K-jetronik или KE-jetronik?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

K-jetronik или KE-jetronik?

Мнениеот lino_ » Пон 09 юни 2008 19:56


Има един голф, който е с КР мотор.
Обаче е с 2 компютъра, един до моторчето за чистачките и друг под комутатора, също така има и ламбда!
С каква инжекция е?

Като е откачен този под комутатора колата си пали и върви нормално!




Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 09 юни 2008 20:16


мисля че това под кумутатора ти отговаря за екстрите по колата ( масла , температури и т.н. )

второто не е комп,може и с него може и без него .... (то е едно с голяма букса нали ? не е малка като на компа )


а колкото до инжекцията трябва да е механичка ....


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: K-jetronik или KE-jetronik?

Мнениеот ANDREYO » Пон 09 юни 2008 20:51


lino_ написа:Има един голф, който е с КР мотор.
Обаче е с 2 компютъра, един до моторчето за чистачките и друг под комутатора, също така има и ламбда!
С каква инжекция е?

Като е откачен този под комутатора колата си пали и върви нормално!
Ама Кр с ламбада сонда нема?? или не разбирам? :oops:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пон 09 юни 2008 21:06


100 % някой е барал и е творил нещо ,дано е нещо хубаво и с положителен ефект!Има и друг вариант в който мотора ти е ПЛ а ти си мислиш ,че е КР!Най-добре направи една снимка на мотора да се видят характерните белези и да се направи визуална преценка за какво става дума! :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 09 юни 2008 22:36


Може да е ПЛ който си е КЕ-джетроник.


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Вто 10 юни 2008 16:07


На блока си пише КР, с големите колектори е, и инжекцията е механична :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 10 юни 2008 16:11


lino_ написа:На блока си пише КР, с големите колектори е, и инжекцията е механична :D


Е и ? :) може да е ПЛ със сменен блок
снимай го най-добре

Или кр със пл-ска инжекция :) или с някакъв друг мелез mhihi


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Вто 10 юни 2008 19:29


Блока си е сток, защото и в багажника на лепенката пише КР!
http://i.data.bg/08/06/10/997505_orig.jpg

Също така ако е от значение няма прекъсвач 8)
Оборотомера излиза от 8-ка...


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Вто 10 юни 2008 19:56


Така като го гледам си е КР,инжекцията както и главата на инжекциона са си стандартните,само филтърната кутия ми изглежда ПЛ-ска на Кр-а е по-голяма,за лампдата нямам обяснение освен да е маганен нещо ама нека по компетентните да се произнесат за по-сигурно ! :wink:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Вто 10 юни 2008 20:03


didkoltd написа:Така като го гледам си е КР,инжекцията както и главата на инжекциона са си стандартните,само филтърната кутия ми изглежда ПЛ-ска на Кр-а е по-голяма,за лампдата нямам обяснение освен да е маганен нещо ама нека по компетентните да се произнесат за по-сигурно ! :wink:
инжекцията е пл 100 процента


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 10 юни 2008 20:39


ANDREYO написа:
didkoltd написа:Така като го гледам си е КР,инжекцията както и главата на инжекциона са си стандартните,само филтърната кутия ми изглежда ПЛ-ска на Кр-а е по-голяма,за лампдата нямам обяснение освен да е маганен нещо ама нека по компетентните да се произнесат за по-сигурно ! :wink:
инжекцията е пл 100 процента



инжекцията не е пл-ска а 8v :idea: има някой малки разлики в 16в и тези в 8 в , а второто както казах отговаря за екстрите както и за лампда-сондата ...


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Вто 10 юни 2008 20:48


Няма никакви разлики в инжекцията на 8 и на 16 в що се отнася за KE-Jetronik,номерата по Bosh за абсолютно еднакви,тва не е Пл-ска инжекция,познавам я от километри и двете ми коли са с такива инжекции!


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Сря 11 юни 2008 7:38


Последно ПЛ-ска или 8В е?
А такава филтърна кутия съм виждал на чистокръвни кр-чета, само че по стари години, новите набори са с по-големи.


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Сря 11 юни 2008 7:40


Това нещо е правено от някой който е много вътре в нещата! :012: КР с регулатор на управляващото налягане,махнат ограничител,по-дебела тръба между маншоните,сигурно и с регулатор на основното налягане и всичко това с ланда и комп.Като се откачи компа си остава КР без мод.Освен да е заводска лимитна серия,но все някой щеше да я надуши. :lupe


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Сря 11 юни 2008 8:06


тръбата (power roth) е сложен от нас.
иначе всичко изглежда да е сток!
дава 16.08 на божура от един старт :roll:


"регулатор на управляващото налягане" това хубаво ли е?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petar_a и 58 госта