Светещ датчик за масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Светещ датчик за масло

Мнениеот Ventakis » Съб 14 юни 2008 17:01


Единия ми датчик изпуши, белия смених го, по време на смяната извадих кабелчето на другия датчик ваншния към мене и се оказа че беше изолиран,махнах изолацията, сложих го и лампичката за маслото започна да мига обаче звук от зумер се нечува, карам си колата загрее ли, под 1000 ОБОРОТА лампата не мига иначе си премигва, втория ми вапрос е колко струва парви основен ремонт ...




Потребителски аватар
member313
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот member313 » Съб 14 юни 2008 18:32


За втория въпрос не съм компетентен, за първия - отиди в магазина за части на фолксваген и просто провери дали датчика е този който трябва да е, случвало ми се е същото (бяха ми разменили датчика при смяна и мигаше така (чисто нов).


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Съб 14 юни 2008 20:18


Колко струва първи ремонт не знам. Но за нови сегменти нормални 100лв Шлайфане глава , нова гарнитура и всички други гарнитури, гумички на клапаните, един семеринг на коляновия вал, масло и филтър - общо 700лв. За труд беше 300лв другото части и консумативи. А на теб ти трябват и нови бутала !!!


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Чет 19 юни 2008 17:13


Пак си изолирах кабелчето и спря да свети лампата,толко е клеясал тоя дятчик че ме страх дан го счупа. Иначе аз основни биелни лагери сегменти три гарнитури на главата ... съм сменял, та въпроса е що само под 900 оборота не свети а после светва


Потребителски аватар
Ixidor
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
Двигател:
Местоположение: сф / плд

Мнениеот Ixidor » Чет 19 юни 2008 20:23


Ventakis написа:Пак си изолирах кабелчето и спря да свети лампата


Имаше една приказка: "Ако смърди - покрий го!" :D

Сигурно има причина да свети...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 19 юни 2008 21:41


Ех тая търсачка, беееееее.... :lol: :lol: :lol:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=


Потребителски аватар
pitbullkb
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 09 юни 2007 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pitbullkb » Чет 19 юни 2008 21:46


бате най безболезнения начин е да пробваш с датчиците а след това ако не стане премери дали има налягане на маслото


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Вто 24 юни 2008 10:55


продължавам с тъпизмите, значи оказа се че и двата датчика са 1,6-2,0 bar и сега как да разбера къде да сложа 0,3 бар и после може и кабелите местата да са объркани, двата са черни единия е с жълто накрая а другия с синьо черно, иначе махнах и двата кабела към датчиците запалих я и не свети нито лампата нито зумера пищи


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 24 юни 2008 11:45


Ventakis написа:продължавам с тъпизмите, значи оказа се че и двата датчика са 1,6-2,0 bar и сега как да разбера къде да сложа 0,3 бар и после може и кабелите местата да са объркани, двата са черни единия е с жълто накрая а другия с синьо черно, иначе махнах и двата кабела към датчиците запалих я и не свети нито лампата нито зумера пищи


Ей затова ти светка лампичката......
Ако двата датчика са на стойката на масления филтър е без значение къде ще завиеш белия и къде кафявия....нали мерят налягане на една и съща система....има и варианти когато кафявия датчик е завит отстрани на главата на ДВГ............колата ми не е наблизо(с колело съм) за да погледна цвета на кабелчетата....ама малко вероятно е да са объркани....сложи ги така както са били и колата сама ще покаже.....
Моля те прочети в ПОЛЕЗНИ малко повече за системата за ранно предупреждение за налягането на маслото ,че вече и на мен ми писна пиша дено и също(гледам колегите които знаят и повече от мен отдавна замълчаха.... :wink: )...ще си отговориш на всички въпроси...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта