помощ?смених гумички на клапани и пак пуши и харчи масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помощ?смених гумички на клапани и пак пуши и харчи масло

Мнениеот nako82 » Нед 08 юни 2008 14:13


помощ?смених гумички на клапани и пак пуши и харчи масло около 0.8литра на 1000км да ли са замина ли сегментите !!!!!!!!




Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот Spasov_G » Нед 08 юни 2008 14:36


А смъква ли главата на двигателя когато сменя гумички ако си или по точно майстора който ти е извършил операцията би трябвало да ти каже дали и сегментите не са за смяна, понякога само едни гумички хич не решават проблема, така ,че това може ,а не може а съм почти обеден смяна сегменти или така наречените бутални пръстени .........


nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nako82 » Нед 08 юни 2008 15:17


Spasov_G написа:А смъква ли главата на двигателя когато сменя гумички ако си или по точно майстора който ти е извършил операцията би трябвало да ти каже дали и сегментите не са за смяна, понякога само едни гумички хич не решават проблема, така ,че това може ,а не може а съм почти обеден смяна сегменти или така наречените бутални пръстени .........
не са сваля ли главата отгоре от към капака на клапаните ги смениха


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Нед 08 юни 2008 18:41


Направо си мерни компресията и ще разбереш за износването на двигателя.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 08 юни 2008 18:47


При мене е около 0,3 л на 10000 км. Със същото масло което съм карал през зимата съм и като се стопли чак почна да ми изчезва по малко ... възможно ли е да е от това ? (при мен не пуши)


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот Spasov_G » Нед 08 юни 2008 20:11


Това изгаряне си е нормално даже бих казал много нормално за килокетрите , то новите коли си горят а какво остана за по старите , а компресията нее гаранция , че не са ти свършили сегментите и ако не сте забравили колата има няколко такива и едни от тях са масло събирателни , така , че компресия можем да имаме ама като няма кой да обере маслото оставащо по цилиндрите при мазане то направо си изгаря при работата на двигателя ......


chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Вто 10 юни 2008 23:10


Spasov_G написа:А смъква ли главата на двигателя когато сменя гумички ако си или по точно майстора който ти е извършил операцията би трябвало да ти каже дали и сегментите не са за смяна, понякога само едни гумички хич не решават проблема, така ,че това може ,а не може а съм почти обеден смяна сегменти или така наречените бутални пръстени .........
Колега,извинявай не искам да те засягам,но като се свали главата може да се види състоянието на цилиндъра,но не и на сегментите.Ако има нагар в/у челото на буталото можеш да предположим,че масления е заминал,но за компресорните нещата трябва да се замерят ключ,луфт м/у сегмента и буталото и т.н.


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Това казах и Аз

Мнениеот Spasov_G » Вто 10 юни 2008 23:53


Ами нали това казвам Аз , че ако е свваляна главата майстора трябва да констатира от каква ремонтна дейност се нуждае този двигател ............. то е мн ясно че не се виждат буталните пръстени .......


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 11 юни 2008 8:53


Тъй.....опита показва ,че от смяна на гумичките откъм капака на клапаните при ДВГ над 250 000 км файдата е временна или никаква,защото в повечето случай и водачите на клапаните са износени и са за смяна.....проверено на собствен гръб....затуй ...сваляне н главата,лек шлайф,смяна на водачите,райбероване и припасване на клапаните от КОМПЕТЕНТНИ ХОРА..... разходи около 200 лв..консумативи...нова гарнитура за главата(аз предпочитам Виктор Райнц,нови гумички,нови водачи,нови гарнитури на всмукателните и изпускателните колектори.....след подобна процедуре вече не гори и грам масълце.....
Но преди всичко си измери компресията за да видиш как са и сегментите...а ако е по правилата на изкуството редно е и да си знаеш колко ти е налягането на маслото за да можеш с едни изстрел да удариш два заека...ако имаш основни и биелни лагери за смяна да смениш и тях с едно отваряне на ДВГ....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта