1.9TDI Трудно пали когато е топла

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
foxx
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

1.9TDI Трудно пали когато е топла

Мнениеот foxx » Вто 17 юни 2008 20:09


Та значи имам G IV,AHF и колата пали трудно когато е топла.Когато е студена от 1/4 и няма проблем.Изчетох много внимателно темите в форума но не виждам решение за мен.Оперативния датчик подава реална температура към компа/тествано с vag com/.Акумулатор нов-74ah/680 ампера стартови ток,стартер сменен бедикс+тефлоновата втулка отпред така че и той е наред,полях и ГНП-то с студена вода,ефект нулев.Колата има ряз и съм я карал с 220 без проблем така че има и мошност.Ако някои ми помогне с някакви идей различни от тези който изброих ще съм много благодарен. :cry:




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 17 юни 2008 21:08


По спомен от стари теми май решението беше нов акумулатор :roll:
Но все пак има доста писано,провери с търсачката :!:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 17 юни 2008 22:10


Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/ :) Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

zdr

Мнениеот ivankov » Вто 17 юни 2008 22:26


и мойта палеше трудно като е топла купих си нов акумулатор с по голям пусков ток и определино от втория оборот когато е топла пали а преди 3.4 оборота палеше :wink:


foxx
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот foxx » Сря 18 юни 2008 12:45


Stivi написа:Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/ :) Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !

Ще го пробвам това с настройките за автоматик стига да намеря специалист който да го направи.Дали след това няма да има проблем с паленето на студено,мисля че прочетох нещо такова някъде из форумите?Запознат ли си?


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Сря 18 юни 2008 17:11


foxx написа:
Stivi написа:Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/ :) Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !

Ще го пробвам това с настройките за автоматик стига да намеря специалист който да го направи.Дали след това няма да има проблем с паленето на студено,мисля че прочетох нещо такова някъде из форумите?Запознат ли си?


Минах по този път , според мен си ЗА НОВ ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК на нафтовата помпа сега си мърка като котенце и пали от раз топла и студена успех


foxx
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот foxx » Сря 18 юни 2008 20:41


junakov написа:
foxx написа:
Stivi написа:Така като гледам си направил всичко което се препоръчва за отстраняване на проблема и щом все пак няма подобрение остават 2 варианта,или проблема е в помпата и трябва да се ремонтира /има по темите писано какво се сменя/ или намираш някой с VAG Com дето му разбира и го караш да направи колата да е автомат /освен ако не си е автоматик/ :) Справка за втория вариант може да направиш с колегата "Vladko",той е направил тази "магия" на много форумни коли /включително и моята/ и оттогава паленето е песен !

Ще го пробвам това с настройките за автоматик стига да намеря специалист който да го направи.Дали след това няма да има проблем с паленето на студено,мисля че прочетох нещо такова някъде из форумите?Запознат ли си?


Минах по този път , според мен си ЗА НОВ ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК на нафтовата помпа сега си мърка като котенце и пали от раз топла и студена успех

ок благодаря много за успокоението.А знаеш колко струва този електронен блок


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 18 юни 2008 22:37


Абе нов, той стария има възможност за настройки щом работи. Мойта пък студена малко не ми харесваше и гореше малко повечко, но сега е супер, даже оправих на доста хора техните. На ВАГ-КОМ като се закачи трябва да се види всичко и стартовата порция като е топла.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 18 юни 2008 23:03


junakov написа:Минах по този път , според мен си ЗА НОВ ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК на нафтовата помпа сега си мърка като котенце и пали от раз топла и студена успех

И според мен е така:wink: -защо да палиш без проблем за без пари като може да хвърлиш некой лев по майстори и те са хора и те трябва да ходят на моренце(това ще са най сладките им парички) :wink: Успех.


rovq
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 16 юли 2007 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rovq » Чет 19 юни 2008 13:44


При мен проблемът се решава частично като изчакам малко повече (примерно да изгазсне всичко по таблото освен контакт). Тогава пак не пали от 1/4, но и не върти много. Експериментирай при теб какво е *точното* време :)


foxx
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот foxx » Пет 20 юни 2008 18:59


Мисля че всичко е наред вече и колата си пали нормално когато е топла.Още няколко дена ще проследя как ще пали и когато съм сигурен че всичко е ок ще пиша по-подробно как си реших проблема.Благодаря на всички който писаха по темата. :D :yahoo:


tonitocska
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 30 апр 2008 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonitocska » Пет 20 юни 2008 19:43


Колега "Vladko",дай координати щом си спец в тая част.Мойта пали така от една година и мн ме дразни.


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

здр

Мнениеот ivankov » Пет 20 юни 2008 23:15


бях при владко момчето е номер 1 и мойта я оправи пали от четвърт оборот :wink:


ipm_bg
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ipm_bg » Пет 27 юни 2008 10:51


Виж аванса на помпата. Да ти пуснат малък аванс и фиксваш проблема. Оттам се започва. Ако не помогне, тогава се гледа помпа, и след това ел блока. За аванс не би трябвало да ти вземат повече от 20 лева. Работа за 10 минути.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юни 2008 11:51


Нека и аз да се намеся малко.
Непаленето при загрял двигател се оправя с кодиране но е временна работа.Това кодиране променя горивото на впръскване основно.Същото нещо се прави и директно от адаптацията.
Странични ефекти могат да се забелязват но рядко.
Колко ще изкара така колата е много относително.
На един сменили акумулатора,на друг центровката на трети ел.блок и т.н.
Причината за трудното палене е ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 45 госта