Плочката за газ
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Плочката за газ
При ремонт на изпарителя,майстора видя сложената плочка и каза че е необходимо да се повдигне горната част на моноинжекциона,защото дюзата попадала много низко в отвора на плочката и ограничава притока на въздух.И че при така монтирана плочка разхода ще е висок и на бензин.Моля за вашето мнение. BOSH моноинжекцион VW Polo 1.6
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
пробвал съм и двата варианта колега.
като се разцепи моното на две има една текстолитова плочка.
беше ми сложена под газовата и така Газовата плочка отиваше нагоре към дюзата - резултата - почти завит тройник, колата си има динамика, горене около 12 градско /в Бургас/
след това прочетох тук от колегата Янис3 че трябва текстолитовата да е над газовата защото ставало голямо завихряне и пробвах - резултата - трябваше да отвия тройника поне още 2 оборота за да има динамика - разхода пак толкова плюс/минус 0,5 литра.
Така, че ... и аз точно незнам как е по-добре.
В момента си върнах първото положение - с по-завития тройник /така карах 3 години преди да почна да базикам/.
Ама разхода ми нещо се покачи последно време около 13 идва само градско - незнам на какво се дължи, но не е заради положението на плочката според мене.
като се разцепи моното на две има една текстолитова плочка.
беше ми сложена под газовата и така Газовата плочка отиваше нагоре към дюзата - резултата - почти завит тройник, колата си има динамика, горене около 12 градско /в Бургас/
след това прочетох тук от колегата Янис3 че трябва текстолитовата да е над газовата защото ставало голямо завихряне и пробвах - резултата - трябваше да отвия тройника поне още 2 оборота за да има динамика - разхода пак толкова плюс/минус 0,5 литра.
Така, че ... и аз точно незнам как е по-добре.
В момента си върнах първото положение - с по-завития тройник /така карах 3 години преди да почна да базикам/.
Ама разхода ми нещо се покачи последно време около 13 идва само градско - незнам на какво се дължи, но не е заради положението на плочката според мене.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ivo123 написа:пробвал съм и двата варианта колега.
като се разцепи моното на две има една текстолитова плочка.
беше ми сложена под газовата и така Газовата плочка отиваше нагоре към дюзата - резултата - почти завит тройник, колата си има динамика, горене около 12 градско /в Бургас/
след това прочетох тук от колегата Янис3 че трябва текстолитовата да е над газовата защото ставало голямо завихряне и пробвах - резултата - трябваше да отвия тройника поне още 2 оборота за да има динамика - разхода пак толкова плюс/минус 0,5 литра.
Така, че ... и аз точно незнам как е по-добре.
В момента си върнах първото положение - с по-завития тройник /така карах 3 години преди да почна да базикам/.
Ама разхода ми нещо се покачи последно време около 13 идва само градско - незнам на какво се дължи, но не е заради положението на плочката според мене.
Точно за това повдигане става реч.Подложи текстолитовата между плочката и горната част на моното.Ще покарам така и ще видя има ли ефект.Мерси на всички които се отзоваха!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта