и понеже един колега го е написал достатъчно изчерпателно ето...
Хъркането при включването на задна се получава единствено когато валовете в скоростната кутия се движат.А това става първо когато не отцепва добре съединителя.Второ,дори да отцепва добре трябва да изчакате секунда-две защото входящия вал прави по инерция още някой друг оборот от завихреното вътре масло.Трето колата трябва да е съвсем неподвижна защото през колелата и диференциала валовете се завъртат.Проблема няма нищо общо с количеството масло.Зада няма хъркане валовете трябва да са спрели.Необходимостта от включване първо на друга предавка а след това задна е при по стара кола на която износванията в кутията и най вече на включващия механизъм са по- големи.В крайна сметка не е кой знае какъв проблем че е изхъркала задната.Там колелата са по елементарни и по здрави.