лампата за акумулатора свети...
лампата за акумулатора свети...
Здравейте колеги,от 1 седмица ми присветва лампичката за акумулатора.Понякога свети съвсем слабо,понякога гасне.Когато дам на контакт не свети,а като запаля светва много бледо,а би трябвало да е обратното.Може ли някой да помогне?
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата... Имам сходен проблем с на баща ми вектрата. При запален двигател и ниско обороти - лампата на акомулатора свети съвсем бледо. Колкото повече давам газ, толкова по-силно свети лампата на акумулатора. Ясно е, че има някакъв проблем, но не би ли трябвало да е обратното, при вдигане на оборотите да свети все по-слабо и по-слабо?
Wish_Master написа:Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата... Имам сходен проблем с на баща ми вектрата. При запален двигател и ниско обороти - лампата на акомулатора свети съвсем бледо. Колкото повече давам газ, толкова по-силно свети лампата на акумулатора. Ясно е, че има някакъв проблем, но не би ли трябвало да е обратното, при вдигане на оборотите да свети все по-слабо и по-слабо?
Би трябвало като запалиш лампата да изгасне независимо дали си на оборти или на пълна газ!вектрата,като всеки опел има проблем с масата на генератора -пусни кабел от генератора до купето!провери си ремъка и тогава вече генератора долу!
Последна промяна от poni на Сря 11 юни 2008 20:35, променено общо 1 път.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Преди много години на старата ми кола една сутрин по време на движение ми светна лампата че динамото не зарежда. докъто се чудех какво е минах към 5км и светна и червената лампа - колата завря. Беше се скъсал ремъка - нито динамо , нито водна помпа са работели. При теб положението е друго - има аномалия в регулиране на възбуждането на алтернатора или повреда в самия алтернатор - диоди или четки или кой знае. карай я в сервиз на токаджия.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 984ba4b88a
В крайна сметка ми се наложи да сменя реле-регулатора (с четките към него), колекторите на ротора и лагерите. Засега съм "пушка".
реле-регулатор -20лв.
лагери "SNR"-10лв.
смяна на колекторите при майстор-25лв.
Разглобяването и събирането на алтернатора-сам.Колата е Г2. Фирма "fugo" (L and R е дал линк), ми предлагаха нов ротор с колекторите, без лагери и реле-регулатор за 70лв. Фирма "EURO 07" ми казаха от 300 до 500лв. за цялото динамо, с всичко ново. Цената варира в зависимост от големината на двигателя.
В крайна сметка ми се наложи да сменя реле-регулатора (с четките към него), колекторите на ротора и лагерите. Засега съм "пушка".
реле-регулатор -20лв.
лагери "SNR"-10лв.
смяна на колекторите при майстор-25лв.
Разглобяването и събирането на алтернатора-сам.Колата е Г2. Фирма "fugo" (L and R е дал линк), ми предлагаха нов ротор с колекторите, без лагери и реле-регулатор за 70лв. Фирма "EURO 07" ми казаха от 300 до 500лв. за цялото динамо, с всичко ново. Цената варира в зависимост от големината на двигателя.
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Имах същия проблем със старата ми кола.
Взех си от италианеца нов алтернатор за 20 лв. и си го смених пред блока и всичко беше наред.
Най-вероятно алтернаторът ти не е изправен на 100% и ти дърпа ток от акумулатора. Аз лично не бих се заел да го правя, защото баща ми няколко пъти на неговата даваше пари за пренавиване и пак даваше проблем. Вземи си втора ръка нов алтернатор и си карай без да му мислиш.
Взех си от италианеца нов алтернатор за 20 лв. и си го смених пред блока и всичко беше наред.
Най-вероятно алтернаторът ти не е изправен на 100% и ти дърпа ток от акумулатора. Аз лично не бих се заел да го правя, защото баща ми няколко пъти на неговата даваше пари за пренавиване и пак даваше проблем. Вземи си втора ръка нов алтернатор и си карай без да му мислиш.
- jetttlii
- Мнения: 1198
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
milmar написа:RossenVlad написа:...алтернатор за 20 лв. и си го смених пред блока ....
![]()
къде е това
, не може да бъде , да не е 200лв
?
стига де италианеца е морга, но не дава подаръци. Той панела на парното на Г2 дава за 20 лева

Колега закарай си колата да я погледне майстор, на мен преди 2 седмици ми смениха релето и четките, прегледаха алтернатора и ми взеха 7 лв.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта