Почистване на дроселна клапа !
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 16:09
- Автомобил: VW Golf MK4 1.9 TDI
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: Велико Търново
@ Anbuch
От много време й се каня на твойта инструкциика и накрая в събота м/у две превалявания я свърших работата
Голямо благодарско и бравус за темата
Вече съм с почистена дроселова клапа
За протокола- всичко е точно така, както си го пише- единствено не успях да махна изцяло кутията на филтъра
При мен се наложи разкачване на акумулатора. След като събрах всичко и запалих- ДВГ-то си залепи на 1100 об. и след малко ги свали на 900 (както си беше и преди чистенето). Изчаках 5-6 мин., изгасих, запалих пак и оборотите започнаха да играят- 1500-1600 и 1100-1200 на импулси. Разкачих за 20-ина мин. и сега всичко спи
1200 оборота при палене, 900 при празен ход и нормално поддържани обороти при превключване на по-голяма предавка ( преди ми падаха рязко с около 200 об.).

От много време й се каня на твойта инструкциика и накрая в събота м/у две превалявания я свърших работата

Голямо благодарско и бравус за темата

Вече съм с почистена дроселова клапа

За протокола- всичко е точно така, както си го пише- единствено не успях да махна изцяло кутията на филтъра

При мен се наложи разкачване на акумулатора. След като събрах всичко и запалих- ДВГ-то си залепи на 1100 об. и след малко ги свали на 900 (както си беше и преди чистенето). Изчаках 5-6 мин., изгасих, запалих пак и оборотите започнаха да играят- 1500-1600 и 1100-1200 на импулси. Разкачих за 20-ина мин. и сега всичко спи

1200 оборота при палене, 900 при празен ход и нормално поддържани обороти при превключване на по-голяма предавка ( преди ми падаха рязко с около 200 об.).


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
hsvilenov написа:Здравейте колеги,почистих и аз дросела.Реснах компа както е описано и стана следното.При палене 1200 оборота,на място 900 оборота,а по инерция изключена от предавка 1600-1800,това е вече над 200км,разходът отиде в небето ~10л/100км. Полото е 99г. 1.0 AER,дайте някакъв съвет,моля ви.
За мен това е нормално явление - вече втори път го прави, след компдиагностики. Само дето разходът ми е 8.4 на 100 градско. Най - добре иди да ти адаптират компютърно клапата и после, ако го прави само чакане му е майката - когато реши шеф- диригента, който не си ти.
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
колегата с високите обороти мрадни делкото малко имаш повечко предварение центровката на делкото прави това или си прегледай сички вакуми изчете ли моите коментари изпълни ли ги. Смаза ли моторчето раздвижи ли го. Ако като ритнеш педала рязко и оборотите паднат на нормалните значи със сигурност е клеасало моторче на дросела смажи му оста с масло за шевни машини тичай. и кажи ко стана с проблема.
Последна промяна от maznia на Съб 05 юли 2008 2:30, променено общо 1 път.
ОПределено темата си я бива. И моето Поло ми направи впечатление че при изключена предавака в движение рахода му е доста голям някъде 3 л/ч и после пада помалко на 1.5 ( така показва компютъра)
а на празен ход при спрял автомобил е 0.5 -0.7. и 750 оборота.
Аз обикновенно го пускам на скорост защото тогава рахода пада на нула .
ЕДИНСТТВЕНОТО което бих допълнил към темата е -при обучаването за да ви паднат оборотите при изклучена предавак в движение е да карате по нанадолнище с изклучена прдавка
или поинерция -иначе и 1000 км да минете компютъра няма как да симулира тези условия и да се обучи.
а на празен ход при спрял автомобил е 0.5 -0.7. и 750 оборота.
Аз обикновенно го пускам на скорост защото тогава рахода пада на нула .
ЕДИНСТТВЕНОТО което бих допълнил към темата е -при обучаването за да ви паднат оборотите при изклучена предавак в движение е да карате по нанадолнище с изклучена прдавка

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
ORKY написа:ОПределено темата си я бива. И моето Поло ми направи впечатление че при изключена предавака в движение рахода му е доста голям някъде 3 л/ч и после пада помалко на 1.5 ( така показва компютъра)
а на празен ход при спрял автомобил е 0.5 -0.7. и 750 оборота.
Аз обикновенно го пускам на скорост защото тогава рахода пада на нула .
ЕДИНСТТВЕНОТО което бих допълнил към темата е -при обучаването за да ви паднат оборотите при изклучена предавак в движение е да карате по нанадолнище с изклучена прдавкаили поинерция -иначе и 1000 км да минете компютъра няма как да симулира тези условия и да се обучи.
Моля те да се изясниш как го установихте този разход за час при сервизен режим и спрял автомобил, а в същото време освободен от скорост и по инерция? Или си станал поредна жертва на майсторите?
ПП. Сигурен ли си че не караш Пежо?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта