
1.9TDI Трудно пали когато е топла
1.9TDI Трудно пали когато е топла
Та значи имам G IV,AHF и колата пали трудно когато е топла.Когато е студена от 1/4 и няма проблем.Изчетох много внимателно темите в форума но не виждам решение за мен.Оперативния датчик подава реална температура към компа/тествано с vag com/.Акумулатор нов-74ah/680 ампера стартови ток,стартер сменен бедикс+тефлоновата втулка отпред така че и той е наред,полях и ГНП-то с студена вода,ефект нулев.Колата има ряз и съм я карал с 220 без проблем така че има и мошност.Ако някои ми помогне с някакви идей различни от тези който изброих ще съм много благодарен. 

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/
Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !

- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdr
и мойта палеше трудно като е топла купих си нов акумулатор с по голям пусков ток и определино от втория оборот когато е топла пали а преди 3.4 оборота палеше 

Stivi написа:Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !
Ще го пробвам това с настройките за автоматик стига да намеря специалист който да го направи.Дали след това няма да има проблем с паленето на студено,мисля че прочетох нещо такова някъде из форумите?Запознат ли си?
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
foxx написа:Stivi написа:Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !
Ще го пробвам това с настройките за автоматик стига да намеря специалист който да го направи.Дали след това няма да има проблем с паленето на студено,мисля че прочетох нещо такова някъде из форумите?Запознат ли си?
Минах по този път , според мен си ЗА НОВ ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК на нафтовата помпа сега си мърка като котенце и пали от раз топла и студена успех
junakov написа:foxx написа:Stivi написа:Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !
Ще го пробвам това с настройките за автоматик стига да намеря специалист който да го направи.Дали след това няма да има проблем с паленето на студено,мисля че прочетох нещо такова някъде из форумите?Запознат ли си?
Минах по този път , според мен си ЗА НОВ ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК на нафтовата помпа сега си мърка като котенце и пали от раз топла и студена успех
ок благодаря много за успокоението.А знаеш колко струва този електронен блок
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
junakov написа:Минах по този път , според мен си ЗА НОВ ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК на нафтовата помпа сега си мърка като котенце и пали от раз топла и студена успех
И според мен е така:wink: -защо да палиш без проблем за без пари като може да хвърлиш некой лев по майстори и те са хора и те трябва да ходят на моренце(това ще са най сладките им парички)

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 30 апр 2008 16:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здр
бях при владко момчето е номер 1 и мойта я оправи пали от четвърт оборот 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Нека и аз да се намеся малко.
Непаленето при загрял двигател се оправя с кодиране но е временна работа.Това кодиране променя горивото на впръскване основно.Същото нещо се прави и директно от адаптацията.
Странични ефекти могат да се забелязват но рядко.
Колко ще изкара така колата е много относително.
На един сменили акумулатора,на друг центровката на трети ел.блок и т.н.
Причината за трудното палене е ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то.
Непаленето при загрял двигател се оправя с кодиране но е временна работа.Това кодиране променя горивото на впръскване основно.Същото нещо се прави и директно от адаптацията.
Странични ефекти могат да се забелязват но рядко.
Колко ще изкара така колата е много относително.
На един сменили акумулатора,на друг центровката на трети ел.блок и т.н.
Причината за трудното палене е ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то.