Проблем със съединител на Пасата
- penev_23
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
d
значи да не бързам да го сменям а да изчакам да за почне да буксува
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
velinsl написа:А какво означава че имам проблем с втората при студен двигател на В3 комби?
Освен това понякога когато след два три дена не е карана влизамв нея, съединителя е в долно положение (все едно е натиснат)
и въпреки това не мога да изключа от скорост или поне става много трудно.
имам апсолютно същия проблем.ще помоля някой да обясни по подробно как да разбера коя от двете помпи е за смяна?
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
А какви са симптомите при буксуването, тресе ли се, подскача ли предницата когато съединителя буксува?
Последна промяна от doktora на Пет 20 юни 2008 7:54, променено общо 1 път.
Madj0 написа:Отделяше ми горе и беше твърд.. И при мен беше така след 300 лв вече си отделя по средата и е хипер мек ... Само дето на пасатите 1.9ТДИ като на А4-то ( без 90кс ) има един демпферен маховик дето е прилично скъп ...
и аз страдам от същите симптоми, има ли начин поне да се омекоти малко?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта