Голф3 2Е гасне при освобождаване от скорост?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф3 2Е гасне при освобождаване от скорост?

Мнениеот Vito » Вто 10 юни 2008 18:36


Наскоро сменихме ламбда сондата на една тройка 2Е,защото прекъсваше-забиваше муцуна сякаш не достига бензин...
След смяната проблема се реши,но се появи друг-при ускоряване на скорост и изключване,вместо да поддържа ниски обороти,колата директно гасне :roll: Може ли някой препатил да даде съвет,защото колегата си е навил дебитомер и това е,а няма смисъл да дава излишни пари...




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 10 юни 2008 18:44


Изчисти дроселната клапа и няма да гасне.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Сря 11 юни 2008 10:35


И аз го минах този проблем, на малки обороти гаснеше и на светофарите непрекъснато държех крака на газта. Дадох 30 лв за диагностика и намериха спукан маркуч на някъкъв вакум за два лева работата се оправи.


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Сря 11 юни 2008 11:19


Колега, почисти дросела и стъпковото моторче за да има файда от цялата работа. Съшо провери всички вакумни пътища, защото марчучетата се нацепват, засмукват въздуш и колата почва да забива.... след тези процедури нещата трябва да си дойдат на мястото!
Казвам го от личен опит - правил съм го и ефекта е голям!


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Сря 11 юни 2008 13:46


Това с дроселната клапа е добра идея,ще пробваме :wink:

Благодаря за отговорите :)


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Сря 11 юни 2008 14:00


...после ако се оправи -кажи какво е било,колега ??????? че ми стана интересно а>


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 11 юни 2008 21:41


Ми к'во? Като са сменяли ламбдата са натиснали тръбата за въздуха, спукали са я в оребренията (та не се вижда) и сега смуче въздух след дебитомера ;)
Познах ли, колега Вито? :lol:


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Мнениеот MrLover » Сря 11 юни 2008 22:50


radotom написа:Ми к'во? Като са сменяли ламбдата са натиснали тръбата за въздуха, спукали са я в оребренията (та не се вижда) и сега смуче въздух след дебитомера ;)
Познах ли, колега Вито? :lol:


Хах и на мен това ми беше предположението или спукано вакумче някаде :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo, Google [Bot] и 54 госта