Почистване на дроселна клапа !

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Пон 24 мар 2008 1:28


Ефектът е много добър наистина. пробвах




Потребителски аватар
alexvw
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexvw » Нед 13 апр 2008 12:50


Благодаря на автора на тази тема.Днес направих всичко, както го беше описал и проблема изчезна.И при мен отначало бяха високи оборотите ,но се нормализираха.Надявам се след 100км. да се оправят окончателно.


cecko_ggbg
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 16:09
Автомобил: VW Golf MK4 1.9 TDI
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот cecko_ggbg » Нед 13 апр 2008 14:40


:applause: ,много полезно.Лично изпробвано и полото полудя!


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Сря 16 апр 2008 13:58


Май е време и аз да почистя клапата :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rymo » Вто 10 юни 2008 13:37


@ Anbuch
От много време й се каня на твойта инструкциика и накрая в събота м/у две превалявания я свърших работата :)
Голямо благодарско и бравус за темата :beer
Вече съм с почистена дроселова клапа :)
За протокола- всичко е точно така, както си го пише- единствено не успях да махна изцяло кутията на филтъра :oops:
При мен се наложи разкачване на акумулатора. След като събрах всичко и запалих- ДВГ-то си залепи на 1100 об. и след малко ги свали на 900 (както си беше и преди чистенето). Изчаках 5-6 мин., изгасих, запалих пак и оборотите започнаха да играят- 1500-1600 и 1100-1200 на импулси. Разкачих за 20-ина мин. и сега всичко спи :)
1200 оборота при палене, 900 при празен ход и нормално поддържани обороти при превключване на по-голяма предавка ( преди ми падаха рязко с около 200 об.).
:beer :beer


hsvilenov
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hsvilenov » Пет 04 юли 2008 9:25


Здравейте колеги,почистих и аз дросела.Реснах компа както е описано и стана следното.При палене 1200 оборота,на място 900 оборота,а по инерция изключена от предавка 1600-1800,това е вече над 200км,разходът отиде в небето ~10л/100км. Полото е 99г. 1.0 AER,дайте някакъв съвет,моля ви.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 04 юли 2008 10:13


щом ти са високи оборотите след почистване на дросела махни плюсовата клема на акум за половин час после пак я сложи и виж ако няма промяна на комп диагностика за чистене на грешки


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 04 юли 2008 11:13


hsvilenov написа:Здравейте колеги,почистих и аз дросела.Реснах компа както е описано и стана следното.При палене 1200 оборота,на място 900 оборота,а по инерция изключена от предавка 1600-1800,това е вече над 200км,разходът отиде в небето ~10л/100км. Полото е 99г. 1.0 AER,дайте някакъв съвет,моля ви.

За мен това е нормално явление - вече втори път го прави, след компдиагностики. Само дето разходът ми е 8.4 на 100 градско. Най - добре иди да ти адаптират компютърно клапата и после, ако го прави само чакане му е майката - когато реши шеф- диригента, който не си ти.


Потребителски аватар
joro6724
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro6724 » Пет 04 юли 2008 14:41


много готина тема евала


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 04 юли 2008 17:57


А този шпрей какъв е смисъл аз съм с инжекцион а видях на него че пише почиствател за карбове няма да има проблем при мен нали и едно др нещо ОТ КЪДЕ ДА ГО ЗЕМА :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 04 юли 2008 19:09


Няма нужда да търсиш точно тава - с коресилин тава дори по - добре и по - бързо. Айде успех!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 юли 2008 1:56


колегата с високите обороти мрадни делкото малко имаш повечко предварение центровката на делкото прави това или си прегледай сички вакуми изчете ли моите коментари изпълни ли ги. Смаза ли моторчето раздвижи ли го. Ако като ритнеш педала рязко и оборотите паднат на нормалните значи със сигурност е клеасало моторче на дросела смажи му оста с масло за шевни машини тичай. и кажи ко стана с проблема.

Последна промяна от maznia на Съб 05 юли 2008 2:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот orelko » Съб 05 юли 2008 2:18


:lool


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Пон 14 юли 2008 16:05


ОПределено темата си я бива. И моето Поло ми направи впечатление че при изключена предавака в движение рахода му е доста голям някъде 3 л/ч и после пада помалко на 1.5 ( така показва компютъра)
а на празен ход при спрял автомобил е 0.5 -0.7. и 750 оборота.
Аз обикновенно го пускам на скорост защото тогава рахода пада на нула .
ЕДИНСТТВЕНОТО което бих допълнил към темата е -при обучаването за да ви паднат оборотите при изклучена предавак в движение е да карате по нанадолнище с изклучена прдавка :) или поинерция -иначе и 1000 км да минете компютъра няма как да симулира тези условия и да се обучи.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 14 юли 2008 18:57


ORKY написа:ОПределено темата си я бива. И моето Поло ми направи впечатление че при изключена предавака в движение рахода му е доста голям някъде 3 л/ч и после пада помалко на 1.5 ( така показва компютъра)
а на празен ход при спрял автомобил е 0.5 -0.7. и 750 оборота.
Аз обикновенно го пускам на скорост защото тогава рахода пада на нула .
ЕДИНСТТВЕНОТО което бих допълнил към темата е -при обучаването за да ви паднат оборотите при изклучена предавак в движение е да карате по нанадолнище с изклучена прдавка :) или поинерция -иначе и 1000 км да минете компютъра няма как да симулира тези условия и да се обучи.

Моля те да се изясниш как го установихте този разход за час при сервизен режим и спрял автомобил, а в същото време освободен от скорост и по инерция? Или си станал поредна жертва на майсторите?
ПП. Сигурен ли си че не караш Пежо?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта