Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

1.4 (55к.с 60к.с)АБД, АЕХ
6
5%
1.6 (75к.с)
8
6%
1.8 (7.5к.с )
7
6%
1.8 (90к.с)АБС
43
34%
1.6 (101к.с)
14
11%
2.0 (115к.с)
11
9%
2.0 (150к.с)
36
29%
 
Общо гласове: 125
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

Мнениеот niikoo_1 » Съб 24 дек 2005 18:12


Имам предвид, кой според вас си струва най-много и предлага най-добра издържливост и най-добро съотношение м/у вървеж и разход

Карах 1.4 АБД 60к.с на баща ми и останах разочарован - ебати мъртвеца не може да отлепи, че харчи 8 на 100 градско спор няма, но няма никакво удоволствие и трябва да го ръчкаш за да върви, предпочитам да ми харчи с 2литра повече, нo да има fun

Аз лично карам 1.8 АБС и съм много доволен и искам да видя какво е вашето мнение.

Последна промяна от niikoo_1 на Съб 24 дек 2005 18:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 24 дек 2005 18:29


Даскале съгласен съм с теб, просто само исках да си кажа мнението.
Не оплювам АБД, напротив баща ми кара с такъв мотор и вътре в колата е много тихо и харчи супер малко, като го запалиш не се чува, а при мене бучи здраво така че!!!


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 24 дек 2005 20:47


съгласен съм с niikoo_1-няма по недомислен мотор под капака на vw от
АБД


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 24 дек 2005 21:27


Аз подкрепям мнението на ДАСКАЛА-защото съм фен на бавното и приятното каране.Пък и много бързаци съм виждал в дървета и по таван.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 24 дек 2005 23:02


Е тогава за по сигурно карай на заден.световния рекорд е 805 км нон стоп


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Съб 24 дек 2005 23:21


аз съм с 1,9 дизел и вих казал че харчи 7-7,5 градско вадете изводите и върви горе долу като за дизел и то без турбо е добре.но е да караш бързо и да караш бавно в родна България е все едно и също щото някои некадърник срещу теб може така дасе насмете че да тресне теб така че аз лично предпочитам от 1,8 нагоре Drive


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 25 дек 2005 9:38


SnowMaster, невиждам защо се заяжда6,като разликата между твоя голф(ако е тоя на снимката)и 1.4 е 9 коня.Карал съм такъв голф-Манхатън с 2ее ПН мотор много е скопен брате


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 25 дек 2005 9:50


не се заяждам.просто решенията които са взели инжинерите при разработката на АБД мотора,ми се струват глупави.водна помпа на ангренажния ремък(като при опел,но 1,6 двиг е със защита),маслена помпа на верига,ако ти пропадне клапан-друга глава.пък и не съм видял досега АБД мотор на не му потропват клапаните.а съм виждал АБД с хидравлика-ужас.как ша го тегли тва купе


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 25 дек 2005 9:58


Той е продължение на 1.3мотора който се слафаше на Г2 а иначе е от ПОЛО


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 25 дек 2005 10:06


SnowMaster, карал съм и съм правил пасат-комби с мотор1.6-карбуратор(2е3)с хидравлика и климатик и вървеше даже сам се возил в него с 170км/ч,така че защо 1.3с хидравлика да не дарпа купето на голфа?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 25 дек 2005 10:12


е стига-казах какво не харесвам в АБД мотора.за 1,3 само едно ша кажа-не е ли глупаво че да си смениш свещите трядва да махнеш филтъра.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 25 дек 2005 10:13


SnowMaster написа:не се заяждам.просто решенията които са взели инжинерите при разработката на АБД мотора,ми се струват глупави.водна помпа на ангренажния ремък(като при опел,но 1,6 двиг е със защита),маслена помпа на верига,ако ти пропадне клапан-друга глава.пък и не съм видял досега АБД мотор на не му потропват клапаните.а съм виждал АБД с хидравлика-ужас.как ша го тегли тва купе



Слушай сега,само едно ше ти кажа и не ме занимавай повече с глупости.Не си мисли че караш самолет.Изглежда не си се качвал в Голф 2.0/150 коня или VR6 2.8/174 коня затова си мислиш че караш бърза кола и трябва да направиш двигателя с 9 конски сили по-малко от твоя на гЪз.Двигателите от 1.4 до 1.8 са един дол дренки.Ускорението идва постепенно,а не отведнъж както при горепосочените от мен.Добре се пуска и KR мотора който е 139 коня.Така че забележки приемам само от 150 коня,VR6 и KR зашото знам за какво става на въпрос.А щях да забравя,имах двойка 1.6 EZ,ми то 1.4 върви колко нея.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 25 дек 2005 10:18


не говоря за вървеж а за технически решения


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 25 дек 2005 10:33


Екстра си е 1,4.
Бъдещето при стандартните автомобили е в малките кубатури особенно при бензина...
Свещите може и да се сменят с 5 мин. по-бавно, ама нещата по изпускателната система.
Друго на доста съвременни мотори водната помпа е на агренажа.
Аз ги намирам за прости надеждни изпитани от години мотори. :да:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 25 дек 2005 10:45


SnowMaster, за това съм съгласен с тебе(за свещите),но като говориме за технически измислено, не мисли6 ли че на нашите мотори(1.6,1.8,2.0)междиния вал дато задвижва маслената помпа и делкото е излишен.Забележи на всички по съвременни автомобили делкото се задвижва от разпределителния вал.Преди като работех в сервиз дойде един 4овек с Г3 и мотрора 1.8АБС и каза че му тропа.С колегата мислехме 4е е бутален болт-извадихме и 4 бутала и какво перфектни бутални ботове-оказа се след 4 дневно изследване 4е еразбит междинния вал при делкото и там тропа-6дена откара човека при нас



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта