лампата за акумулатора свети...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
emaroni
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

лампата за акумулатора свети...

Мнениеот emaroni » Сря 11 юни 2008 19:34


Здравейте колеги,от 1 седмица ми присветва лампичката за акумулатора.Понякога свети съвсем слабо,понякога гасне.Когато дам на контакт не свети,а като запаля светва много бледо,а би трябвало да е обратното.Може ли някой да помогне?




Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 11 юни 2008 19:47


Трябва да свети на контакт като е колата ...
Това, че свети по време на движение предполагам значи, че се използва акумолатора ...
Това според мен означава, че алтернатора ти не дава достатъчно ток или е не работи изобщо, но ако беше така до ся да ти е свършил акумолатора


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Сря 11 юни 2008 19:55


най-вероятно генератора не ти е наред!


Потребителски аватар
emaroni
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emaroni » Сря 11 юни 2008 19:58


а възможно ли е да е от акумулатора


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Сря 11 юни 2008 20:10


emaroni написа:а възможно ли е да е от акумулатора


да - ако е сдал багажа и не се зарежда (или твърде бавно) е напълно възможно :)


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Сря 11 юни 2008 20:12


баш са си четки на алтернатора или нещо такова,по добре отиди да ти ги сменят,че в момента акумулатора ти заминава на кино....знам от опит :)


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Сря 11 юни 2008 20:13


Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата... Имам сходен проблем с на баща ми вектрата. При запален двигател и ниско обороти - лампата на акомулатора свети съвсем бледо. Колкото повече давам газ, толкова по-силно свети лампата на акумулатора. Ясно е, че има някакъв проблем, но не би ли трябвало да е обратното, при вдигане на оборотите да свети все по-слабо и по-слабо?


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Сря 11 юни 2008 20:33


Wish_Master написа:Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата... Имам сходен проблем с на баща ми вектрата. При запален двигател и ниско обороти - лампата на акомулатора свети съвсем бледо. Колкото повече давам газ, толкова по-силно свети лампата на акумулатора. Ясно е, че има някакъв проблем, но не би ли трябвало да е обратното, при вдигане на оборотите да свети все по-слабо и по-слабо?

Би трябвало като запалиш лампата да изгасне независимо дали си на оборти или на пълна газ!вектрата,като всеки опел има проблем с масата на генератора -пусни кабел от генератора до купето!провери си ремъка и тогава вече генератора долу!

Последна промяна от poni на Сря 11 юни 2008 20:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Сря 11 юни 2008 20:33


Преди много години на старата ми кола една сутрин по време на движение ми светна лампата че динамото не зарежда. докъто се чудех какво е минах към 5км и светна и червената лампа - колата завря. Беше се скъсал ремъка - нито динамо , нито водна помпа са работели. При теб положението е друго - има аномалия в регулиране на възбуждането на алтернатора или повреда в самия алтернатор - диоди или четки или кой знае. карай я в сервиз на токаджия.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Сря 11 юни 2008 20:34


emaroni,каква е колата?


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 11 юни 2008 21:40


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 984ba4b88a
В крайна сметка ми се наложи да сменя реле-регулатора (с четките към него), колекторите на ротора и лагерите. Засега съм "пушка".
реле-регулатор -20лв.
лагери "SNR"-10лв.
смяна на колекторите при майстор-25лв.
Разглобяването и събирането на алтернатора-сам.Колата е Г2. Фирма "fugo" (L and R е дал линк), ми предлагаха нов ротор с колекторите, без лагери и реле-регулатор за 70лв. Фирма "EURO 07" ми казаха от 300 до 500лв. за цялото динамо, с всичко ново. Цената варира в зависимост от големината на двигателя.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Чет 12 юни 2008 8:57


Абсурд да е виновен акумулатора , провери всичко друго , което споменаха и колегите : регулатор и четки , самия генератор (пробив на диоди , или пък пробив на намотка към корпус - късо ) , кабели за маса към купето .........


Потребителски аватар
RossenVlad
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RossenVlad » Чет 12 юни 2008 11:47


Имах същия проблем със старата ми кола.
Взех си от италианеца нов алтернатор за 20 лв. и си го смених пред блока и всичко беше наред.
Най-вероятно алтернаторът ти не е изправен на 100% и ти дърпа ток от акумулатора. Аз лично не бих се заел да го правя, защото баща ми няколко пъти на неговата даваше пари за пренавиване и пак даваше проблем. Вземи си втора ръка нов алтернатор и си карай без да му мислиш.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Чет 12 юни 2008 13:45


RossenVlad написа:...алтернатор за 20 лв. и си го смених пред блока ....

:roll: :roll: къде е това :shock , не може да бъде , да не е 200лв :) ?


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Чет 12 юни 2008 14:55


milmar написа:
RossenVlad написа:...алтернатор за 20 лв. и си го смених пред блока ....

:roll: :roll: къде е това :shock , не може да бъде , да не е 200лв :) ?

стига де италианеца е морга, но не дава подаръци. Той панела на парното на Г2 дава за 20 лева :lol:

Колега закарай си колата да я погледне майстор, на мен преди 2 седмици ми смениха релето и четките, прегледаха алтернатора и ми взеха 7 лв. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта