стрелката на температурата ми показва в повече

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

стрелката на температурата ми показва в повече

Мнениеот nikolai_an » Вто 10 юни 2008 20:04


колеги,вчера стрелката на температурата ми показа че колата е загряла на около 106-107 градуса,спрях без да загасям и след около минута работа на място вкл.перката и падна на 100!обикновено перката ми вкл. около 100-те гр. и колата нормално ми държи 95-97 гр. (по стрелката), но мисля че стрелката ми показва в повече(почти съм сигурен),на какво може да се дължи и кои датчик евентуално е за стрелката?колате е голф3 с абу мотор.и как да разбера с колко степени ми е перката с 3 кабела е но досега не съм усетил да работи на 2 степени? :?:




ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: стрелката на температурата ми показва в повече

Мнениеот ivo752 » Вто 10 юни 2008 22:36


[quote="nikolai_an"и как да разбера с колко степени ми е перката с 3 кабела е но досега не съм усетил да работи на 2 степени? :?:[/quote]А датчика на радиатора и той ли е с три кабела или?


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Мнениеот valkilmera » Вто 10 юни 2008 22:39


Виж колега!!!
Няма такъв сат4ик на стрелката,зна4и може да имаш проблем със датчика за температурата на водата който се сменя,но щом колата ти работи на 105-107 градуса работата нее хи4 на добре,после вика6 4е работи нормално на 95-97 гр. това нее нормално а трябва да е иколо 89гр. зна4и трябва да смениш дат4ик темп.на водата които се намира на блока и са 2 дат4ика ще ги видиш фронтално като отвориш капака и проследиш марку4ите до блока намират се в един пласт-масов "тройник".
А що се отнася до перката щом имаш 3 кабела зна4и е със 2 степени,2рата степен ще я чуеш когато мотора е загрян добре и когато изклю4иш двигателя.........това е!!!


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Сря 11 юни 2008 10:40


valkilmera написа:Виж колега!!!
Няма такъв сат4ик на стрелката,зна4и може да имаш проблем със датчика за температурата на водата който се сменя,но щом колата ти работи на 105-107 градуса работата нее хи4 на добре,после вика6 4е работи нормално на 95-97 гр. това нее нормално а трябва да е иколо 89гр. зна4и трябва да смениш дат4ик темп.на водата които се намира на блока и са 2 дат4ика ще ги видиш фронтално като отвориш капака и проследиш марку4ите до блока намират се в един пласт-масов "тройник".
А що се отнася до перката щом имаш 3 кабела зна4и е със 2 степени,2рата степен ще я чуеш когато мотора е загрян добре и когато изклю4иш двигателя.........това е!!!
благогаря за отговора,колега,значи перката ми работи защото като спра двигатела съм я чувал да продължава работа и след малко спира. що се отнася до стрелката значи самата стрелка не отчита правилно,защото ако деиствително колата ми загрее на 107 гр. ще ми изхвърли антифриза а тои си стои нормално е казанчето даже и като развия капачката и по това аз съдя че не ми е вярна стрелката!ще опитам да сменя датчиците и ще видя резултата,а знаете ли им цените как вървят горе-долу?


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Сря 11 юни 2008 10:51


защо не пробваш първо да премериш температурата в казанчето и да я сравниш с тази на стрелката и след това да сменяш,а и има доста изписано по въпроса,пробвай да потърсиш :deal :arrow: виж си цвета на датчика :!: :!: :!:


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Сря 11 юни 2008 11:07


vanko_VW написа:защо не пробваш първо да премериш температурата в казанчето и да я сравниш с тази на стрелката и след това да сменяш,а и има доста изписано по въпроса,пробвай да потърсиш :deal :arrow: виж си цвета на датчика :!: :!: :!:
амо не се сещам как да я премеря в казанчето,даи малко инфо,колега? :roll:


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Сря 11 юни 2008 11:10


продават едни мултицети със термометър,взимаш,мериш и сравняваш :arrow:аз го взех за 8лв.


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Сря 11 юни 2008 11:14


Можеш да я премериш с мултицет който има термосонда - 10-тина лева струва. Отваряш капачката на разширителното казанче, пускаш вътре термосондата, палиш двигателя и си гледаш показанията на мултицета докато загрява как ти е температурата, дали има отклонение от показанията на таблото и колко точно е. Тъкмо ще си провериш и термостата дали ти отваря при точната температура ( т.е. на около 87 градуса трябва да почне да ти се затопля долния маркуч на радиатора, дотогава трябва да е студен).


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

стрелката на температурата ми показва в повече

Мнениеот mariovasi » Сря 11 юни 2008 11:23


Damian01 написа:Можеш да я премериш с мултицет който има термосонда - 10-тина лева струва. Отваряш капачката на разширителното казанче, пускаш вътре термосондата, палиш двигателя и си гледаш показанията на мултицета докато загрява как ти е температурата, дали има отклонение от показанията на таблото и колко точно е. Тъкмо ще си провериш и термостата дали ти отваря при точната температура ( т.е. на около 87 градуса трябва да почне да ти се затопля долния маркуч на радиатора, дотогава трябва да е студен).

И като си сигурен че стрелката си прави квото иска тогава сменяй.
На колега с 1.6ABU стрелката му отиваше на 112* ...мерихме...реални 95*-нов температурен датчик,който е на пласмасовия тройник,и се кротна стрелката.Не казвам че при теб това е решението...ама първо мери.
Моята я мерих на VAG-COM ей така да си я знам.

Последна промяна от mariovasi на Сря 11 юни 2008 11:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Сря 11 юни 2008 11:25


благодаря за отговорите колеги,ще пробвам!


Потребителски аватар
Краси Кунчев
Мнения: 178
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Какво е vag kom

Мнениеот Краси Кунчев » Сря 11 юни 2008 21:33


Колеги извиняжаите за отклонението,но какво е Vag Kom.Благодаря


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Какво е vag kom

Мнениеот Andonov » Сря 11 юни 2008 21:36


Краси Кунчев написа:Колеги извиняжаите за отклонението,но какво е Vag Kom.Благодаря


Ето колега - чети
www.ross-tech.com/



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта