Има един голф, който е с КР мотор.
Обаче е с 2 компютъра, един до моторчето за чистачките и друг под комутатора, също така има и ламбда!
С каква инжекция е?
Като е откачен този под комутатора колата си пали и върви нормално!
K-jetronik или KE-jetronik?
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: K-jetronik или KE-jetronik?
Ама Кр с ламбада сонда нема?? или не разбирам?lino_ написа:Има един голф, който е с КР мотор.
Обаче е с 2 компютъра, един до моторчето за чистачките и друг под комутатора, също така има и ламбда!
С каква инжекция е?
Като е откачен този под комутатора колата си пали и върви нормално!

Блока си е сток, защото и в багажника на лепенката пише КР!
http://i.data.bg/08/06/10/997505_orig.jpg
Също така ако е от значение няма прекъсвач
Оборотомера излиза от 8-ка...
http://i.data.bg/08/06/10/997505_orig.jpg
Също така ако е от значение няма прекъсвач

Оборотомера излиза от 8-ка...
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
инжекцията е пл 100 процентаdidkoltd написа:Така като го гледам си е КР,инжекцията както и главата на инжекциона са си стандартните,само филтърната кутия ми изглежда ПЛ-ска на Кр-а е по-голяма,за лампдата нямам обяснение освен да е маганен нещо ама нека по компетентните да се произнесат за по-сигурно !
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ANDREYO написа:инжекцията е пл 100 процентаdidkoltd написа:Така като го гледам си е КР,инжекцията както и главата на инжекциона са си стандартните,само филтърната кутия ми изглежда ПЛ-ска на Кр-а е по-голяма,за лампдата нямам обяснение освен да е маганен нещо ама нека по компетентните да се произнесат за по-сигурно !
инжекцията не е пл-ска а 8v

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Това нещо е правено от някой който е много вътре в нещата!
КР с регулатор на управляващото налягане,махнат ограничител,по-дебела тръба между маншоните,сигурно и с регулатор на основното налягане и всичко това с ланда и комп.Като се откачи компа си остава КР без мод.Освен да е заводска лимитна серия,но все някой щеше да я надуши. 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта