пореден проблем с паленето! --Изчезна

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

пореден проблем с паленето! --Изчезна

Мнениеот KOCMOTPOH » Вто 10 юни 2008 11:04


Изчетох всички теми с проблеми със запалването обаче при мен нещата стоят малко по-иначе Проблема е Само Сутрин при абсолютно 1вото палене на колата в рамките на 24часа еднократно ми прави проблем пали след 4-5тото завъртане на ключа като не се налага да подавам газ или да правя някакви други еквилибристики просто си пали трудно Държи си обороти няма колебания ок си е нямам имобилайзер а колата е 1.4i 1999 APQ запали ли после сичко си е пушка през целия ден си паля от раз абе странна работа....

Последна промяна от KOCMOTPOH на Чет 12 юни 2008 21:28, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B12Gold » Вто 10 юни 2008 12:05


Кофти работа е този проблем със запалването. И аз го имах за известно време, после изчезна, после пак се появи, и сега от 2-3 месеца хич го няма. Колата пали без проблем от първият път и всичко си е 6. И досега не можах да разбера от какво е :0) нито диагностики нито разбирачи казаха от какво е точно.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Страно е

Мнениеот skk » Вто 10 юни 2008 12:10


Може евентулано да имаш следния проблем. Клапана на маслената помпа да е леко блокирал и сутрин когато маслото е студено тя дава прекалено голямо налягане и държи повдигачите пълни с масло тогава клапаните не затварят добре и не пали. Трябва някои маистор или ти да свалиш капака на двигателя и да се опиташ с отверката да натиснеш повдигачите или да се опиташ да вкараш луфтомер ако са твърди и луфтомера на влиза това е вероятната причина. Иначе търсиш друго.


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Вто 10 юни 2008 22:58


А при мен колега проблема беше следния като постой колата както казваш ти един два дена запалим я и изгасне, колко газ да и даваш няма резултат. Оказа се имобилаизера буксата дето влиза в него окислила и не прави хубав контак. Ако изкаш погледни и ти, на мен се намира под волана една черна кутия колкото кутия от цигари.


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Сря 11 юни 2008 8:03


Marto написа:А при мен колега проблема беше следния като постой колата както казваш ти един два дена запалим я и изгасне, колко газ да и даваш няма резултат. Оказа се имобилаизера буксата дето влиза в него окислила и не прави хубав контак. Ако изкаш погледни и ти, на мен се намира под волана една черна кутия колкото кутия от цигари.


колега човека каза, че няма имобилайзер :)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 11 юни 2008 8:13


Scout написа:
Marto написа:А при мен колега проблема беше следния като постой колата както казваш ти един два дена запалим я и изгасне, колко газ да и даваш няма резултат. Оказа се имобилаизера буксата дето влиза в него окислила и не прави хубав контак. Ако изкаш погледни и ти, на мен се намира под волана една черна кутия колкото кутия от цигари.


колега човека каза, че няма имобилайзер :)

А аларма имаш ли, от тия дето блокират двг., ако ползваш ключ, без да си я изключил от дистанционното? Ако имаш такава, може тя да се гъбарка.


Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KOCMOTPOH » Сря 11 юни 2008 9:17


имам но я имам от 2дни а мен тази щуротия ми я прави от преди това както казах супер странна работа с нов акумолатор съм клапата е ок сичко е сменено и колата си е пушка ама само тва 1во палене ме дразни както казват в досиетата Х Истината е някъде там :D


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 11 юни 2008 9:30


KOCMOTPOH написа:имам но я имам от 2дни а мен тази щуротия ми я прави от преди това както казах супер странна работа с нов акумолатор съм клапата е ок сичко е сменено и колата си е пушка ама само тва 1во палене ме дразни както казват в досиетата Х Истината е някъде там :D

В стил досиетата Х, най - вероятно тогава да е датчик на Хол. /може някой път, без да те плаша, въобще да не запали./


Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KOCMOTPOH » Сря 11 юни 2008 9:41


maslinkov написа:В стил досиетата Х, най - вероятно тогава да е датчик на Хол. /може някой път, без да те плаша, въобще да не запали./


Понеже сам малко тъмна индия да те помоля да ми обясниш какъв е тоз датчик за кво служи къде се намира и по важното как да проверя дали е читав :) мерси в аванс


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 11 юни 2008 9:48


KOCMOTPOH написа:
maslinkov написа:В стил досиетата Х, най - вероятно тогава да е датчик на Хол. /може някой път, без да те плаша, въобще да не запали./


Понеже сам малко тъмна индия да те помоля да ми обясниш какъв е тоз датчик за кво служи къде се намира и по важното как да проверя дали е читав :) мерси в аванс

Той дава инфо на компа за положението на коляновия вал. Без тази информация, не се подава искра и няма запалване. Виж с търсачката "датчик на Хол" - наскоро един колега имаше проблеми с него, но обратно на тебе, при загрял двг. на колата на баща му. Като се убедиш, че трябва да го смениш /на комп. диагностика няма да го "хванеш в крачка"/, по въпроса ти съдя, че трябва да отидеш при Ваското1 и да ти го смени.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 12 юни 2008 19:35


виш подгрева на ламбдасондата и инжекторите пробвай да подкачиш с помпата преди да врътнеш да запали дай 3-пъти на контакт преди да завартиш.Може и бобината да си заминава


Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KOCMOTPOH » Чет 12 юни 2008 21:27


Колеги проблема изчезна от само себе си имам съмнения че е възможно да е от акумолатора който вероятно сутрин е падал преди време нагазих в една локва и колата изгасна та изръчках въпросния нов акумолатор доста и предполагам че не е бил дозареден заради кратките ми пътувания с колата от по 5км като я карах онзи ден за по дълго явно се е заредил и сега е ок



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта