


"Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
И с ламбда контрол и без него пак ще ти трупа грешки, от това оправия няма, но е най-малкия проблем.
Прекалено много се връзваш Мите, сложи си реле за ресет на ЕКУ-то с це-ка ключе и го ресетвай като усетиш кофти работа на бензин.
Почти всички проблеми с газовата при този двигател идват от неправилен/некадърен монтаж.
Останалото е изрядни кабели, свещи, капачка и палец, бобина.
И смяна на въздушен филтър на всеки 4-5 хил. км. и смяна на филтъра на газовия клапан на 10-15 хил. км.
Друго няма.
Прекалено много се връзваш Мите, сложи си реле за ресет на ЕКУ-то с це-ка ключе и го ресетвай като усетиш кофти работа на бензин.
Почти всички проблеми с газовата при този двигател идват от неправилен/некадърен монтаж.
Останалото е изрядни кабели, свещи, капачка и палец, бобина.
И смяна на въздушен филтър на всеки 4-5 хил. км. и смяна на филтъра на газовия клапан на 10-15 хил. км.
Друго няма.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vasstop написа: ... от това оправия няма
Има, има

Не знам дали за всички двигатели, по-точно за всички ЕКУ-та ще действа, но при мен работи. Просто и гениално. Какво ни е необходимо? Едно це-ка ключе, малко кабелаж и прекъсване на един проводник. Тука веднага, някой ще си каже: Аха, това го знам! - ресет на ЕКУ-то. Да ама не. Прекъсваме с него кислородния датчик (ламбда сонда). Когато ще караме на газ, прекъсваме сондата, когато ще караме на бензин я пускаме. От опит мога да кажа, че работи безупречно на ABS двигалтели с ламбда сонда без подгряване. Т.е. не трупа никакви грешки и не се влошава работата на бензин. Някой ако го интересува принципа на действие, ще се опитам да обясня, въпреки, че не отбирам много от ДВГ.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
vasstop написа:И с ламбда контрол и без него пак ще ти трупа грешки, от това оправия няма, но е най-малкия проблем.
Прекалено много се връзваш Мите, сложи си реле за ресет на ЕКУ-то с це-ка ключе и го ресетвай като усетиш кофти работа на бензин.
Почти всички проблеми с газовата при този двигател идват от неправилен/некадърен монтаж.
Останалото е изрядни кабели, свещи, капачка и палец, бобина.
И смяна на въздушен филтър на всеки 4-5 хил. км. и смяна на филтъра на газовия клапан на 10-15 хил. км.
Друго няма.
А при мен защо не трупа грешки(поне декодера не е откривал грешка)....и въобще откакто съм взел колата не знам що е то проблем с газовото(с изключение на почистването на цедката на газовишя клапан).....само,че моето газово е монитрано в Италия...
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
тъъй, благодаря ви мочета! Малко ъпдейт, дет се вика
Отидох пак в сервиза, махнаха пропорционалния вентил на ламбда контрола, ресетнаха компа и настроиха газовата като без ламбда контрол (той сега работи само като ламбда емулатор)
Качиха един ламбда монитор (на РУНЕЛ, удобно нещо, някой има ли идея кви пари е?)- ламбда сондата си ми работи добре, и с този монитор настроиха леко обеднена смес на празен ход (от изпарителя) и нормална на натоварен режим (от тройника)
Тъпото е че и след ресета колата припушва на бензин, но поне се оправи. минах 20-ина км и сякаш проблемите изчезнаха - не киха, придърпването на висока предавка и обороти под 2000 почти изчезна.
Васе, знам че този мотор е перфектен за газ, но се вкарах в този филм (ламбда контрола) за да мога да си продължа евентуално и вентилаторните експерименти
- даже имам прекаран маркуч от шапката на моното до гърба на изпарителя за компенсиране евентуалното надналягане в смукателният тракт (горе-долу като за турбо изпарител) Интересното е че с тази обратна връзка по налягане колата не гасне при спускане по инерция с висока скорост и при включен вентилатор. Сега заради проблемите го откачих този маркуч и почна да се държи като "нормална" газова - изгасна 1-2 пъти по инерция с висока скорост, но я излекувах набързо като откачих въздуховода на входа на филтърната кутия.
Вентилатора вече не го включвам
За сега ще покарам така и ако няма кихавици ще подкача обратно вентила на ламбда контрола. И ще взема да ида на центровка на запалването за всеки случай.
Относно монтажа - моното на две, текстолита м/у плочката и горната част на моното. Изпарителя е напречно, до акумулатора, пластмасов тройник и маркучи Семперит. Окабеляването и подредбата на маркучите можеше и по-добре да са направени, но това мога да си го наредя и аз някой ден.
Нека някой, който поназнайва `талянски да праведе какво точно пише над комбинациите от джъмпери, моля!
Отидох пак в сервиза, махнаха пропорционалния вентил на ламбда контрола, ресетнаха компа и настроиха газовата като без ламбда контрол (той сега работи само като ламбда емулатор)
Качиха един ламбда монитор (на РУНЕЛ, удобно нещо, някой има ли идея кви пари е?)- ламбда сондата си ми работи добре, и с този монитор настроиха леко обеднена смес на празен ход (от изпарителя) и нормална на натоварен режим (от тройника)
Тъпото е че и след ресета колата припушва на бензин, но поне се оправи. минах 20-ина км и сякаш проблемите изчезнаха - не киха, придърпването на висока предавка и обороти под 2000 почти изчезна.
Васе, знам че този мотор е перфектен за газ, но се вкарах в този филм (ламбда контрола) за да мога да си продължа евентуално и вентилаторните експерименти



За сега ще покарам така и ако няма кихавици ще подкача обратно вентила на ламбда контрола. И ще взема да ида на центровка на запалването за всеки случай.
Относно монтажа - моното на две, текстолита м/у плочката и горната част на моното. Изпарителя е напречно, до акумулатора, пластмасов тройник и маркучи Семперит. Окабеляването и подредбата на маркучите можеше и по-добре да са направени, но това мога да си го наредя и аз някой ден.
Нека някой, който поназнайва `талянски да праведе какво точно пише над комбинациите от джъмпери, моля!
- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
значи карам на газ от 3г и нямам никакъ проблем 1.8 абс стщия мотор, така: изпарителя ми е ВАКУМЕН от наи тъпите накъв си ;ЛоУ ГаС; около 80KW нямам такива ланди манди контроли имам единствено симолатор които стрива 20лв. Черното което ти пуши когато си на бензин и когато мени обороти на ниските и ахааа да огасне се далжи на натрупани грешки в компа за това си земи този симулатор ако го нямаш.ако не откачаш и закачш клемите на акомулатора.Мое лично мнение е колкото по просто толкова по добре 

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Според мен отговора се крие някъде в подредбата на джъмперите за да се програмира контролера. А самия той требе да е прилично качество - тнова е сайта на производителя
http://www.longasitalia.it/index_en.php ... esentation
Нека някой с опит с тия животни да удари едно рамо как да наредя Жъмперите, Машина, Янис?
http://www.longasitalia.it/index_en.php ... esentation
Нека някой с опит с тия животни да удари едно рамо как да наредя Жъмперите, Машина, Янис?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Значи каквото успях да разбера от италианския, има 2 режима - за калибрация на: ТПС сигнала като граници и тип и референтна позиция на ламбда сигнала
и работен режим: какъв ламбда сигнал да емулира, на какви напрежения от сондата да работи и дали да е икономичен или нормален режим.
Само че тия хубавци нямат инфо как се влиза в калибрационен режим и как се прави, та сега се свързах с производителя в Италия за пълна документация, дано я пратят преди да са ми осрали колата тотално
и работен режим: какъв ламбда сигнал да емулира, на какви напрежения от сондата да работи и дали да е икономичен или нормален режим.
Само че тия хубавци нямат инфо как се влиза в калибрационен режим и как се прави, та сега се свързах с производителя в Италия за пълна документация, дано я пратят преди да са ми осрали колата тотално

- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Колега dimitarpetrov, давай ресет на компа и не се занимавай с глупости
1год нямам проблем с газовата
Усета ли че нещо не е наред, относно вървежа на бензин, изключвам захранвенето на компа за около 30мин или карам на бензин около 50км (желателно е извънградско), после обръщам на газ и колата е 6
Процедурата я правиш само когато усетиш, че колата не върви добре особенно на бензин
Моето мнение да не се занимаваш с глупости-разни сонди, контроли и т.н.
Колата ще ти върви и без тях перфектно
Личен опит
Успех
Поздрави

1год нямам проблем с газовата

Усета ли че нещо не е наред, относно вървежа на бензин, изключвам захранвенето на компа за около 30мин или карам на бензин около 50км (желателно е извънградско), после обръщам на газ и колата е 6

Процедурата я правиш само когато усетиш, че колата не върви добре особенно на бензин

Моето мнение да не се занимаваш с глупости-разни сонди, контроли и т.н.
Колата ще ти върви и без тях перфектно

Личен опит

Успех
Поздрави

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Благодаря за съветите на всички!
Днес качиха колата на газ -анализатор и я настроиха като хората - като обикновена газова - от тройника в натоварен режим и от изпарителя на праэен ход. На тоя етап "контрола" работи незнайно как - от призводителя ми дадоха инфо че за настройка и задаване на параметри трябва специален външен модул DTE -103, от който контрола се вкарва в режим на обучение (това дето е отдясно но първата снимка) и тогава се местят джъмпреите.
Погнах газаджиите да го набавят или да си ми върнат парите - сега е ебаси скъпия емулатор!
Ще пиша като има развитие, така че някой ако има проблеми със същият контрол да знае къде е ключа от бараката
Днес качиха колата на газ -анализатор и я настроиха като хората - като обикновена газова - от тройника в натоварен режим и от изпарителя на праэен ход. На тоя етап "контрола" работи незнайно как - от призводителя ми дадоха инфо че за настройка и задаване на параметри трябва специален външен модул DTE -103, от който контрола се вкарва в режим на обучение (това дето е отдясно но първата снимка) и тогава се местят джъмпреите.
Погнах газаджиите да го набавят или да си ми върнат парите - сега е ебаси скъпия емулатор!

Ще пиша като има развитие, така че някой ако има проблеми със същият контрол да знае къде е ключа от бараката

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
dimitarpetrov написа:Тъъъй, писна ми да не мога да вървя на бензи и да си ресетвам компа всяка сутрин и отидох да си свалят глупавия "контрол" - сега съм си "нормално"газифициран. Ще видя дали ще се нормализират нещата
Още веднъж - благодаря на всички взели отношение по темата
:!: Ресета не се прави всеки ден, това е голяма грешка.Ресетва се само при нужда

п.с.
Ако имаш реле за постоянен ресет, елеминирай го и си го направи ръчно с бутон изведен в купето

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... b468f7b845
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
аз съм с реле за ресет и когато колата не е на контакт компа се ресетира, нямам грижи вече 1 год.dimitarpetrov написа:Тъъъй, писна ми да не мога да вървя на бензи и да си ресетвам компа всяка сутрин и отидох да си свалят глупавия "контрол" - сега съм си "нормално"газифициран. Ще видя дали ще се нормализират нещата
Още веднъж - благодаря на всички взели отношение по темата

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта