пореден проблем с паленето! --Изчезна
- KOCMOTPOH
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
пореден проблем с паленето! --Изчезна
Изчетох всички теми с проблеми със запалването обаче при мен нещата стоят малко по-иначе Проблема е Само Сутрин при абсолютно 1вото палене на колата в рамките на 24часа еднократно ми прави проблем пали след 4-5тото завъртане на ключа като не се налага да подавам газ или да правя някакви други еквилибристики просто си пали трудно Държи си обороти няма колебания ок си е нямам имобилайзер а колата е 1.4i 1999 APQ запали ли после сичко си е пушка през целия ден си паля от раз абе странна работа....
Последна промяна от KOCMOTPOH на Чет 12 юни 2008 21:28, променено общо 1 път.
Кофти работа е този проблем със запалването. И аз го имах за известно време, после изчезна, после пак се появи, и сега от 2-3 месеца хич го няма. Колата пали без проблем от първият път и всичко си е 6. И досега не можах да разбера от какво е :0) нито диагностики нито разбирачи казаха от какво е точно.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Страно е
Може евентулано да имаш следния проблем. Клапана на маслената помпа да е леко блокирал и сутрин когато маслото е студено тя дава прекалено голямо налягане и държи повдигачите пълни с масло тогава клапаните не затварят добре и не пали. Трябва някои маистор или ти да свалиш капака на двигателя и да се опиташ с отверката да натиснеш повдигачите или да се опиташ да вкараш луфтомер ако са твърди и луфтомера на влиза това е вероятната причина. Иначе търсиш друго.
- Marto
- Мнения: 355
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
А при мен колега проблема беше следния като постой колата както казваш ти един два дена запалим я и изгасне, колко газ да и даваш няма резултат. Оказа се имобилаизера буксата дето влиза в него окислила и не прави хубав контак. Ако изкаш погледни и ти, на мен се намира под волана една черна кутия колкото кутия от цигари.
Marto написа:А при мен колега проблема беше следния като постой колата както казваш ти един два дена запалим я и изгасне, колко газ да и даваш няма резултат. Оказа се имобилаизера буксата дето влиза в него окислила и не прави хубав контак. Ако изкаш погледни и ти, на мен се намира под волана една черна кутия колкото кутия от цигари.
колега човека каза, че няма имобилайзер

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Scout написа:Marto написа:А при мен колега проблема беше следния като постой колата както казваш ти един два дена запалим я и изгасне, колко газ да и даваш няма резултат. Оказа се имобилаизера буксата дето влиза в него окислила и не прави хубав контак. Ако изкаш погледни и ти, на мен се намира под волана една черна кутия колкото кутия от цигари.
колега човека каза, че няма имобилайзер
А аларма имаш ли, от тия дето блокират двг., ако ползваш ключ, без да си я изключил от дистанционното? Ако имаш такава, може тя да се гъбарка.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
KOCMOTPOH написа:имам но я имам от 2дни а мен тази щуротия ми я прави от преди това както казах супер странна работа с нов акумолатор съм клапата е ок сичко е сменено и колата си е пушка ама само тва 1во палене ме дразни както казват в досиетата Х Истината е някъде там
В стил досиетата Х, най - вероятно тогава да е датчик на Хол. /може някой път, без да те плаша, въобще да не запали./
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
KOCMOTPOH написа:maslinkov написа:В стил досиетата Х, най - вероятно тогава да е датчик на Хол. /може някой път, без да те плаша, въобще да не запали./
Понеже сам малко тъмна индия да те помоля да ми обясниш какъв е тоз датчик за кво служи къде се намира и по важното как да проверя дали е читавмерси в аванс
Той дава инфо на компа за положението на коляновия вал. Без тази информация, не се подава искра и няма запалване. Виж с търсачката "датчик на Хол" - наскоро един колега имаше проблеми с него, но обратно на тебе, при загрял двг. на колата на баща му. Като се убедиш, че трябва да го смениш /на комп. диагностика няма да го "хванеш в крачка"/, по въпроса ти съдя, че трябва да отидеш при Ваското1 и да ти го смени.
- KOCMOTPOH
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги проблема изчезна от само себе си имам съмнения че е възможно да е от акумолатора който вероятно сутрин е падал преди време нагазих в една локва и колата изгасна та изръчках въпросния нов акумолатор доста и предполагам че не е бил дозареден заради кратките ми пътувания с колата от по 5км като я карах онзи ден за по дълго явно се е заредил и сега е ок
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта