лоша работа на мотора-решено
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
лоша работа на мотора-решено
здравейте колеги,един приятел кара венто 1.9ТДИ 1994г и има проблем.Проблема се състои в следното;на място мотора сякаш сменя обороти но на оборотомера не го отчита,работи някакси на откъси,вдигна му се разхода с 1л ,мошност си има,пали перфектно,но пуши,преди не пушеше,само при яко настъпване,като се кара с постоянна скорост няма проблем ,но като се пусне газта почва да претриса,ходи в сервиз и там му казаха че има проблем с помпата,имам обява в раздел купува и там има номерата на помпата,някой ако знае читав майстор който ги лекува тези помпи да свирка
Последна промяна от stanev11 на Пет 20 юни 2008 20:02, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Профилактика на електрониката на помпата трябва и евентуално дюзите да се видят и най-вече тази с датчика. Преди няколко дена точно венто имаше с подобен проблем, помпата беше добре и нямаше никакви грешки на Ваг-ком, оказа се че иглата на тази дюза задържа в отворено положение на моменти, особено при форсиране. След почистване на всички дюзи колата направо полетя.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Не спомена за зъбчатката на коляновия вал.Повери и нея за разбиване.Ако всичко е топ при нея има хора от форума които ще ти отремонтират главата на помпата.Най близко до теб е колегата Вентоман.
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... file&u=883
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... file&u=883
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
хаиде и аз да помогна малко
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... e&u=106174
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... e&u=104306
еи тези двамата правят това с гаранция за 100лв
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... e&u=106174
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... e&u=104306
еи тези двамата правят това с гаранция за 100лв
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
andonov написа:Не спомена за зъбчатката на коляновия вал.Повери и нея за разбиване.Ако всичко е топ при нея има хора от форума които ще ти отремонтират главата на помпата.Най близко до теб е колегата Вентоман.
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... file&u=883
Да попитам,за въпросната зъбчатката на коляновия вал сменя ли се и ако да сложно и скъпо ли е че имам едни съмнения?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
1z написа:andonov написа:Не спомена за зъбчатката на коляновия вал.Повери и нея за разбиване.Ако всичко е топ при нея има хора от форума които ще ти отремонтират главата на помпата.Най близко до теб е колегата Вентоман.
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... file&u=883
Да попитам,за въпросната зъбчатката на коляновия вал сменя ли се и ако да сложно и скъпо ли е че имам едни съмнения?
Разбира се че се сменя.Но има едно голямо НО,ако се е поизносил (разбил)и коляновия вал в малки граници пробваш с течен метал.
Мажеш вала или зъбчатката,слагаш и след това задължително лепило за резба на болта,който дъжи въпросната зъбчатка.
В противен случай се сваля коляновия вал и се наваря след което се прави по размера на новата зъбчатка.Но за да се стигне до последната процедура трябва да паалиш много трудно и ако все пак успееш мотора да работи отвратително.
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
С паленето нямам никакви проблеми пали винаги от първият път не мени обороти центровката не е мръднала 25000 км, това което ме притеснява е че демпферната шайба играе около 2-3 мм мислех че е в нея проблема взех чисто нова пробвах я новата бие пак толкова колкото старата, въпроса ми е да се занимавам ли с тая зъбчатка при толкова биене, или да не я пипам щом от една година е така и нямам проблеми с паленето и вървенето?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта