Проблем с Г3 неможе да мине на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Erasera
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем с Г3 неможе да мине на бензин

Мнениеот Erasera » Вто 17 юни 2008 10:47


Здравейте имам проблем с Г3 и проблема е следния, колата ми е на гас от време на време я карам на бензин обаче преди 2 дена установих че немога да я мина на бензин, това което установих е че нямам никакви токове които да стигат до бензиновата помпа както нямам токове и на самия бушон въпроса ми е трябва ли да стига постоянен ток до бензиновата помпа или само за палене трябва да има, помпата не сам я пробвал все още директно ако и подам ток дали работи но все пак реших да попитам за някакво решение тъй като трябва да извадя газовата бутилка първо за да мога да извадя бензиновата помпа моля ако някои е имал същия проблем да ми пише.
В един сервиз ми казаха че помпата подкачвала за 10 сек само и после не и трявало ток за да работи и сам малко объркан дали е така или не.

И нещо друго датчика на температурата ми показава винаги че перката включва около 110 градуса 3 години я карам не сам имал проблеми с прегряване или каквото и да е.
По принцип търся решение на проблема с бензина.
Колата е Г3 92г. 1.8 мотор Моно инжексия.
Извинявам се ако сам допуснал правописни грешки някаде.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 17 юни 2008 11:54


на помпата винаги и трябва ток за да работи.
при подаване на контакт - тя подкачва известно време и спира, докато не запалиш двигателя. След това си работи постоянно.
Времето за работа на помпата се регулира от едно реле, което е в кутията за релета...
според мене ако чуваш звук от помпата - огледай допълнително поставеното реле за прекъсване на дюзата да не направи проблеми..
Ако то не работи - т.е. не съедини веригата на дюзата - няма да работи на бензин.
Мисля че няма бюшон за помпата а е само релето... не съм 100% сигурен де..
А колкото до загряването - датчиците за температурата са ти 2 на един черен пластмасов тройник на главата /или един с 4 извода/
който е с 4 извода - двата са за показанието на стрелката в купето, другите два за информация на компа/.
който е с 2 извода - същата работа - единия е за компа, другия за стрелката.
Възможно е самия датчик да се е прецакал /често го прави проблема/ и затова да отчита 100 градуса.

имаш и трети датчик, който е на самия радиатор - служи за включване на перката /вентилатора на радиатора/ при определена температура.
Така че може всичко да си е ОК с температурата а просто на таблото да те лъже че 110 градуса, а то да е 90-95.
Слага се термометър в разширителния съд и се гледа колко е доло-горе температурата - добавяш си 5 градуса и това ти е температурата в главата, където мерят датчиците..


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 17 юни 2008 12:05


има бушон за помпата -18


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Г3 неможе да мине на бензин

Мнениеот iceto » Вто 17 юни 2008 12:07


Erasera написа:Извинявам се ако сам допуснал правописни грешки някаде.


познай една от тях къде е? :twisted:

П.П. да не прави проблем и превключвателят на газовата уредба


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 17 юни 2008 12:14


ivo123 написа:на помпата винаги и трябва ток за да работи.
:idea: :idea: :idea:
Колега, провери ключа газ/бензин дали работи.
Провери и реле 80 ( 68 ) дали работи или не се е измъкнало нещо. Това е най-отдолу, до волана (в дясно)


Erasera
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Erasera » Вто 17 юни 2008 13:00


ами проблема е че помпата не я чувам да работи ама то и как да я чуя като няма токове до нея след малко ще проверя релето дали е проблема от него.ама ще пробваме ако някои има още идеи да казва :)


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Вто 17 юни 2008 13:24


anonimko написа:има бушон за помпата -18

Не забравяй и реле 167 то също е за помпата..


Erasera
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Erasera » Вто 17 юни 2008 13:27


Хммм не6то странно нито реле 68 нито 80 нито 167 имам като номерация при релетата има някакви други някои да знае друга номерация евентуално ?


Erasera
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Erasera » Вто 17 юни 2008 13:28


и друго нещо защо при бушона нямам никакви токове ?


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Вто 17 юни 2008 13:35


Erasera написа:Хммм не6то странно нито реле 68 нито 80 нито 167 имам като номерация при релетата има някакви други някои да знае друга номерация евентуално ?

Колега единия бушон се води "Fuel Pump Relay" дгурия "Load Pressure Relay". Можеш да ги видиш в Ebay какво представляват. Не можах да открия скица където са всички бушони и т.н. За да ти покажа къде точно стоят.


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Вто 17 юни 2008 13:40


доколкото си спомням при мен е реле 67, стои най-долу в дясно


Erasera
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Erasera » Вто 17 юни 2008 13:42


да и при мене е 67 сега го намерих обаче един въпрос трябва ли да работи само 10 сец това реле в смисъл като дам контакт за около 10 сец имам токове и после пак нищо спира се целия ток


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Вто 17 юни 2008 13:51


ivo123 написа:на помпата винаги и трябва ток за да работи.
при подаване на контакт - тя подкачва известно време и спира, докато не запалиш двигателя. След това си работи постоянно.
Времето за работа на помпата се регулира от едно реле, което е в кутията за релета...
според мене ако чуваш звук от помпата - огледай допълнително поставеното реле за прекъсване на дюзата да не направи проблеми..
Ако то не работи - т.е. не съедини веригата на дюзата - няма да работи на бензин.
Мисля че няма бюшон за помпата а е само релето... не съм 100% сигурен де..


..


е това го пише малко по-нагоре :evil:


Erasera
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Erasera » Вто 17 юни 2008 14:08


да видях го обаче маи ще трябва да се ходи до сервиз някаде че нещо не е както трябва релето има токове бушона няма нз какво става добре че поне на газ върви засега :)


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Вто 17 юни 2008 15:35


а пробва ли рестарт на компа...клемата на + откачаш и закачаш...щото и на мен така ми се случи,рестарт и стана като нова :) като сме на газ така е,понякога бенза му се такова майката..по скоро ламбдата :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта