Дроселова Клапа На Г3 АЕЕ
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Дроселова Клапа На Г3 АЕЕ
Когато си купих Голфа имах проблем с ниските убороти та направо по някога гаснеше и ми направи впичетление че има някакво постоянно пищене в двигатела.Когато отидох на стенд ми казаха че ми е повредено стъпковото моторче за тихите убороти.Ако може да ми каже някой дали може да се закупи отделно или върви заедно с дросела.И колко струва.Помогнете моля ви.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Дроселовата клапа върви заедно със стъпковото моторче и ТПС(датчик за положението на дроселовата клапа).Единственото решение на проблема с играещите обороти е смяната на дросела.Цената на клапата е от 390лв. (от http://www.imahiju.com/bg/index.php),450лв. в Ауто+ и 780лв. от Юнитрейд.След смяна клапата се адаптира в оторизиран "Бош" сервиз с КТЦ тестер.
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А другия вариант (доста по евтин е!!!) е да отидеш на майстор да ти почисти хубаво дросела и стъпковото моторче като заначало. Ако вече и след тази интервенция продължи да мени обороти и да гасне колата, значи ще трябва да отидеш на по-скъпия вариант.
Но преди да даваш 500лв, почисти и виж как ще се държи колата!
Казвам ти го от личен опит! (същата кола, същия двигател, същия проблем - проблема решен след почистване)
Но преди да даваш 500лв, почисти и виж как ще се държи колата!
Казвам ти го от личен опит! (същата кола, същия двигател, същия проблем - проблема решен след почистване)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Пролема не е в пищенето. проблема е в графитните писти и плъзгачите.
Няма оправия с почистване . Проблема не е и в стъпковия мотор - толкова е як,че може да ти стисне яко пръстта , ако си бръкнал в клапата. Не може да отместиш клапата с пръст.
когато се бъгне или са ниски оборотите и се клатят и аха аха да изгасне мотора или реве на 1200-1300 об.
И в 2 та случая не се поддава на адаптация - опъва се като магаре на мост и не ще да тръгне в режим на адаптация.- ни с Ваг Ком ни с Адиа.
Бях стигнал до 1300 об на ПХ и неще да се обучава. Само като се даде на контакт и пат клапата отворена на 17 градуса
, ако запалиш реве.
Не помогна и изкл на акумулатора за дълго време.
Накрая ми призля и на работеш двигател 3-4 пъти вкл и изключих буксата на клапата. И спря да реве и взе , че се обучи клапата ---НО оборотите са 900
и то вече 3-4 месеца.
Няма оправия с почистване . Проблема не е и в стъпковия мотор - толкова е як,че може да ти стисне яко пръстта , ако си бръкнал в клапата. Не може да отместиш клапата с пръст.
когато се бъгне или са ниски оборотите и се клатят и аха аха да изгасне мотора или реве на 1200-1300 об.
И в 2 та случая не се поддава на адаптация - опъва се като магаре на мост и не ще да тръгне в режим на адаптация.- ни с Ваг Ком ни с Адиа.
Бях стигнал до 1300 об на ПХ и неще да се обучава. Само като се даде на контакт и пат клапата отворена на 17 градуса

Не помогна и изкл на акумулатора за дълго време.
Накрая ми призля и на работеш двигател 3-4 пъти вкл и изключих буксата на клапата. И спря да реве и взе , че се обучи клапата ---НО оборотите са 900


- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
Каспър написа:Дроселовата клапа върви заедно със стъпковото моторче и ТПС(датчик за положението на дроселовата клапа).Единственото решение на проблема с играещите обороти е смяната на дросела.Цената на клапата е от 390лв. (от http://www.imahiju.com/bg/index.php),450лв. в Ауто+ и 780лв. от Юнитрейд.След смяна клапата се адаптира в оторизиран "Бош" сервиз с КТЦ тестер.
може да се закупи и само стъпково моторче цените са в зависимост от марката примерно HOFFER е около 220 лв. сигурно има и по скъпи и по ефтини
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
kris11 написа:Пролема не е в пищенето. проблема е в графитните писти и плъзгачите.
Няма оправия с почистване . Проблема не е и в стъпковия мотор - толкова е як,че може да ти стисне яко пръстта , ако си бръкнал в клапата. Не може да отместиш клапата с пръст.
когато се бъгне или са ниски оборотите и се клатят и аха аха да изгасне мотора или реве на 1200-1300 об.
И в 2 та случая не се поддава на адаптация - опъва се като магаре на мост и не ще да тръгне в режим на адаптация.- ни с Ваг Ком ни с Адиа.
Бях стигнал до 1300 об на ПХ и неще да се обучава. Само като се даде на контакт и пат клапата отворена на 17 градуса, ако запалиш реве.
Не помогна и изкл на акумулатора за дълго време.
Накрая ми призля и на работеш двигател 3-4 пъти вкл и изключих буксата на клапата. И спря да реве и взе , че се обучи клапата ---НО оборотите са 900![]()
и то вече 3-4 месеца.
Клапата се обучава само с КТC тестер на BOSCH,а програмата е BOSCH ESITRONIC,но ефекта при стара клапа е временен.
Последна промяна от Каспър на Нед 25 окт 2009 20:58, променено общо 1 път.
- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта