Имам предвид, кой според вас си струва най-много и предлага най-добра издържливост и най-добро съотношение м/у вървеж и разход
Карах 1.4 АБД 60к.с на баща ми и останах разочарован - ебати мъртвеца не може да отлепи, че харчи 8 на 100 градско спор няма, но няма никакво удоволствие и трябва да го ръчкаш за да върви, предпочитам да ми харчи с 2литра повече, нo да има fun
Аз лично карам 1.8 АБС и съм много доволен и искам да видя какво е вашето мнение.
Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате
Последна промяна от niikoo_1 на Съб 24 дек 2005 18:19, променено общо 1 път.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
аз съм с 1,9 дизел и вих казал че харчи 7-7,5 градско вадете изводите и върви горе долу като за дизел и то без турбо е добре.но е да караш бързо и да караш бавно в родна България е все едно и също щото някои некадърник срещу теб може така дасе насмете че да тресне теб така че аз лично предпочитам от 1,8 нагоре Drive
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
не се заяждам.просто решенията които са взели инжинерите при разработката на АБД мотора,ми се струват глупави.водна помпа на ангренажния ремък(като при опел,но 1,6 двиг е със защита),маслена помпа на верига,ако ти пропадне клапан-друга глава.пък и не съм видял досега АБД мотор на не му потропват клапаните.а съм виждал АБД с хидравлика-ужас.как ша го тегли тва купе
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
SnowMaster написа:не се заяждам.просто решенията които са взели инжинерите при разработката на АБД мотора,ми се струват глупави.водна помпа на ангренажния ремък(като при опел,но 1,6 двиг е със защита),маслена помпа на верига,ако ти пропадне клапан-друга глава.пък и не съм видял досега АБД мотор на не му потропват клапаните.а съм виждал АБД с хидравлика-ужас.как ша го тегли тва купе
Слушай сега,само едно ше ти кажа и не ме занимавай повече с глупости.Не си мисли че караш самолет.Изглежда не си се качвал в Голф 2.0/150 коня или VR6 2.8/174 коня затова си мислиш че караш бърза кола и трябва да направиш двигателя с 9 конски сили по-малко от твоя на гЪз.Двигателите от 1.4 до 1.8 са един дол дренки.Ускорението идва постепенно,а не отведнъж както при горепосочените от мен.Добре се пуска и KR мотора който е 139 коня.Така че забележки приемам само от 150 коня,VR6 и KR зашото знам за какво става на въпрос.А щях да забравя,имах двойка 1.6 EZ,ми то 1.4 върви колко нея.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Екстра си е 1,4.
Бъдещето при стандартните автомобили е в малките кубатури особенно при бензина...
Свещите може и да се сменят с 5 мин. по-бавно, ама нещата по изпускателната система.
Друго на доста съвременни мотори водната помпа е на агренажа.
Аз ги намирам за прости надеждни изпитани от години мотори.
Бъдещето при стандартните автомобили е в малките кубатури особенно при бензина...
Свещите може и да се сменят с 5 мин. по-бавно, ама нещата по изпускателната система.
Друго на доста съвременни мотори водната помпа е на агренажа.
Аз ги намирам за прости надеждни изпитани от години мотори.

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
SnowMaster, за това съм съгласен с тебе(за свещите),но като говориме за технически измислено, не мисли6 ли че на нашите мотори(1.6,1.8,2.0)междиния вал дато задвижва маслената помпа и делкото е излишен.Забележи на всички по съвременни автомобили делкото се задвижва от разпределителния вал.Преди като работех в сервиз дойде един 4овек с Г3 и мотрора 1.8АБС и каза че му тропа.С колегата мислехме 4е е бутален болт-извадихме и 4 бутала и какво перфектни бутални ботове-оказа се след 4 дневно изследване 4е еразбит междинния вал при делкото и там тропа-6дена откара човека при нас
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 71 госта