ПБ, 2Е и мисля, че АДИ мотор са с по един нок сензор, АБФ-а е с два нок сензора! Диджифанта при 2Е и Пб работи по един и същ начин, има някои дребни промени, които според мен нямат връзка със степента на сгъстяване! При запалването ... ПБ работи с отделен комутатор и отделна бобина, докато при 2Е бобината и комутатора са в един модул! За хардуер ... сплавите само може да гадаем какви са в отделните мотори, но по якост, карантийте на ПБ съм убеден, че не отстъпват на тези от 2Е! Пацо, компресията е нещото, което трябва да се знае преди да се прави какъвто и да било тунинг, щото има хора, които искат да слагат чипове, филтри, валове и т.н. на мотори, които са издухали отвсякъде и доливат по 3-4л масло от смяна до смяна

, те тръгнали тунинг да правят