Загуба на масло от семеринг на коляновия вал на съединителя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 12 юни 2008 15:15


pdonev написа:А след ремонта на главата - смяна на гумичките, водачите на клапани (евентуално), шлайф и т.н... Наложително ли е да се смени маслото?
Моето (Лики Моли 10/40) е на половин година и 3000 - 3500 км.


Вероятно преди започване на работата маслото ще бъде източено. Поискай да го източат внимателно в чист съд. При всяко положение се препоръчва маслото, което се сложи след така извършения ремонт да се смени след примерно 100-тина километра. Заради това ти предлагам(щом държиш да си запазиш Лики-то) след ремонта да сложих някакво друго(за по-малко пари), но пак да си е полусинтетика(като лики-то).




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 12 юни 2008 15:26


Според мен това със старото масло не е много на далавера. полусинтетично масло за по малко от 30лв трудно ще се намери. А лики-то е към 50-60. По добре е да покара 100 км със старото масло и после направо ново :wink:


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Чет 12 юни 2008 19:44


Пичове такова количество за толкова километри за мен си го изгаря било то от гумички или сегменти.Така мисля много е за теч. Щеше да си личи 1 литър горещо масло може да изцапа много.Колега успех и внимавай с "майсторите"


pdonev
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pdonev » Чет 12 юни 2008 21:08


1 см. спадане по щеката, на 1 литър ли се равнява? Значи аз го бях напълнил до мах. - горната чупка на щеката а сега е спаднало с около сантиметър - до средата на точиците.
Колко е загубата от мах. - до мин. ?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 12 юни 2008 21:27


Мисля че от макс. до мин. е 1литър.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Пет 13 юни 2008 7:06


500 - 600гр. - поне при мене е така. Според мен е доста загуба , аз доливам около 600 гр. , но на 10 000


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 13 юни 2008 8:21


Dart написа:500 - 600гр. - поне при мене е така. Според мен е доста загуба , аз доливам около 600 гр. , но на 10 000

Блазе ти, ние какво да кажем с по-литър, два на 3-4000 км. Направо го сменям на 5-6000 км като ми свърши литъра-добавка и си го сменям, идва всяка година си сменям маслото минал, неминал километрите. що се отнася до това дали да си запази колегата маслото Лики-Моли то си остава в картера като ти свалят главата, така че няма смисъл да го източваш нека си стои там. И после както каза Dpop покарваш 100-200 км и си го източваш. Така се прави, но логично погледнато може и да не го смениш и да си изкараш остатъка от километри. Защо:
1. При сваляне на главата и добре измита, не би трябвало да има кой знай какви метални стружки и т.н. при шлайфането само на дъното към цилиндрите. Самото шлайфане на главата ако не се прави на машина, може да се направи и на голям и равен шлифовъчен камък. Слагаш главата върху него, хващаш главата и започваш да я движиш върху камъка без да я натискаш. Като светне отдолу цялата без черни петна си готов- при положение че ти го правиш.
2. Задачата на масления филтър е да обира такива елементи и филтрира маслото.
3. Смяна на масло се прави задължително когато правиш шлайф на колянов вал, шлайф на цилиндри със смяна на бутала,сегменти, бутални болтове, лагери - основни и биелни, припасване на клапани, т.е. както му викат - основен ремонт.
Аз на твоето място при тази разработка която мислиш да направиш на главата бих си оставил маслото-без да го изхвърлям и да си му изкарам пробега. Все пак е скъпо масло.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Пет 13 юни 2008 10:56


Е , чак блазе ми :lol: kibo_tom_8440 ,виждам , че си със същият двигател и ми и чудно , защо доливаш чак толкова :roll:


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 13 юни 2008 11:56


Dart написа:Е , чак блазе ми :lol: kibo_tom_8440 ,виждам , че си със същият двигател и ми и чудно , защо доливаш чак толкова :roll:

Какво да се прави като го гори. Теч нямам никъде. На таблото отчита че колата е на 210 х.км. пробег. Какви ли не масла пробвах ама същата работа. Само с Лемфьордер 15-40 го гори по малко. С него издържам докъм 5-6000 км. с литъра добавка, ама сега не го продават по 5 л. на цената на 4 л. И да купя литър за доливане което е някъде към 12 лв., по добре да дам 40 лв. и да си купя 4 литра. Преди 20 дена смениха ми гумичките - VICTOR RENZ уж биле сложили, пък ще видим дали ще гори толкова. Мен ме задоволява да гори по 1 литър на 7-8000 км. и си го сменям, ама тъй са нещата при мен. Не ми се стърже блок, бутала, сегменти и т.н. - много пари. пък ми казаха че като се разбута двигателя веднъж, отиде коня у ряката. Иначе добре се представя двигателя в настоящия момент - лъщи отвсякъде, нямам проблеми вече 3 години, освен горенето на масло. Преди година му слагах едни руски добавки за уплътняване на компресията и т.н., малко има разлика но почти не се усеща. Ти с какво масло го караш твоя пасатко.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, Google [Bot] и 29 госта