата маи и е нужна повече сила да прехвърчи между електродите от колкото при атмосферно налягане :idea:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 23 дек 2005 19:52


А да се бЕхте сетили да ви дам бобина, че ми стои в торбите... :banghead: ???


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 23 дек 2005 22:25


niki_vw написа:А когато е под налягане в цилиндъра искрата маи и е нужна повече сила да прехвърчи между електродите от колкото при атмосферно налягане :idea:


както казваше един познат - уби коча с мотиката :) логично е, да е точно обратното, защото в по-гъста среда би трябвало, проводимостта да е доста по-добра :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 23 дек 2005 22:53


vaskoto1 написа:...пукната бобина...

ЕЕЕйххх и аз таман това да предположа... bleh1
Евала Ваското....
Ся остава и темата да преръстите на РЕШЕНА :)


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Нед 25 дек 2005 9:54


Не разбрах как спуканата бобина държи инжекторите отворени по 60-67 милисекунди?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 25 дек 2005 22:58


Filcho написа: 60-67 милисекунди?


Това май се казва смукач,но разбрах че идеята ми за имобилайзер ще работи.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пон 26 дек 2005 9:51


След проверка на компира се оказа че всичко му е наред.
Моя си пали на друга кола и туй то.

Закачване на БОШ стенд и ......
78 милисекунди
баах отново
и кво още... пукнатина в тялото на бобината (чак сега се сещам за пробса с ниските понякога).

Веднага нова и нема проблем вече
летим отново

Благодарности на Сервиз Дружба и на Пацо - спаси ми живота.

това е


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 26 дек 2005 9:53


opipva4a написа:След проверка на компира се оказа че всичко му е наред.
Моя си пали на друга кола и туй то.

Закачване на БОШ стенд и ......
78 милисекунди
баах отново
и кво още... пукнатина в тялото на бобината (чак сега се сещам за пробса с ниските понякога).

Веднага нова и нема проблем вече
летим отново

Благодарности на Сервиз Дружба и на Пацо - спаси ми живота.

това е
Весела коледа най-накрая!Толко мъки чак след 100 години bowdown


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 28 дек 2005 12:17


И аз да се отчета.
След проверки на какви ли не датчици, накрая почистих контактните пластини на капачката и палеца на дистрибутора и... запали. Не съм сигурен, че това точно е причината за проблема, защото нямаше много нагар. А и температурата беше +10, а мъките - при -5. Затова преди да купувам капачка ще продължа да я дебна. Докато не ме издебне тя. :lol:
Но най-добре ще е една диагностика, но това след нова година. Защото само наличието на искра явно не е достатъчно, особенно при условия отличаващи се от нормалните (напр. ниска температура и/или наличие на дефекти по компонентите на запалителната система)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта