Ужасно чегърта при вклучване на задна скорост?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1487
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 13 юни 2008 14:01


елементарно въпрос на инерция, ако действително нямаш проблеми със съединителя и скоростите , както твърдиш...
и понеже един колега го е написал достатъчно изчерпателно ето...
Хъркането при включването на задна се получава единствено когато валовете в скоростната кутия се движат.А това става първо когато не отцепва добре съединителя.Второ,дори да отцепва добре трябва да изчакате секунда-две защото входящия вал прави по инерция още някой друг оборот от завихреното вътре масло.Трето колата трябва да е съвсем неподвижна защото през колелата и диференциала валовете се завъртат.Проблема няма нищо общо с количеството масло.Зада няма хъркане валовете трябва да са спрели.Необходимостта от включване първо на друга предавка а след това задна е при по стара кола на която износванията в кутията и най вече на включващия механизъм са по- големи.В крайна сметка не е кой знае какъв проблем че е изхъркала задната.Там колелата са по елементарни и по здрави.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 13 юни 2008 14:03


по-внимателно като се вкарва задна няма ядове, всичко е по мед и масло :wink:
Но нали все бързаме ....


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1487
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 13 юни 2008 14:09


lrlmodo написа:по-внимателно като се вкарва задна няма ядове, всичко е по мед и масло :wink:
Но нали все бързаме ....

внимателно не е точната дума...навреме
това са фасулски неща,чак ми е интересно , че не се замисляте


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Пет 13 юни 2008 16:28


lrlmodo написа:разбирам от нещата приятелю :lol: за които говоря, ти пак се изказваш неподготвен :lol:
моето поло е 91-и набор и е с автом. жило вярваш или не :lol:
почети малко как стават нещата и така......


дам разбираш ги :wink: , ако не си забелязал тук всички сме разбирачи :lol:
а аз пак неподготвен се изказвам само дето по този неграмотен български и лекомислен начин ми оправиха скоростите на полото които бяха много зле. А относно полотата 91 хич не ми е на тежесстта да ги мисля какви са, не съм имал такова за да се интересувам от този модел.
Както казваш да почета малко как стават нещата явно ти доста си чел и с този голям опит може би щеще да ми оправиш проблема от раз. :) не съм се консултирал на време явно... :> Иначе мисля че не съм завършил техникум за да си отварям сервиз и да чета толкова неща колкото теб :wink:
Начинът по който ми оправиха колата си е факт и това какво ще кажете за процедурата не ме засяга много. Надали ще вярвам на писаници , а на начинът по който я ремонтираха.
Сори ама не се сдържах на изказванията, тука явно здраво се линчуват и наквазват чуждите и "погрешни" мнения на некадърните хора :lol:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 13 юни 2008 16:38


за кво писах ........... :lol:

Последна промяна от lrlmodo на Пет 13 юни 2008 20:36, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Re: Ужасно чегърта при вклучване на задна скорост?

Мнениеот N1P0 » Пет 13 юни 2008 16:39


doc_j написа: Аз доколкото разбрах, пича с това се занимава, а ако си виждал возилото му и как всеки път когато дойде всички се струпват около неговата кола, а не около GTI-ките и G40-ките, въпреки, че е 1.05 карб. може би ще промениш мнението си.
2-ро: FreeSpirit, няма ли да отговориш как се държи задната ти скорост, ако преди това вкараш 1-ва???


Незнам кой с какво се занимава тук но, на всеки трябва да се уважават неговите знания и натрупан опит. Нз дали си наясно но ако отидеш при 5 майстора за даден проблем на трима от тях няма да им съвпадат мненията, така че за майстори да не говориме, от майстор до майстор разлика има всеки е патил. Истината е някъде там :) намери я. Да не спориме за говорени вече неща защото не виждам смисъл.
А това че се струпват хората около колата на lrlmodo е много добре, но пак не ме засяга защото не съм особен фен на тази кола, приятел имаше Г40 и освен с бързина и здравин не съм трогнат с друго от тази кола, надали ще ме трогне красотата и.
Всеки си има вкус. Няма да може да ми наложиш да харесам определена кола :wink:


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Пет 13 юни 2008 16:54


Нека да поясна моят проблем със скоростите, ако някой си извади изводи или помощ то това нека сам да си направи изводите.

Задната скорост наистина хръцка но малко, също така първа не влизаше много добре, след известно време година някъде положението взе осезаемо да се променя към по лошо. Задна започна вски път да хръцка зверски по 2 секунди близо ! Първа скорост се вкарваше със пълен ляв натиска със сила за да влезне, и другите скорости не бяха добре...Съединителят отлепяше долу така си е бил винаги. Ясно ми беше че най вероятно е време за нов съединител. Карах така още време но вече беше неизбежно да решавам проблема. Отидох при приятел за да вида какво ще ме посъветва, седна пробва скоростите и видя че са зле, отвори капака започна да пипа атоматичния съединител, и след 2 минути влиза вътре и гледам задна предна няма никакъв звук. Вика на, готов си, карай така, но трябва да го смениш жилото. Влизам вътре усетих, че вече отлепя от горе и за това вече нямаше такава трудност със скоростите. След време сложих обикновено жило, но все тая нямаше разлика дори в твърдостта. Купих съединител смениха го, и разликата дойде, стана много мек като заводски направо не повярвах скоростите влизаха по добре вече и това е. Първа пак си е трудна но според мен VW скоростите не са им силна част така че това е. Говорете квото искате с писане проблема няма да се реши, забележете колко от новите теми с проблем завършват на края с РЕШЕНО... май доста малко, айде стига приказки....


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Пет 13 юни 2008 17:13


ако вкарва задна прекалено бързо(без да изчака малко с настъпен съединител)също хъркат скоростите защото първа и задна нямат синхрони, какво е това нормално било те да не са гумени бе,ръчно жило струва 25,ДА!!! обаче е много дървено с него и се скапва за два месеца,а автоматичното се регулира само и струва 70+ лева(това имах наум за икономията и побългаряването) изпитал съм го от едни майстори "много разбиращи"било прецакано и ми туриха ръчно регулиращо се и след два месеца пляс айде още 70 и няколко лева за автоматично


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Пет 13 юни 2008 17:38


N1P0 твоя проблем е бил малко по различен
въпреки че се изненадах доста от простото му решения
но когато става дума за хъркането на задна - наистина не е болка за умиране и наистина ако вкараш 1ва и след това задна го няма
колегата по- нагоре говореше за валовете в скоростната кутия- ами не е и от тях
преди няколко години имах същия проблем - хъркане на задна, което прерастна в цяло "ръмжене на спяща мечка"
заведох колата в сервиз- смениха някаква пластмасарийка (не си спомням нито как се казва нито кво е нито колко пари) но след това нямах ядове
N1P0 и един съвет от мен- нищо не печелиш когато почнеш спор, последвала караница и тн във форум :wink:


Потребителски аватар
FreeSpirit
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FreeSpirit » Пет 13 юни 2008 18:40


Проблема за които съм писъл го имам от година и нещо и се влушава!Още тогава реших че трябва да ида на моистор за смяна на съединителя маистора направи едно кръгче и отсече ,че съединителя е екстра и проблема е в синхронизатор ,оставих нещата така.Педала на съединителя беше доста твърд и отделяше малко по ниско от нормалното
и реших да се посаветвам и с друг маистор за съединителя.Тои сащо каза ,че съединителя е ок.Реших ,че ще е по евтино да сменя автоматичното жило вместо наи вероятно здравия съединител.И така утидох в юнитреид-Х и си купих оригинално жило за 100 и нещо лева и го подмених, педала омекна и хъркънето намаля и карам колата така жече 9-10 месеца като се старая да изчаквам на място минута две докато оборотите застанат в покои и тогава да включа задна.Установих че в последно време харкането е по на често и по грубо не е всеки път ,но е доста бъркащо в сърцето .Също така забелязвам че когато стелката ми се напъха под педала на съединителя и педала не е натиснат максимално надолу хърка зверски а другите скорости не им пречат тези 5мм.Ще пробвам с включване на 1ва преди да включа на задна и ще кажа дали върши работа макар че
за мен това не може да е решение защото това е не нормална практика!


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1487
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Съб 14 юни 2008 10:35


сменят ми съединител, жило...и какво ли не
излизам от "сервиза"
след 10 км започва да ми чегърта задна, след още няколко опита и първа не зацепва
регулирам жилото много пъти, водя я пак на "майсторите", като загрее съединителя малко и пуши, тропа лагера-като натисна съединителя не тропа
след 3 месеца сменям пак съединител...мислех, че "новия" е менте, защото ме убеждаваха, че е ок
оказва се, че малоумниците са сменили само феродото, притискателния диск си е стария и лагера стар...беше разбит здраво

трудно влизаше първа и втора понякога, зимата съвсем
смених масло на скоростната кутия
регулираха ми лостовата система за предавките
оправи се
по този въпрос още преди 150 000 км "майстори" се изказаха, че трябва да сменям скотостна кутия :lol:

ако има луфт на скоростния лост или изронени зъбци на някой лагер, помляна ябълка на лоста-която е пластмасова...може да не зацепва правилно

друго не се сещам


Потребителски аватар
FreeSpirit
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FreeSpirit » Съб 14 юни 2008 17:07


Днес говорих с един дърт шофер и тои ми каза ,че няма синхронизатор на задна скорост и ,че с един лек реглаж чегъртането на задната се оправяло .В понеделник ще ходя с него при един маистор и ще пиша какво е станало.


Потребителски аватар
FreeSpirit
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FreeSpirit » Вто 17 юни 2008 16:35


Реглажа свърши работа сега всичко е ок. :)


Потребителски аватар
teodo
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот teodo » Съб 21 юни 2008 9:52


FreeSpirit, споделям мнението ти и щях да добавя моето, защото проблема ми е горе-долу същия. Когато колата е спряла при таково положение, че да хърка задната, не мага да го избегна както и да ръчкам, което ме навежда на мисъта за синхронизатор. Аз проблема си го решавам като я бута малко напред , за да се смени положението на зъбните предавки.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта