Проблем със съединител на Пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
penev_23
Мнения: 45
Регистриран на: Пет 09 май 2008 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

d

Мнениеот penev_23 » Вто 13 май 2008 10:52


значи да не бързам да го сменям а да изчакам да за почне да буксува




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Вто 13 май 2008 22:11


А на моя не знам тъй като смених 2 или 3 табла и вече им загубих бройката на километрите, но едва ли за последните 3 години от както го имам не е навъртял и 30 000. А какъв е начина?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Вто 13 май 2008 22:19


Моя ресурс го изгубих вече. три табла съм сменил но едва ли съм направил и 30 000 за трите години , които го имам и все пак... (не се знае). А може да се диагностицира без да се цапам много много?
Обичам да ремонтирам, но много ме мързи?


Потребителски аватар
shimmy
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shimmy » Пет 13 юни 2008 12:21


При мен освен, че отделя много горе е и доста твърд, има ли начин поне малко да се омекоти тоя педал че левия ми прасец вече е доста по-напомпан от десния :screwy
за Б5 1.9 тди става дума


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 13 юни 2008 16:05


velinsl написа:А какво означава че имам проблем с втората при студен двигател на В3 комби?
Освен това понякога когато след два три дена не е карана влизамв нея, съединителя е в долно положение (все едно е натиснат)
и въпреки това не мога да изключа от скорост или поне става много трудно.

имам апсолютно същия проблем.ще помоля някой да обясни по подробно как да разбера коя от двете помпи е за смяна?


Потребителски аватар
newmaster
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newmaster » Съб 14 юни 2008 19:35


И аз съм със B3/семеен автомобил, зимата не го караме/ миналата пролет натискам съединителя да изкляча от скорост, хлътна навътре и до там. Свалихме и двете помпи, занесохме ги да им сменят уплътненията, мисля че излезна около 20 кинта. Сега е като птичка.


doktorra
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот doktorra » Вто 17 юни 2008 13:04


При мене има следния проблем:
скоростния лост си влиза спокойно на всяка една скорост при изключен двигател без натиснат съединител :?: Това значи ли че съединителя е за смяна ?????


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Вто 17 юни 2008 13:08


doktorra написа:При мене има следния проблем:
скоростния лост си влиза спокойно на всяка една скорост при изключен двигател без натиснат съединител :?: Това значи ли че съединителя е за смяна ?????


НЕ ... това обикновено означава, че си паркирал на равно място :)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Вто 17 юни 2008 18:11


така е нормално всяка една кола когато е паркирана на място скоростите влизат без съединител при неработещ двигател разбира се.


doktorra
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот doktorra » Сря 18 юни 2008 6:59


:D :D :D
Благодаря!!! Олекна ми :lol:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 18 юни 2008 7:10


drakano написа:Всички пасати съединителя им отделя горе - защо???
Защотооооо има хидравлична помпа и не се регулира, и при смяна пак отделя горе защото хидравликата се саморегулира.


Точно така, само да доуточня че става въпрос само за В5 Пасати / А4. Не пипай нищо докато не започне да приплъзва.


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Сря 18 юни 2008 7:22


Отделяше ми горе и беше твърд :P .. И при мен беше така след 300 лв вече си отделя по средата и е хипер мек ... Само дето на пасатите 1.9ТДИ като на А4-то ( без 90кс ) има един демпферен маховик дето е прилично скъп ...


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 18 юни 2008 12:16


А какви са симптомите при буксуването, тресе ли се, подскача ли предницата когато съединителя буксува?

Последна промяна от doktora на Пет 20 юни 2008 7:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dgenkov
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот dgenkov » Чет 19 юни 2008 9:35


Madj0 написа:Отделяше ми горе и беше твърд :P .. И при мен беше така след 300 лв вече си отделя по средата и е хипер мек ... Само дето на пасатите 1.9ТДИ като на А4-то ( без 90кс ) има един демпферен маховик дето е прилично скъп ...


И при мен отделя горе. Би ли споделил повече за това?


Потребителски аватар
shimmy
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shimmy » Чет 19 юни 2008 19:12


Madj0 написа:Отделяше ми горе и беше твърд :P .. И при мен беше така след 300 лв вече си отделя по средата и е хипер мек ... Само дето на пасатите 1.9ТДИ като на А4-то ( без 90кс ) има един демпферен маховик дето е прилично скъп ...

и аз страдам от същите симптоми, има ли начин поне да се омекоти малко?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MapTo_D и 73 госта