Здравейте имам проблем с Г3 и проблема е следния, колата ми е на гас от време на време я карам на бензин обаче преди 2 дена установих че немога да я мина на бензин, това което установих е че нямам никакви токове които да стигат до бензиновата помпа както нямам токове и на самия бушон въпроса ми е трябва ли да стига постоянен ток до бензиновата помпа или само за палене трябва да има, помпата не сам я пробвал все още директно ако и подам ток дали работи но все пак реших да попитам за някакво решение тъй като трябва да извадя газовата бутилка първо за да мога да извадя бензиновата помпа моля ако някои е имал същия проблем да ми пише.
В един сервиз ми казаха че помпата подкачвала за 10 сек само и после не и трявало ток за да работи и сам малко объркан дали е така или не.
И нещо друго датчика на температурата ми показава винаги че перката включва около 110 градуса 3 години я карам не сам имал проблеми с прегряване или каквото и да е.
По принцип търся решение на проблема с бензина.
Колата е Г3 92г. 1.8 мотор Моно инжексия.
Извинявам се ако сам допуснал правописни грешки някаде.
Проблем с Г3 неможе да мине на бензин
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
на помпата винаги и трябва ток за да работи.
при подаване на контакт - тя подкачва известно време и спира, докато не запалиш двигателя. След това си работи постоянно.
Времето за работа на помпата се регулира от едно реле, което е в кутията за релета...
според мене ако чуваш звук от помпата - огледай допълнително поставеното реле за прекъсване на дюзата да не направи проблеми..
Ако то не работи - т.е. не съедини веригата на дюзата - няма да работи на бензин.
Мисля че няма бюшон за помпата а е само релето... не съм 100% сигурен де..
А колкото до загряването - датчиците за температурата са ти 2 на един черен пластмасов тройник на главата /или един с 4 извода/
който е с 4 извода - двата са за показанието на стрелката в купето, другите два за информация на компа/.
който е с 2 извода - същата работа - единия е за компа, другия за стрелката.
Възможно е самия датчик да се е прецакал /често го прави проблема/ и затова да отчита 100 градуса.
имаш и трети датчик, който е на самия радиатор - служи за включване на перката /вентилатора на радиатора/ при определена температура.
Така че може всичко да си е ОК с температурата а просто на таблото да те лъже че 110 градуса, а то да е 90-95.
Слага се термометър в разширителния съд и се гледа колко е доло-горе температурата - добавяш си 5 градуса и това ти е температурата в главата, където мерят датчиците..
при подаване на контакт - тя подкачва известно време и спира, докато не запалиш двигателя. След това си работи постоянно.
Времето за работа на помпата се регулира от едно реле, което е в кутията за релета...
според мене ако чуваш звук от помпата - огледай допълнително поставеното реле за прекъсване на дюзата да не направи проблеми..
Ако то не работи - т.е. не съедини веригата на дюзата - няма да работи на бензин.
Мисля че няма бюшон за помпата а е само релето... не съм 100% сигурен де..
А колкото до загряването - датчиците за температурата са ти 2 на един черен пластмасов тройник на главата /или един с 4 извода/
който е с 4 извода - двата са за показанието на стрелката в купето, другите два за информация на компа/.
който е с 2 извода - същата работа - единия е за компа, другия за стрелката.
Възможно е самия датчик да се е прецакал /често го прави проблема/ и затова да отчита 100 градуса.
имаш и трети датчик, който е на самия радиатор - служи за включване на перката /вентилатора на радиатора/ при определена температура.
Така че може всичко да си е ОК с температурата а просто на таблото да те лъже че 110 градуса, а то да е 90-95.
Слага се термометър в разширителния съд и се гледа колко е доло-горе температурата - добавяш си 5 градуса и това ти е температурата в главата, където мерят датчиците..
-
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Г3 неможе да мине на бензин
Erasera написа:Извинявам се ако сам допуснал правописни грешки някаде.
познай една от тях къде е?

П.П. да не прави проблем и превключвателят на газовата уредба
- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Erasera написа:Хммм не6то странно нито реле 68 нито 80 нито 167 имам като номерация при релетата има някакви други някои да знае друга номерация евентуално ?
Колега единия бушон се води "Fuel Pump Relay" дгурия "Load Pressure Relay". Можеш да ги видиш в Ebay какво представляват. Не можах да открия скица където са всички бушони и т.н. За да ти покажа къде точно стоят.
-
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivo123 написа:на помпата винаги и трябва ток за да работи.
при подаване на контакт - тя подкачва известно време и спира, докато не запалиш двигателя. След това си работи постоянно.
Времето за работа на помпата се регулира от едно реле, което е в кутията за релета...
според мене ако чуваш звук от помпата - огледай допълнително поставеното реле за прекъсване на дюзата да не направи проблеми..
Ако то не работи - т.е. не съедини веригата на дюзата - няма да работи на бензин.
Мисля че няма бюшон за помпата а е само релето... не съм 100% сигурен де..
..
е това го пише малко по-нагоре

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта