Дроселова Клапа На Г3 АЕЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Дроселова Клапа На Г3 АЕЕ

Мнениеот SIMETO1 » Вто 10 юни 2008 21:39


Когато си купих Голфа имах проблем с ниските убороти та направо по някога гаснеше и ми направи впичетление че има някакво постоянно пищене в двигатела.Когато отидох на стенд ми казаха че ми е повредено стъпковото моторче за тихите убороти.Ако може да ми каже някой дали може да се закупи отделно или върви заедно с дросела.И колко струва.Помогнете моля ви.




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 10 юни 2008 22:24


Дроселовата клапа върви заедно със стъпковото моторче и ТПС(датчик за положението на дроселовата клапа).Единственото решение на проблема с играещите обороти е смяната на дросела.Цената на клапата е от 390лв. (от http://www.imahiju.com/bg/index.php),450лв. в Ауто+ и 780лв. от Юнитрейд.След смяна клапата се адаптира в оторизиран "Бош" сервиз с КТЦ тестер.


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Сря 11 юни 2008 9:24


А другия вариант (доста по евтин е!!!) е да отидеш на майстор да ти почисти хубаво дросела и стъпковото моторче като заначало. Ако вече и след тази интервенция продължи да мени обороти и да гасне колата, значи ще трябва да отидеш на по-скъпия вариант.
Но преди да даваш 500лв, почисти и виж как ще се държи колата!
Казвам ти го от личен опит! (същата кола, същия двигател, същия проблем - проблема решен след почистване)


PNV
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 02 май 2007 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PNV » Сря 11 юни 2008 22:51


Може да минеш и по евтино, като вземеш втора употреба ама трябва да се гледа добре да не би да е отваряна вече(там при потенциометара), защото те са капсуловани фабрично, аз лично моята я смених с такава и сега варви, ама да не приказвам много, ............... :roll:


PNV
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 02 май 2007 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PNV » Сря 11 юни 2008 22:52


ааааааа струваше 150 лв, от италианеца


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 12 юни 2008 8:11


и при мене го има постояното пищене като е на контакт колата ... но несъм сигурен дали е проблем това или си е нормално ...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 13 юни 2008 19:44


Пролема не е в пищенето. проблема е в графитните писти и плъзгачите.
Няма оправия с почистване . Проблема не е и в стъпковия мотор - толкова е як,че може да ти стисне яко пръстта , ако си бръкнал в клапата. Не може да отместиш клапата с пръст.
когато се бъгне или са ниски оборотите и се клатят и аха аха да изгасне мотора или реве на 1200-1300 об.
И в 2 та случая не се поддава на адаптация - опъва се като магаре на мост и не ще да тръгне в режим на адаптация.- ни с Ваг Ком ни с Адиа.
Бях стигнал до 1300 об на ПХ и неще да се обучава. Само като се даде на контакт и пат клапата отворена на 17 градуса :shock , ако запалиш реве.
Не помогна и изкл на акумулатора за дълго време.
Накрая ми призля и на работеш двигател 3-4 пъти вкл и изключих буксата на клапата. И спря да реве и взе , че се обучи клапата ---НО оборотите са 900 :shock :shock и то вече 3-4 месеца.


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Пет 13 юни 2008 20:03


Каспър написа:Дроселовата клапа върви заедно със стъпковото моторче и ТПС(датчик за положението на дроселовата клапа).Единственото решение на проблема с играещите обороти е смяната на дросела.Цената на клапата е от 390лв. (от http://www.imahiju.com/bg/index.php),450лв. в Ауто+ и 780лв. от Юнитрейд.След смяна клапата се адаптира в оторизиран "Бош" сервиз с КТЦ тестер.

може да се закупи и само стъпково моторче цените са в зависимост от марката примерно HOFFER е около 220 лв. сигурно има и по скъпи и по ефтини


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 13 юни 2008 22:41


kris11 написа:Пролема не е в пищенето. проблема е в графитните писти и плъзгачите.
Няма оправия с почистване . Проблема не е и в стъпковия мотор - толкова е як,че може да ти стисне яко пръстта , ако си бръкнал в клапата. Не може да отместиш клапата с пръст.
когато се бъгне или са ниски оборотите и се клатят и аха аха да изгасне мотора или реве на 1200-1300 об.
И в 2 та случая не се поддава на адаптация - опъва се като магаре на мост и не ще да тръгне в режим на адаптация.- ни с Ваг Ком ни с Адиа.
Бях стигнал до 1300 об на ПХ и неще да се обучава. Само като се даде на контакт и пат клапата отворена на 17 градуса :shock , ако запалиш реве.
Не помогна и изкл на акумулатора за дълго време.
Накрая ми призля и на работеш двигател 3-4 пъти вкл и изключих буксата на клапата. И спря да реве и взе , че се обучи клапата ---НО оборотите са 900 :shock :shock и то вече 3-4 месеца.


Клапата се обучава само с КТC тестер на BOSCH,а програмата е BOSCH ESITRONIC,но ефекта при стара клапа е временен.

Последна промяна от Каспър на Нед 25 окт 2009 20:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 13 юни 2008 22:45


traficanta написа:може да се закупи и само стъпково моторче цените са в зависимост от марката примерно HOFFER е около 220 лв. сигурно има и по скъпи и по ефтини


Не може.Всичко е комплект :lol:


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Съб 14 юни 2008 15:35


Добре може ли да се оправи това пищене или не ако се исключи буксата на клапата за дълго време или неможе.


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Нед 15 юни 2008 11:25


Каспър написа:
traficanta написа:може да се закупи и само стъпково моторче цените са в зависимост от марката примерно HOFFER е около 220 лв. сигурно има и по скъпи и по ефтини


Не може.Всичко е комплект :lol:

брей я се поинтресувай малко повече и после коментираи


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Нед 15 юни 2008 11:30




Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Нед 15 юни 2008 19:28


тоя линк за и това стъпково моторче дето си го испратил не стават за мотор АЕЕ при него всико е заедно.Въпроса ми беше дали мога да оправя това постоянно пищене което се чува от моторчето когато е на контакт или се е преебало.


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Нед 15 юни 2008 19:47


щом е така при твоя мотор явно ще трябвя да се поизръсиш за нов дросел
всичко друго като ремонти на моторчето и ТПС а ще има наи вероятно временен ефект все пак това са части които имат някакъв живот и се износват колкото и банално да звучи



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта